Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2007, 21:57   #61
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
een tweedde verblijfplaats ginder zie ik wel zitten, voor in de zomermaanden een mooi land, veel natuur, niet duur ook niet, en dan nog een gezonde mentaliteit...jaja, over nadenken.Daar valt beslist geld te investeren ook, weeral poen dat de regering niet kan afpakken voor aan de zwarte mannekkes te geven, en aan de homos hun belachelijke verenigingen
Ach ja, ik was eventjes vergeten dat jij er zo eentje bent die de staat zonder scrupules oplicht door belastingen te ontduiken, maar wel tegelijkertijd migranten ervan beticht dat ze van onze uitkeringen profiteren.

Laatst gewijzigd door Doki : 28 maart 2007 om 21:57.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 22:30   #62
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Ach ja, ik was eventjes vergeten dat jij er zo eentje bent die de staat zonder scrupules oplicht door belastingen te ontduiken, maar wel tegelijkertijd migranten ervan beticht dat ze van onze uitkeringen profiteren.
wat oplichten? Polen, dat is Europa! Daar geld investeren inplaats het te laten gebruiken om hier migranten vet te mesten, dat is handelen als een goede Europeaan.En ik voel me dus ook méér Europeaan als Belg.Vlaming van geboorte, Europeaan van hart.Belg op papier, zoals de Snelle Nieuwe Belgen, aan wie ik geen rotte eurocent wil uitgeven.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be