![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Welke coalitie verkiest u na 10 juni? | |||
Paars(groen) |
![]() ![]() ![]() |
11 | 19,64% |
Roomsrood |
![]() ![]() ![]() |
19 | 33,93% |
Roomsblauw |
![]() ![]() ![]() |
10 | 17,86% |
Tripartite |
![]() ![]() ![]() |
16 | 28,57% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() En 'k vind het wel grappig dat je de postjespakkende leden gaat vergelijken ... 't zijn er trouwens al een pak meer ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Ik had misschien gedacht aan SP.a-Spirit en CD&V-N-VA en als ze niet de meerderheid halen Groen! erbij wat voor mij ook niet echt moet. Als Groen! het maar goed doet ben ik al zeer blij.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-O-N-A
Dat is een goede coalitie.
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, mijn lievelings coalitie staat er niet bij, dus kan ik ni stemmen
Maar misschien kan VB-LDD wel de meerderheid behalen, wie weet? od juist teweinig, zodat ze met GROEN kunnen een meerderheid vormen. Aan de franse zeide hebben we dan het FDF en BUB die samen de meerderheid zullen vormen. Gaan we samen overleggen: eerst veertien dagen Knokke(n) en dan een week Vichte(n) Daarna wordt de Breuk van Belgie officieel bekend gemaakt. Brussel leert Vlaams, om aan onze centen te geraken, de Walen schenken zichzelf aan Franktijk, en Sarcosi schenkt ons uit dankbaarheid Frans Vlaanderen terug. Ze zijn daar toch net goed begonnen met onderwijs in het nederlands. Nederland staat aan de zijlijn te kijken hoe Zeeuws Vlaanderen graag terug bij moeder Vlaanderen wil komen, nu de onafhankelijkheid een feit is. Maar al gauw komen daar al die andere Nederlandse provincies met dezelfde vijagevragen. Alleen Holland wil nog Nederland blijven en weigert zich te bekennen tot een Groot-Vlaanderen. En Oh ja, om de royalisten tevreden te stellen, nadat we albertoooo hebben buitengejast, nemen we zijn onechte dochter aan als eerste koningin van Vlaanderen RRRRRRRinggggg Oops, twas maar een droom/nachtmerrie... ![]()
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CAP - PVDA - N-VA.
![]() En als dat niet kan, een olijfboomcoalitie: SP.a-Spirit-PS - CD&V/N-VA/CDh - Groen!/Ecolo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen enkele van die keuzes, traditionele partijen kunnen de boom in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bwo, alleen over communautaire zaken zijn er echt verschillen, de rest is eenheidsworst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Burger
|
![]() Persoonlijk verkies ik Paars-Groen, maar dat zal uitermate moeilijk liggen. Roomsrood+Groen lijkt mij dan het beste alternatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, Knuppel. Nu heb je Adrian z'n goeroe beledigd!
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() roomsroodgroen lijkt me ook goed met al dan niet groen erbij.
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CAP-pvda-N-VA in't noorden van belgiek
CAP-PTB-Liste Wallon in 't zuiden van belgiek. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Staatssecretaris
|
![]() ik denk persoonlijk dat er op dit moment in de politiek geen enkele goede coalitie kan ontstaan op 10 juni.
misschien als CAP een volwaardige grote partij word dan kan ik wel een coalitie bedenken maar anders is het proberen om van kieken,katten en koeienstront een bloemenparfum te maken vrees ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een paritair aantal gewone ministers (2 Vl, 2 Fr), een minister-president van de grootste taalgroep en meer staatssecretarissen van de grootste taalgroep dan van de kleinste. Net zoals op federaal vlak dus: Een paritair aantal gewone ministers (7 Vl, 7 Fr), een minister-president van de grootste taalgroep en meer staatssecretarissen van de grootste taalgroep dan van de kleinste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, Knuppel heeft weer eens een klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
|
![]() |
![]() |