![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij maakt het geen bal uit wie zich aan 'vrijbuitersproblemen' bezondigt. Ik zal dat van iedereen aanklagen. Tot het tegendeel bewezen werd kan ik echter niemand beschuldigen. Paars heeft intussen echter voldoende bewezen dat het er een potje van brouwt met een al te bitter bijsmaakje aan. Ik begrijp heel goed dat er nog veel meer gaat moeten ingeleverd worden. Door de gewone burger toch. De politici van macht hebben zich al direct goed bedient op vele vlakken. (Extra' vakantiegeld', visakaarten, peperdure etentjes...) Maar ons in één adem wijsmaken dat we minder belasting betalen en ons pensioen verhoogde is pure oplichterij.
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeer vindingrijk, die "ideeënfabriek" bij de SP-A.
De oplossing voor Vlaanderen ligt niet in minder PS, maar in meer PS. Ik hoop van harte dat uw voorzitter met deze slogan naar de verkiezingen trekt ![]() Trouwens : als het om de dienstencheques gaat, gaat VDB dagenlang in de clinch met de PS. Nu gaat het om werklozen, en de hele zwikzwak begint pas te werken over drie jaar. Met als argument dat "die arme werklozen nog geen tijd genoeg hebben gehad om een opleiding aangeboden te krijgen". "Aangeboden te krijgen ?", vraag ik me dan af. Moeten die werklozen niet zélf op zoek naar nieuwe uitdagingen?
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de PS zal vermoedelijk de SPa in de regering houden...
De PS regeert België domineert "platte vlaamse vijgen politici" daarom stemt Vlaams Blok of NVA !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |