![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Minister
|
Het verbaast dat dhr. Camps door sommigen nog serieus genomen wordt. Dit soort schrijfsels is al decennia het stijlkenmerk van die man. Eerder dan een oproep tot moord zal het wel een uitdrukking van de diepste zieleroerselen van deze door de menselijke conditie, zijn ontslag bij HBVL of de whisky, waarschijnlijk de whisky, getormenteerde ziel zijn. Camps is gewoon weer eens zichzelf.
Wat nog meer verbaast is dat sommigen hier DM een kwaliteitskrant noemen. Als er in dit land nog zoiets bestaat als kwaliteitspers, wat niet het geval is, dan zal DM er zeker niet toe behoren. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Minister-President
|
fdw die asiel aanvraagt, o ironie. maar de schrijfstijl hiervan trekt op niks, en het punt is volledig fout verwoord (mestoverschot?).
zo'n rommelcolumn op de voorpagina Laatst gewijzigd door Pølle : 18 april 2007 om 17:18. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard... Afschieten is iets wat totaal in een andere context hoort. enkel in extreem-linkse kringen zou men dat kunnen misverstaan. Dat zagen we in Nederland
|
|
|
|
|
|
#65 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
|
Citaat:
(en wat dat afschieten betreft: dat is - zoals ik al eerder zei - duidelijk figuurlijk bedoeld of leg me anders eens uit hoe de uitspraak te rijmen valt met de uitgedrukte wens om PDW als asielzoeker te mogen meemaken?) |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 | ||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je insinuatie dat 70% van de illegalen zich met criminaliteit bezig houden is zeer laag bij de grond overigens... Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 18 april 2007 om 23:03. |
||||||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Parlementslid
|
definieer satire eens edina ?
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Persoonlijke aanval geknipt. mvg, Arnold.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 april 2007 om 23:02. |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
Belachelijk gewoon! Kan jij ook nog iets anders dan mensen woorden in de mond leggen?
Weet je, ik hoef dit eigenlijk niet langer te pikken! Ik stel voor dat je je post dus wijzigt. Je hebt nog een klein half uurtje... Laatst gewijzigd door Edina : 18 april 2007 om 23:07. |
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Banneling
|
Citaat:
meuhhhh Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 april 2007 om 05:04. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je vanaf de start van deze draad iets anders gedaan dan het artikel van Camps verdedigen?
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar oproepen om iemand af te schieten mag wel ... ? ? ? Zo kennen we konsekwent links weer... |
|
|
|
|
|
|
#77 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#78 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mijn waarde mevrouw List, Beste Anna, Om de andere dag kijk ik reikhalzend uit naar het stukje van de heer Camps op de voorpagina van De Morgen. Ik schokschouderde met het tekstje over de heer Philippe Dewinters plaggenhut, een niet geringe verdienste voor de heer Camps gezien het ontiegelijk matinale uur waarop ik de heer Camps' lectuur tot mij placht te nemen. De heer Camps verdiende zijn plaats ruimschoots in mijn panteon der contrariërs met volgende : "voor politici zoals Yves Leterme en André Denys is de koers een gat. Zij zijn de pluimen". Booker prize gehalte effenaf : one hunderd and eighty. Immigré/emigré Dewinter bladeren ramaserend in de Efteling staat met stip op 2. Ik beeld me de pluimenbos, french can-can gewijs gedragen, er met plezier bij. Hup Philippe, hup. Warmtierig, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 april 2007 om 20:43. |
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
een echte asielzoeker komt hier radeloos en onbeholpen toe en wordt niet onmiddellijk geholpen. Voor de georganiseerde asiel-gelukzoeker ligt dat helemal anders... Alle papierwerk ligt klaar, goed voorbereid, met soms de meest zeer realistisch voorgekauwde verhaaltjes niet of nauwelijks te controleren, zonder papieren van het thuisland, enz... een goed georganiseerde geoliede machine met assistenten allerhande via één of andere gesubsidieerde VZW desnoods met advocaat en alles er op en aan, regelt alles, zelfs het beroep tot cassatie tot in het oneindige. Lampedusa en Canarische eilanden worden bijna wekelijks door een gammel schip aangedaan, met honderden gelukzoekers. België telt sinds 01 01 2000 intussen 340.000 nieuwe belgen... Ook gelezen in d VB propaganda dat echte asielzoekers of vervolgde en bedreigde mensen echt moeten geholpen worden volgens de bestaande conventies ? Economische vluchtelingen kan ieder land wel missen met al een te hoge werkloosheid. Het probleem moet op Europees vlak aangepakt worden. Daarom de slogan : "gastvrij... maar niet gek !"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 19 april 2007 om 21:33. |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
een gigantisch getal niet ?! gereguraliseerd en veelal door de snel-belg-wet... en dan kom jij af met een strenge asielwet ???
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|