![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is zelf uitvoeren van wat je iemand anders vermoedt ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil ik het VB 'droogleggen' ? Misschien wel, ja, op voorwaarde dat �*lle politieke partijen 'drooggelegd' worden. Daarom ben ik ook voorstander van de invoering van het 'Bindend Referendum Op Volksinitiatief', en de vervanging van een 'representatieve' door een 'directe' democratie. Dan hebben we al die ellendige politieke bemoeiallen niet meer nodig, omdat we allemaal samen gedwongen zullen zijn ons zèlf te organiseren en te 'besturen'. Zal ik het VB blijven bekampen ? Absoluut, maar wèl op 'fatsoenlijke' wijze, ttz met gebruikmaking van �*lle mogelijke democratische middelen die mij ter beschikking staan : stemgedrag, debat, discussie, ... Zal ik het VB belachelijk maken ? Zeker weten, telkens ik daar de kans toe krijg. Het huidige politieke personeel van de partij biedt mij daar alleszins voldoende gelegenheid toe. Wil ik het VB aan de macht ? Voor de dooie dood niet, maar als een meerderheid van kiezers daar anders over beslist, zal ik me bij hun keuze neerleggen, op voorwaarde dat en voor zover dat 'VB aan de macht' zich aan de regels van het politieke spel houdt. Mocht het 'VB aan de macht' zich geroepen voelen de mensenrechten te schenden, de grondwet buitenspel te zetten of geweld te gebruiken, dan kan het erop rekenen dat ik ONMIDDELLIJK en ZONDER DE MINSTE AARZELING overga tot obstructie, sabotage en indien nodig doelgericht tegengeweld. Ik ben misschien wel een beetje bizar, maar zeker niet gek. Laatst gewijzigd door djimi : 20 april 2007 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook grappig : 'ongeregeld' geweld. En hoe zit het met 'geregeld' geweld ? Wat de rest betreft : 'never say never'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige merk ik dat u niet in staat ben ook maar enige aanduiding te geven voor uw gedachtegang. 't Lijkt dus gewoon op de reinste prietpraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar weet u niet dat de staat het exclusieve recht heeft op "geregeld geweld". Zo nodig mag de politie bijvoorbeeld geweld gebruiken bij de uitoefening van haar ambt. Ook het leger mag daartoe overgaan. Dat is "geregeld geweld".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
onwaardig-untermensch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die staat en dus dat exclusieve recht op 'geregeld' geweld in handen komt van een groep mensen die daar misbruik van maken, zal ik me verweren, desnoods door zelf 'ongeregeld' geweld te gebruiken, hoewel ik dat liever niet zou doen. Dat ik het VB wat dat betreft niet vertrouw, is mijn zaak en ùw probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn probleem is dat helemaal niet, daar ik het Vlaams Belang daarover wel vertrouw. U vertrouwt het niet, maar heeft tot nu toe geen enkele gegronde reden daartoe kunnen geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik moet er helaas vandoor, ik wil u echter graag een andere keer (na het week-end alleszins) mijn diepe wantrouwen toelichten. Mocht het te lang duren voor ik dat doe, dan mag u mij altijd een PB-tje sturen. Ik hoop dat u dit antwoord voorlopig aanvaardt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gaat ge nu ook overgaan tot obstructie, sabotage en indien nodig doelgericht tegengeweld... of is dat alleen maar wanneer het over het VB gaat? ...Gewoon om te weten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() om één keer de woorden van het vb in de mond te nemen: schande voor de democratie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen. Voor mensen die de wet overtreden. Je moet nu ook niet doen alsof het ontzetten uit de burgerrechten een uitvindsel van Onkelinx is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() MAW: de PS selecteert net die groepen waar ze van denkt er niet bij te horen... Als die "corruptie" voor IEDEREEN zou gelden, zouden ze in de PS nieuwe kandidaten moeten zoeken, want die zijn allemaal corrupt... maar geen ambtenaar dus.. ![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Ik heb de hele hetze ivm met vlaams blok -> vlaams belang niet echt gevolgd, maar omwille van welke concrete "misstappen" ging dat toen? Iemand ergens een linkje waar ik het hele verhaal kan lezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom dan alleen het Vlaams Belang droogleggen en kapotmaken met alle middelen ??? niemand maakt een Filip Dewinter belachelijk ! Polsmoel en Besmet konden het zelfs niet ! Zet u op de SPa of Spirit lijsten... Vlaams Belang moet niet aan de macht, mee regeren met de CD&v-NVA VLD zie ik wel zitten, onder controle. Alleen heersen is nooit goed voor de democratie ! OOK niet met alleen sossen of tjseven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zowel aan 'obstructie' als aan 'sabotage' had ik ook al gedacht, omdat ik hier in Brussel verplicht ben met behulp van een f***ing computer mijn stem uit te brengen. Misschien kunt u mij wel goede raad geven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zèlf geef ik de meeste mensen het voordeel van de twijfel. Ik heb het niet zo op politici, maar ook hier zijn er 'twijfelgevallen'. Dat geldt dus ook voor Waalse politici. Sommigen krijgen het voordeel van de twijfel, sommige anderen dan weer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 april 2007 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |