![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit geldt eerder voor vertuindorp en de zijnen... Door hun ongrondwettelijk handelen, het aan hun laars lappen van de uitspraak van ons hoogste gerechtshof, zijn ZIJ het wel degelijk die Belgie doen wankelen, nietwaar? En ze belonen zichzelf er dik voor... ik wil ook wel een ministerpreeke
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ook al kan ik het mij nu niet veroorloven, er bestaat nog altijd een afbetalingsplan eh. Het laatste wat ik zou doen, is tegen wil en dank met die molen meedraaien omdat ge het niet kunt permiteren een andere mening op na te houden. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik 1000 euro boete krijg, ... en die heb ik ook overleefd.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila. Met die post over die boete wou ik trouwens enkel maar zeggen dat het geen gratuit engagement is. Geen zoveelste internetpetitie. Die mensen gaan er echt voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 647
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar volg je dat, Jazeker?
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het al...
![]()
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 648
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 649
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaba... ge moet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 651
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zitten jullie om de twee minuten naar die site te gaan om te kijken hoeveel luierikken, die eens een gratis dagje vrij willen, de site ondertussen al gevonden hebben ofwa...freaks!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten om te beginnen een hele brief schrijven met hun motivatie als ze hun oproepingsbericht gekregen hebben en die naar de post brengen. Dan hebben we het nog niet over de mogelijkheid dat ze voor de rechtbank gedaagd worden. Vlijtige baseballpolitieker kiest voor het bolleke kleuren, zeker?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 april 2007 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw definitie van gratis ontgaat me nogal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 652!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Op één dag ruim 30 intekenaars erbij. ![]() ![]() ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 april 2007 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarmee maak je dat dagje vrij en die luierikken niet goed.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even inkoppen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Op die site staat dat ze alle vorige dienstweigeraars volledig financieel heeft vergoed en dat ze dat nu ook zal proberen...
![]() |
![]() |