![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is pas afgeven. Heb ik destijds ook nog gedaan, ik hield minder over dan degenen die slechts 1 werk deed. (terwijl ik dacht dubbel te mogen hebben) t' was rap gedaan!
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook moeten werkloosheidsuitkeringen (evenals alle andere passieve uitkeringen aan werkbekwamen zonder werk, zoals bv. het OCMW-leefloon) worden afgeschaft en worden vervangen door een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem waarbij gemeenschapsdienstpresteerders enkel nog recht zouden hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen van 5 euro per uur effectief gepresteerde gemeenschapsdienst. In dat geval zou het niet langer mogelijk zijn een passieve uitkering te combineren met zwartwerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...2Bdoorlichting Fraude bestrijding, zwart geld, België Eens kijken naar de zevende dag waar alle politieke partijen buiten VLD toe geven dat financiën een puinhoop is, veroorzaakt door de politisering
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Belasting op arbeid is diefstal door de staat. Het is normaal dat mensen zich daartegen verzetten.
http://www.brusselsjournal.com/node/25
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meer zwartwerk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN