|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  10 mei 2007, 20:48 | #61 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 27 april 2004 
				 |   Citaat: 
 Dat is pas afgeven. Heb ik destijds ook nog gedaan, ik hield minder over dan degenen die slechts 1 werk deed. (terwijl ik dacht dubbel te mogen hebben) t' was rap gedaan! 
				__________________ Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? | |
|   |   | 
|  11 mei 2007, 14:57 | #62 | ||
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Brussel 
				 |   Citaat: 
  En dat mijne maat er ook beter van word is niet erg. Voor wat hoort wat. 
				__________________ Citaat: 
 | ||
|   |   | 
|  12 mei 2007, 12:23 | #63 | |
| Banneling Geregistreerd: 19 oktober 2003 
				 |   Citaat: 
 Ook moeten werkloosheidsuitkeringen (evenals alle andere passieve uitkeringen aan werkbekwamen zonder werk, zoals bv. het OCMW-leefloon) worden afgeschaft en worden vervangen door een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem waarbij gemeenschapsdienstpresteerders enkel nog recht zouden hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen van 5 euro per uur effectief gepresteerde gemeenschapsdienst. In dat geval zou het niet langer mogelijk zijn een passieve uitkering te combineren met zwartwerk. | |
|   |   | 
|  13 mei 2007, 13:43 | #64 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 oktober 2005 Locatie: geel 2440 
				 |   http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...2Bdoorlichting  Fraude bestrijding, zwart geld, België Eens kijken naar de zevende dag waar alle politieke partijen buiten VLD toe geven dat financiën een puinhoop is, veroorzaakt door de politisering 
				__________________ In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren | 
|   |   | 
|  13 mei 2007, 16:31 | #65 | 
| Staatssecretaris Geregistreerd: 14 augustus 2002 
				 |   Belasting op arbeid is diefstal door de staat. Het is normaal dat mensen zich daartegen verzetten.   http://www.brusselsjournal.com/node/25 
				__________________ WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE, WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE | 
|   |   | 
|  13 mei 2007, 17:16 | #66 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 15 februari 2006 
				 |   Meer zwartwerk!   | 
|   |   | 
|  13 mei 2007, 17:17 | #67 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 15 februari 2006 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   |