Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2007, 21:50   #61
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Alsof enkel of vooral jonge gezinnen vermogend zijn! Je kan dus duidelijk geen zinnige verklaring geven. Toch zielig hoor hoe sommigen letterlijk alles in de schoenen van vreemdelingen willen schuiven!

Oorzaak nummer één is het niet kindvriendelijk zijn van steden. En vooral het verkeer is daar een grote boosdoener. Ik ben opgegroeid in het midden van de stad. En speelde gewoon op straat. Nu moet je bijna gek zijn om je kinderen er nog op straat te laten spelen. De auto heeft de stad ingenomen en jaagt er bewoners weg. Vooral de kwetsbaarste: kinderen.

Jij hebt zo dat handige in je he Edina om alles om te draaien tot je er zelf in gaat geloven,ik ben echter ouder en heb alles zien veranderen,en dit niet steeds ten goede,het is inderdaad zo dat er veel ruimte is weggegaan en dat spelen voor kinderen in de stad niet meer vanzelfsprekend is door het verkeer,daar heeft men echter proberen een mouw aan te passen door speelpleintjes aan te leggen om de kinderen daar een veilige omgeving te geven.
Nu laat ik je raden wie op vele van die speelpleintjes de plak zwaaien?
En ik bedoel dan soms tot in het geweldadige toe he Edina,waarmee ik niet bedoel dat er tussen de oude jonge Belgen geen crapuul zit hoor.
Moest daar effectief eens iets aan gedaan worden,dan zou men ons mss niet uitlachen voor te braaf en te dom.
Ik veralgemeen niet hoor,maar u doet dit omgekeerd wel iedere keer,mensen die de problemen onder het oog dagelijks zien en meemaken die geeft u hier nog een ferme trap na door hun steeds voor aap te zetten.
Ik mag nog zo sociaal zijn als ik kan,liegen om problemen te verstoppen doe ik niet,daar ben ik te trots en te fier voor!
Oud 31 maart 2007, 21:57   #62
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoe spreekt dat tegen dat het gebrek aan kindvriendelijkheid van de steden de reden daarvoor is?
Waarom vluchten de vreemdelingen dan niet weg, hebben die minder kinderen ?
Citaat:
Waarom vluchten de andere Vlamingen daar dan niet naartoe?
Omdat oude bomen zich minder gemakkelijk laten verplanten ?
Of omdat zij naar de stadswijken waar minder vreemdelingen wonen vluchten ?
Citaat:
Waarom vluchten de gezinnen dan niet naar de stadswijken waar minder vreemdelingen wonen?
Omdat daar minder woningen vrijkomen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2007, 22:07   #63
Marlboro
Banneling

Standaard

Idd,men toonde eens op een reportage in schaarbeek waar kinderen konden spelen;10j ervoor en dan 10j later.

10jaar ervoor geen of nauwelijks allochtonen of zeg maar vooral moslims.
10j later;allemaal allochtonen,geen enkele autochtoon meer,een beeld dat ik nooit zal vergeten.
Men stuurde zelfs undercover een autochtoon meiske ernaar toe en ze vroeg zelfs nog niet eens om te mogen mee spelen of wat dan ook,neen,ze werd meteen door een paar vriendjes van edina tegen gehouden en zegden;maakt dat ge hier binnen de 2min weg bent of anders krijgt ge slaag,ge hebt hier niets te zoeken.

Nethetzelfde in borgerrokko waar moslimjongeren van 7jaar oud voor de camera zegden;borgerrokko is van ons.
Er zat een autochtone dame op een bankje met haar 2 autochtone kinderen en ze antwoorde tegen die snotapen:iedereen mag hier spelen,waarom mogen mijn kindjes er niet spelen?
Zie commentaar hierboven dus.ts.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 07:05   #64
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
onthou 1 ding goed.
zo lang ge arm zijt zult ge er nooit bijhoren, bij het 'eigen volk'.
Zolang er mensen bestaan als jij, die armen dit wijsmaken, zal dat idd voor sommigen zo blijven ja.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 07:12   #65
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Daar heeft P Janssens met zijn volksbedriegerij voor gezorgd
Ik kan één ding doen en dat is een rijk lief zoeken hé
Nope, doe zoals ik : verhuis, voor alle problemen is er een oplossing.
Ik ben nu na bijna 34 jaar 3 maand weg uit mijn ooit dierbare Antwerpen. En ik kom voor geen geld ter wereld nog terug. Ik herken de stad niet meer.
Mijn oudste doet het hier nu plots wel goed op school en hij durft hier wel buiten te komen om één en dezelfste reden. (hij moet hier niet meer bang om ineen gemept te worden door groepkes andere 'jongeren').
Oud 1 april 2007, 07:25   #66
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus als ik het goed begrijp, wijt je de stadsvlucht aan de vreemdelingen?
Ik denk dat je je daar flink in vergist!

Korte schets van hoe het voor mij was.
Oudste zat op katholiek onderwijs. Na 4 jaar wegens omstandigheden weggehaald daar.
Dus BEWUST kind naar school gestuurd die enorm multicultureel te noemen is. (24 leerlingen waaronder 2 blanke kindjes die thuis nederlands spraken en verder in totaal 7 die nederlands verstaan, spreken en beetje schrijven. Al de anderen konden dit praktisch niet. En ik lul hier echt niet uit mijn nek. Dit is exact wat de leerkracht me zei.)
Nu met de verhuis, kind naar ander school uiteraard, krijg ik te horen dat hij minimum 5 maand achterstaat aan leerstof van alle vakken...5 maand Edina...tel terug en je komt bijna weer aan september. Logisch ergens, leerkrachten zijn met te weinig om heel die hoop anderstaligen bij te poten. Dat gaf zijn leerkracht in Antwerpen zelf aan. Maar als je in een 5de leerjaar al met zo'n achterstanden kampt...hoe moet dat dan ooit goed komen naar het middelbaar toe ? Hen allemaal al die jaren laten dubbelen ? Die kinderen hebben niks bagage, ik weet niet of jij je kan/wil inbeelden hoe dat moet aflopen ? Maar het houdt echt nogal veel autochtonen tegen om hun kinderen nog naar zo'n scholen te sturen. En eigenlijk kan ik dat best wel verstaan. Je wil voor je kinderen een goed, zoniet het beste onderwijs, zodat ze toch wel die bagage die ze broodnodig hebben later, meekrijgen.

Op die manier trekken er inderdaad veel mensen met kinderen weg uit Antwerpen Edina, en als je dat ontkent, is het gewoon omdat je dat probleem niet wil/kan zien.
Wat doet de regering eraan ? Domme taksen invoeren en te weinig geld doorsluizen naar het onderwijs, waar ze onder andere in Antwerpen, bijna op hun knietjes zitten te smeken voor meer onderwijzers, opdat die kinderen zouden bijgebeend kunnen worden ipv nu heel der klassen achter te laten staan.
Oud 1 april 2007, 07:30   #67
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onzin, enkel de JONGE gezinnen trekken weg uit de steden om de eenvoudige reden dat de steden niet kindvriendelijk zijn. Gebrek aan open ruimte, gevaarlijke verkeerssituaties, geen plaats voor kinderen om te spelen, enz...
Dat zijn dingen die zeker meespelen. Voor mij toch. Maar daar zijn oplossingen voor te vinden. Er zijn alternatieven. Dus zeker niet de hoofdredenen.

Laatst gewijzigd door Duupje : 1 april 2007 om 07:42.
Oud 1 april 2007, 07:33   #68
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoe spreekt dat tegen dat het gebrek aan kindvriendelijkheid van de steden de reden daarvoor is?

Waarom vluchten de andere Vlamingen daar dan niet naartoe? Waarom vluchten de gezinnen dan niet naar de stadswijken waar minder vreemdelingen wonen?
Laat ons eerst eens afvragen waar dat onveiligheidsgevoel vandaan komt en waarom de mensen hun kinderen niet meer op straat durven laten spelen.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 07:41   #69
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Laat ons eerst eens afvragen waar dat onveiligheidsgevoel vandaan komt en waarom de mensen hun kinderen niet meer op straat durven laten spelen.
Volgens Edina ligt het aan het verkeer.
Volgens mij en een hele hoop andere mensen ligt het vooral aan de onveiligheid, de afpersing op de speelpleintjes (zoveel betalen of je mag hier niet spelen -het is hier van ons- om dan nog slaag te krijgen als toetje), het bestelen van kinderen op straat en op school voor hun snoepjes, zakgeld, fietsen door groepjes (zeg maar bijna bendes), enzovoort. Dagdagelijkse toestanden vanuit Antwerpen.
Oud 1 april 2007, 07:56   #70
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Volgens mij en een hele hoop andere mensen ligt het vooral aan de onveiligheid, de afpersing op de speelpleintjes (zoveel betalen of je mag hier niet spelen -het is hier van ons- om dan nog slaag te krijgen als toetje), het bestelen van kinderen op straat en op school voor hun snoepjes, zakgeld, fietsen door groepjes (zeg maar bijna bendes), enzovoort. Dagdagelijkse toestanden vanuit Antwerpen.
Volgens mij ook...
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 08:37   #71
Banneling

Standaard

Hoe achterbaks weer van Edina om de islamisering en halalisering van Antwerpen te ontkennen, ook als doorslaggevende factor in de witte stadsvlucht.
Politiek en samenleving hebben decennialang de migranten uit moslimlanden verwelkomd, en toen de moeders in het land van herkomst hun zonen niet in de hand konden houden mochten de gezinnen herenigd worden, er was huisvesting, er waren uitkeringen, dubbele paspoorten, de tweede generatie mocht zijn huwelijkspartners importeren, er kwamen moskeeën en imams die geen Nederlands spraken mochten daarin het geloof prediken, de stadsscholen werden gehalaliseerd. Wat bij vele andere migrantengroepen wel lukte, ging mis bij teveel moslimmigranten. Naarmate hun aantal toenam, nam de belangstelling en waardering voor de open en tolerante samenleving af. Naarmate hun aantal toenam, veranderde het straatbeeld : het degradeerde wijken van deze ooit fiere stad in ghettos naar magrebeinse allure, inclusief de klank van arabische en berberse rocheltalen.
Verleid door het linkse 'knuffelgeloof' laten de Edina's zich nu feitelijk inschakelen voor een strategie die moet leiden tot nog verder segregatie, soevereiniteit in eigen kring, dat wil zeggen tot moslimgemeenschappen die de waarden van de moderne, seculiere samenleving afwijzen. De eigen identiteit in al haar uitingen van het autochtone volk hebben ze tot taboe verklaard ; de identiteitsbeleving van het nieuwe kiesvee daarentegen is toppriotiteit geworden van de linkse stemmenronselaars, die zich alsmaar intensiever als een nieuwsoortige hoerensoort manifesteren, bereid om hun eigen ziel, identiteit, eigenheid, tradities, normen en waarden te verkopen voor die ene allahtone stem meer, en om toch maar hun verpletterende schuld niet te moeten bekennen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 08:55   #72
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
bron vermelding graag!
Website VDAB, RIZIV, RVA, kindergeldkassen, vakbonden, enz.

bronnen zijn vrij in te kijken.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 09:01   #73
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Korte schets van hoe het voor mij was.
Oudste zat op katholiek onderwijs. Na 4 jaar wegens omstandigheden weggehaald daar.
Dus BEWUST kind naar school gestuurd die enorm multicultureel te noemen is. (24 leerlingen waaronder 2 blanke kindjes die thuis nederlands spraken en verder in totaal 7 die nederlands verstaan, spreken en beetje schrijven. Al de anderen konden dit praktisch niet. En ik lul hier echt niet uit mijn nek. Dit is exact wat de leerkracht me zei.)
Nu met de verhuis, kind naar ander school uiteraard, krijg ik te horen dat hij minimum 5 maand achterstaat aan leerstof van alle vakken...5 maand Edina...tel terug en je komt bijna weer aan september. Logisch ergens, leerkrachten zijn met te weinig om heel die hoop anderstaligen bij te poten. Dat gaf zijn leerkracht in Antwerpen zelf aan. Maar als je in een 5de leerjaar al met zo'n achterstanden kampt...hoe moet dat dan ooit goed komen naar het middelbaar toe ? Hen allemaal al die jaren laten dubbelen ? Die kinderen hebben niks bagage, ik weet niet of jij je kan/wil inbeelden hoe dat moet aflopen ? Maar het houdt echt nogal veel autochtonen tegen om hun kinderen nog naar zo'n scholen te sturen. En eigenlijk kan ik dat best wel verstaan. Je wil voor je kinderen een goed, zoniet het beste onderwijs, zodat ze toch wel die bagage die ze broodnodig hebben later, meekrijgen.

Op die manier trekken er inderdaad veel mensen met kinderen weg uit Antwerpen Edina, en als je dat ontkent, is het gewoon omdat je dat probleem niet wil/kan zien.
Wat doet de regering eraan ? Domme taksen invoeren en te weinig geld doorsluizen naar het onderwijs, waar ze onder andere in Antwerpen, bijna op hun knietjes zitten te smeken voor meer onderwijzers, opdat die kinderen zouden bijgebeend kunnen worden ipv nu heel der klassen achter te laten staan.
Volledig akkoord Duupje.

Edina doet nu net of mensen uit de (verdere) rand hun kinderen naar het LAGER ONDERWIJS in de stad zouden sturen: hoe achterlijk kan je wel wezen.

De enige scholen waar de instroom nog van de rand naar de stad is zijn de middelbare scholen, maar ook daar begint men liever naar middelbare scholen in middelgrote steden te trekken om het lagere niveau, veroorzaakt door de "anderstaligen" (zeg ik het goed zo?) te kunnen ontlopen. Het is nochtans net dankzij de instroom van de buitenrand dat de kleur van de middelbare scholen nog steeds een beetje Nederlandstalig is. Eénmaal ook daar het evenwicht verbroken is het gedaan (zie vb. dat H.Hart college en nog verschillende vroegere zéér gerenommeerde scholen die hun deuren hebben kunnen sluiten).

Oudere mensen, Edina, hebben die problemen met schoolgaande kinderen niet meer, en zullen- zoals reeds gezegd - in hun huis blijven zitten zolang verhuizen niet noodzakelijk is (huizen in de verkeerde verrijkte buurten zijn wel verkoopbaar aan anderstaligen, maar men kan er geen ander huis voor kopen in een niet-verrijkte buurt natuurlijk).

En nog Edina: ook in de buitenwijken spelen kindertjes niet meer "op straat". De algemene trend van onveiligheid speelt ook daar een grote rol. Bovendien zijn beide ouders uit werken en komen de kinderen evengoed pas na kantoor- of werkuren naar huis.
Zelfs al is er hier geen auto te bespeuren, de huidige generatie kinderen in mijn (afgesloten) wijkje spelen niet meer op onze drie speelpleintjes (micro-formaat), terwijl de vorige generatie kinderen quasi op straat "leefden".
Laat staan dat er hier nog een paar anderstaligen zouden rondlopen die inkomgeld voor ONZE pleintjes zouden vragen. Dit is echter wèl gebeurd in mijn gemeente, maar dan op het openbare speelplein hoor, maak je geen zorgen. Inclusief een paar steekpartijtjes (met uiteraard enkel Nederlandstalige gewonde jonge gasten). D�*t speelplein werd gesloten en heraangelegd als park waar geen "jongeren" meer komen.

-------------

Maar om terug op de openingspost te komen: wat is nu in feite het probleem van de CDV? Bij volgende gemeenteraadsverkiezingen in antwerpen kunnen ze nu een gezamenlijk staand orgasme tentoonspreiden (net zoals Mieke Vogels deed): ze zullen het VB gestopt hebben! Hijg hijg!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 09:27   #74
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De stadsvlucht is al meer dan 40 jaar bezig en had toen weinig te maken met vreemdelingen. Het is wel juist dat de vreemdelingen de stadsvlucht van de Belgen hebben versneld, maar de hoofdoorzaak is de "huisje, tuintje, boompje" mentaliteit.

De reden waarom het vooral jonge mensen met kleine kinderen zijn die vluchten is veel simpel dan je denkt. Zij zijn niet afhankelijk van het openbaar vervoer en zijn nog zeer mobiel. Maar zij blijven ook meer thuis dan deze zonder kinderen en oudere met grote kinderen, hier door hebben zij dan ook meer tijd om hun tuin te onderhouden en spenderen zij meer tijd in hun grotere woningen. Voor kinderloze gezinnen en oudere mensen is het juist belangrijk dat zij zo weinig mogelijk tijd moeten spenderen aan onderhoud van hun woning, omdat zij er heel weinig in verblijven, sommige vaak slechts een paar maanden paar jaar. Andere gebruiken hun woning vaak slechts als slaapplaats en zijn verder steeds bezig met werken en ontspanning buitenshuis.

De echte oorzaak van de stadsvlucht is dus idd zoals Edina schrijft, niet te zoeken bij de vele vreemdelingen die in de stad zijn komen wonen. Zij konden dit juist omdat de Belgen toen reeds bezig waren met de stadsvlucht.
De echte oorzaak ligt ook niet bij de kindonvriendelijkheid van de stad, maar bij de mentaliteit van de Belgen, veel van die Belgen gaan nadat de kinderen terug het huis uit zijn en zij meer vrije tijd hebben, juist terug in de stad wonen. Minder onderhoud van woning en nog meer tijd voor hobby en ontspanning. Meer ook beter toezicht op hun woning terwijl zij op reis zijn.
Inbreken in een appartement op de 5 verdieping is nu éénmaal iets moeilijker dan inbreken in een vrijstaande laagbouw die volledig opringd is met een haag van 2.5meter hoog.
Oud 1 april 2007, 09:59   #75
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Zonder de monoculturele multicul had de stadsvlucht wss nog hoger geweest...

Die was/is echt een verrijking voor onze steden...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 10:34   #76
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Zonder de monoculturele multicul had de stadsvlucht wss nog hoger geweest...

Die was/is echt een verrijking voor onze steden...
Zonder de instroom van vreemdelingen zouden de steden wss idd kinderloze steden zijn geworden.
Steden waar enkel nog kinderloze gezinnen en ouderen zouden wonen en verder enkel nog wat kantoren actief zouden zijn.

De verloedering van de steden heeft dus wel alles te maken met de vreemdelingen en het slechte politieke beleid in onze landen, maar de stadsvlucht staat daar dus volledig los van. Zij hebben de stadsvlucht enkel versneld in bepaald wijken. Maar de wijken waar zij nu wonen, waren vroeger ook reeds de achtergestelde en goedkopere wijken van de steden.
Het was juist omdat deze wijken vroeger reeds zo goedkoop waren dat zij daar zijn gaan wonen. Het is dus een leugen dat zij de verloedering van deze wijken hebben veroorzaakt, het waren vroeger reeds achtergestelde wijken die door de politici verwaarloos werden.
Er is dus eigenlijk slechts 1 ding veranderd in die wijken, vroeger waren het Belgen die er woonden en als uitschot werden behandeld en bekeken en zich dan ook zo gedroegen en nu zijn het vreemdelingen. Maar ook bij deze vreemdelingen vind men steeds meer mensen die verhuizen naar woningen buiten deze wijken, van zodra zij het zich finacieel kunnen permiteren en gewoon opgaan in de westerse samenleving.

Zoals mijn oude moeder(86 jaar) zegt, de namen van de spelers zijn verandere, maar verder is het nog steeds het zelfde spel als 100 jaar geleden. De rijken geven de armen de schuld van alles en ontrekken zich zo van hun plicht er zelf ook iets aan te moeten doen.
Oud 1 april 2007, 17:30   #77
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nope, doe zoals ik : verhuis, voor alle problemen is er een oplossing.
Ik ben nu na bijna 34 jaar 3 maand weg uit mijn ooit dierbare Antwerpen. En ik kom voor geen geld ter wereld nog terug. Ik herken de stad niet meer.
Mijn oudste doet het hier nu plots wel goed op school en hij durft hier wel buiten te komen om één en dezelfste reden. (hij moet hier niet meer bang om ineen gemept te worden door groepkes andere 'jongeren').
Ik wou dat ik het geld had om Uw voorbeeld te volgen Duupje,maar ik ben te arm om te verhuizen
Oud 1 april 2007, 17:50   #78
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht

Wow, da's wel slecht nieuws voor al die sukkelaars die Antwerpen als hoofdstad van de Republiek Vlaanderen zien!

Of gaan ze den boel daar eerst ausradieren en dan Lebensraumgewijs met gezonde Vlaamsche Ansiedlers terug bevolken? Ofwa.
Schaam Uw om zo over de echte Antwerpenaar zijn nek te praten,ga in Marokko wonen met Uwe zever hé
Oud 1 april 2007, 18:03   #79
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onzin, enkel de JONGE gezinnen trekken weg uit de steden om de eenvoudige reden dat de steden niet kindvriendelijk zijn. Gebrek aan open ruimte, gevaarlijke verkeerssituaties, geen plaats voor kinderen om te spelen, enz...
uw "enz" dat is bendes vreemd gespuis dat hun kinderen inéénmept, besteelt, afzet, verkracht in groep...Uitschot dat de blanke vrouwen uitscheit voor hoer, ze bepoteld en (eveneens) verkracht, dat auto's pikt, inbreekt enz enz..De jonge vlaamse gezinnen trekken weg omdat ze in wat eens hun buurt was, behandelt worden als een gediscrimineerde minderheid.En begin nu vooral niet met je verdediging in eigen handen te nemen,want dan ben je een nazi, die de bak invliegt, als die schoften je tot aan het gerecht laten geraken tenminste, en je niet ter plaatse doodstampen met een man of 10...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 18:12   #80
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
zou dat zijn omdat er te veel "nazis" op straat rondhangen?Of voor iets anders?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be