![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volkomen gelijk! dit is de eerste keer dat ik mensen hoor klagen omdat het gewoonweg prachtig weer is!
Straks vragen ze zich weer af waar de verzuring vandaan komt! Maar nee! de zon schijnt, temperatuur is prachtig, DUS HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN HET KAPITALISME, BUSH, en vooral VAN JOU! En als die arme menskes in de woestijn geen drinken meer hebben is dat omdat jij je gazon hebt water gegeven en telkens je gepist hebt je toilet doorgetrokken met het verkeerde water gij smerige vlaamsblokker! Maar verder zijn we hier toch zo gelukkig nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorkomen is beter dan genezen ... Dus een beetje doemdenken kan geen kwaad .Trouwens , In Spanje was het vorig jaar ook niet al te best op het gebied van drinkwater... En dat is nog niet zo ver van hier .
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het resultaat is dat er in nieuwere buurten zelfs tijdens orkanen goede afvoer van het regenwater is, dat het regenwater min of meer gezuiverd wordt (niet drinkbaar, maar close enough) en dat het plaatsargument in het niets verdwijnt (omdat die dingen ondergronds zijn). Moesten ze zo'n stormwater vaults al gewoon onder de parkings van de winkelcentra leggen zou het al een enorm verschil maken. Het lijkt me dat dat duurzame oplossingen zijn in vergelijking met wat extra taxatie op mensen die regenwater gebruiken als ze aan de ketting van de WC trekken. Ik denk dat dat het verschil is tussen een planning en wat men in Belgie een "maatregel" noemt.
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Ja, dat is het punt dat ge als commerciele piloot niet in uw route moogt steken zonder alternatief vliegveld. =)
Over de locatie van dat punt weet men nog minder als over het fenomeen zelf, aangezien het een compound oefening van onzekerheden betreft. Note dat uw afwijking mee gecompound wordt. dwz dat dat ponr zowel binnen 200 jaar als 100 jaar geleden kan zijn. Dat is off course als we aannemen dat er zowieso een groot antropogeen effect is, waar nogal wat discussie over is. Als het over zo'n ingrijpende veranderingen van mijn levensstijl gaat, speel ik liever schaak ipv. vogelpik. Citaat:
En dat verandert trouwens niets aan de validiteit van mijn voorbeelden, als ik alcohol op mijn wonde gooi, wordt ze gedesinfecteerd. Verder is het idd. zo dat ik geen medicijn ga slikken omdat ik bvb. 10 calorien per dag te veel eet en dat dat over een periode van 20 jaar wel eens voor overgewicht zou kunnen zorgen, dat op zijn beurt misschien wel eens hart en vaatziekten zou kunnen veroorzaken. U wel?
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Je kan dit nu nog tien keer herhalen, daarom wordt het nog niet waar. Dus voor de laatste keer: er is geen EXTRA taxatie op het gebruik van regenwater!!! Of je nu leidingwater of regenwater verbruikt, je betaalt steeds een heffing op de vervuiling van oppervlaktewater. Alleen is die bij leidingwater automatisch verrekend in de prijs van dat water. En het doel daarvan is de mensen aansporen om zuinig met water om te spingen. Volkomen terecht natuurlijk!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 april 2007 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo 5 voor 12? Het is jouw gewoonte om enkel titeltjes te lezen zeker? volgens de mijnheer van de watermaatschappij was er GEEN ENKELE REDEN TOT PANIEK, zelfs niet als het nog maanden droog blijft.
Wanneer is het bij U 12 uur zeg?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Droogtes,,zonder water,ik geloof in 1973 werden wij op rantsoen gezet,wel nu is het als in het voorjaar van Jan,dus hier nog eens mijn alarmbel !!!!!
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het wel bekeken, en het is niet vijf voor twaalf maar vijf voor vijf
![]() Laatst gewijzigd door alberto : 26 april 2007 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HEEL JUIST VAN U !!,ik wacht op de overheid,die dringend MOET ingrijpen !!!!!!!
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Vanaf volgende week dinsdag gaat het regenen, dan kunnen we daar wat over zagen want dat zal je rapper beu zijn.
Ik vind het prachtig weer, profiteert ervan je kan er toch niks aan doen, kijk maar Laatst gewijzigd door alberto : 26 april 2007 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oppevlakte watere zijn aan weg kwijnen,MEN MOET INGRIJPEN !!!
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeur maar niet de hard of die Pupo sluit de Maas af!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Dan vergeet je nog Portugal, Zuid-Italië, Groot-Brittannië, ...
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Alcohol voor de toepassing waarover u het heeft is een antisepticum. Meer dan 90% van de medicijnen werken slechts bij 30 tot 50% van de bevolking, waren Allan Roses woorden. [FONT=arial,sans-serif][SIZE=-1]http://www.cri.be/pdfolder/bMK040130.pdf [/SIZE][/FONT]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 april 2007 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Moest die taxatie nu nog aangewend worden om laat ons zeggen het afvalwater van brussel wat te zuiveren en zo, maar neen, er is totaal geen planning, enkel maar taxatie. Taxatie is er al meer als genoeg, het wordt tijd dat ze eens laten zien dat ze met al dat geld ook iets kunnen doen.
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Maar om te antwoorden op uw vergelijking naar global warming toe, en met voorbeelden uit die slides: (back to topic) Neen, ik ga nu geen chemotherapie gebruiken omdat ik binnen twintig jaar misschien kanker ga krijgen omdat ik gisteren iets gegeten heb met E784686876486 in dat misschien wel eens kankerverwekkend zou kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
En als dat uw vergelijking is toont ze vooral aan dat u het hele klimaatverhaal misbegrepen hebt of niet wilt begrijpen, sorry. Misschien helpt dit ... ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 april 2007 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |