![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou dat....ahum....'respect' voor de bevolking even belangrijk werd geacht in de gemeenten waar de kiezers van het VB de grootste partij maakten.... De boodschap is iets kleuriger verpakt, maar toch doet ze me heel erg denken aan deze: Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 april 2007 om 04:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 april 2007 om 11:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() u lult er maar op los naast de kwestie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik vind het vreemd dat sommigen zich in alle mogelijke bochten proberen te wringen om goed te praten dat er een wet is goed gekeurd tegen het Vlaams mediadecreet, waardoor een pionnen in de Vlaamse beweging word gemuilkorfd.
Dit bewijs enkel dat het VB niks te maken heeft met het Vlaams separatisme maar enkel de postjes van de eigen rangen en het opstellen van een regime. Laatst gewijzigd door giserke : 1 april 2007 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me een heel valabele opmerking die je hier op een wijze voorbijfietst die zelfs John Bell Hood in de Irak discussies in de schaduw zet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen probleem , maar je had het wel kunnen vermelden. (Zelfs JH doet dat met zijn cp.) Waarom geef je niet wat meer info over de zendtijdverdeling, of een antwoord op ' is spirit al dan niet geconcerneerd'?
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat er een partij is die perfect is. I kvind het ook heel simplistisch dat er hier bullshit als "VB is enige partij die nog opkomt voor het Vlaamse volk" gepost wordt. Bij (bijna ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() En dan zitten ze bij het VB altijd maar bezig met 'de uitgestoken' hand naar de N-VA...wie zei ook weer dat ze alleen bij de N-VA machtgeil zijn?
Bij het VB laten ze dan wel graag hun broek zakken als ze de N-VA een loer kunnen draaien!
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want vergeet niet: de N-VA zit in de Vlaamse regering omdat een LEDENCONGRES dat gestemd heeft. Wie N-VA -gezind is en dat fout vond, moet zelf dan maar de handschoen opnemen, lid worden en in het vervolg maar gaan tegenstemmen. Want zeg nu zelf...aan de zijlijn staan roepen als supporter, en niet als coach of speler,...dat kan elke debiel zelfs.
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsparlement.be/vp/contact/fracties.html Laatst gewijzigd door vulpes : 3 april 2007 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Het VB keurde de zendtijd voor alle politieke partijen af inbegrepen het VB zelf. Dat het de bedoeling is NVA te nekken is dus niet juist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
zoals onderstaande tekst op de website van Verstrepen aanduidt: Politieke zendtijd op VRT afschaffen Het voorstel van de openVLD om politieke uitzendingen op de openbare omroep af te schaffen zullen wij natuurlijk steunen. In de commissie media van het Vlaams Parlement heb ik al meerdere keren gepleit om uitzendingen door derden te stoppen. Politieke uitzendingen op een openbare omroep zijn niet meer van deze tijd, alsook socio-economische of religieuze uitzendingen. Het VB is voorstander van de mogelijkheid dat al deze groepen, incluis politieke partijen, via eigen digitale of internetkanalen hun boodschappen uitzenden. Op deze manier heeft de burger duidelijkheid over de herkomst van de inhoud en propaganda. Laatst gewijzigd door luc broes : 3 april 2007 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het resultaat is wel dat VLD SPA CD&V GROEN! en VB zendtijd krijgen volgens de nieuwe gestemde maatregel. Niet N-VA of Spirit. Dit werd me onderandere bevestigd door de voorzitter van de Vlaamse mediaraad zelf. Een eigen digitaal of internet kanaal opzetten is één van de meest asociale zaken die je kunt voorstellen. Je ontneemt niet alleen spreekrecht van strekkingen op een publiekezender die als hoofdopdracht heeft informatie te brengen, je ontneemt mensen zonder die moderne kanalen het recht op informatie. Laatst gewijzigd door giserke : 3 april 2007 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Pfffft! Geen wonder dat de franstaligen altijd winnen in dit land.
|
![]() |
![]() |