Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2007, 22:10   #61
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
en laat ze het ook in Plopsaland en bij Samson en Gert uitzenden...

.......
idd zeer goed doordacht van je , je moet ze het er van jongsaf inprenten-conditioneren dat die "moslimratten" hun toekomst zullen verklooten.

En ik die dacht dat je geen inzicht had
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 22:29   #62
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
Joods echtpaar ontvlucht Amsterdam

Na de familie Awad die vorige week hun snackbar aan stadsdeel de Baarsjes verkocht omdat ze bezweken onder treiterijen en een koppel dat in 2004 de Diamantbuurt werd uitgepest, is er weer een familie in Amsterdam die de wijk neemt voor buurtterreur. Dit keer betreft het een Joods echtpaar in Bos en Lommer.

Het echtpaar Loes en Nico Vet in de Kolenkitbuurt doet al jaren geen oog meer dicht, omdat onbekenden al negen jaar hun leven van tot een hel maken. Hakenkruisen en Arabische leuzen werden op de deuren gekrast, besmeurde auto, lek gestoken banden, poging tot inbraak en ruiten die sneuvelen omdat er ijzeren pijpen en bakstenen naar binnen werden gegooid.

Volgens Nico Vet (60) kunnen hij en zijn vrouw ''zo niet langer leven.'' Ze willen verhuizen naar Hoofddorp waar hun dochter woont. ''Het gaat me aan het hart dat ik me niet meer veilig voel in mijn eigen buurt. Wij zijn van joodse komaf en dit soort dingen doet dan nog eens extra veel pijn.''

Het echtpaar weet niet wie het op hen gemunt heeft. Ook de politie heeft geen idee wie er achter de pesterijen en vernielingen zit. Hoofdcommissaris Welten heeft zich het lot van het echtpaar aangetrokken en bracht een bezoek aan Loes en Nico. Maar dat weerhoudt ze niet van hun verhuisplannen.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/76730
Doe nu niet ofdat het enkel moslims zijn die dwepen met antisemitisme
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 22:43   #63
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Alléén de moslims, zeg ik u!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 22:44   #64
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef eens een paar voorbeelden van handelszaken die door de Stad worden overgenomen omdat ze constant belaagd worden door neo-nazi's aub?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 22:44   #65
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Geef eens een paar voorbeelden van handelszaken die door de Stad worden overgenomen omdat ze constant belaagd worden door neo-nazi's aub?
Euh, had ik het daarover, dan?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 17 mei 2007, 22:47   #66
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Waarover had je het dan wel?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 17 mei 2007, 22:50   #67
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Waarover had je het dan wel?
Over het feit dat jullie ons allemaal ten schande maken door steeds maar één kant van de realiteit te belichten.

Oud 17 mei 2007, 22:55   #68
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over het feit dat jullie ons allemaal ten schande maken door steeds maar één kant van de realiteit te belichten.
Je hebt het toch over die mensen die in Amsterdam uit hun zaak zijn gepest hé?

Waarom laat jij de andere kant van de realiteit dan niet zien? Krantenbericht? bronnen? uitleg?

Oud 17 mei 2007, 22:58   #69
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Je hebt het toch over die mensen die in Amsterdam uit hun zaak zijn gepest hé?

Waarom laat jij de andere kant van de realiteit dan niet zien? Krantenbericht? bronnen? uitleg?
Nee, ik heb het over the big picture.

Oud 17 mei 2007, 23:02   #70
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de indruk dat je het er een beetje héél moeilijk mee hebt om de andere kant van de "big picture" te laten zien hé.

Allez, geef dan wat voorbeeldjes van de verrijking, moet toch kunnen neem ik aan?

Meer werkgelegenheid op het openbaar vervoer bijvoorbeeld?
Meer mensen (werkgelegenheid) nodig bij de sterke arm der wet?
Meer werkgelegenheid bij de beveiligingsfirma's?

Kost allemaal wel wat aan de belastingbetaler, maar we worden toch verrijkt zeker hé?

Allez, nu gij wat voorbeeldjes van verrijking.

Oud 17 mei 2007, 23:09   #71
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Ik heb de indruk dat je het er een beetje héél moeilijk mee hebt om de andere kant van de "big picture" te laten zien hé.

Allez, geef dan wat voorbeeldjes van de verrijking, moet toch kunnen neem ik aan?

Meer werkgelegenheid op het openbaar vervoer bijvoorbeeld?
Meer mensen (werkgelegenheid) nodig bij de sterke arm der wet?
Meer werkgelegenheid bij de beveiligingsfirma's?

Kost allemaal wel wat aan de belastingbetaler, maar we worden toch verrijkt zeker hé?

Allez, nu gij wat voorbeeldjes van verrijking.
Godverdomme, het gaat daar niet over!
Het gaat over het feit dat wanneer een moslim aan antisemitisme doet jullie moord en brand schreeuwen, maar het gewoon negeren wanneer het om een blanke neonazi gaat.

Oud 18 mei 2007, 09:16   #72
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Tja, het gaat er wel over hoe groot en aanwezig bepaalde invloeden zijn, nietwaar?
Ik ben nog nooit lastiggevallen door blanke neonazi's, ik heb in mijn buurt (één van de meest beruchte van Antwerpen: de Seefhoek) nog nooit probleemsituaties meegemaakt ivm. blanke neonazi's.
In pakweg 90 % van de gevallen (maar waarschijnlijk is het nog meer), waren vooral mannelijke jongeren van Marokkaanse afkomst betrokken bij overlast, al of niet crimineel, in deze buurt.
Rond nieuwjaar bijv. was er twee keer een poging tot inbraak in mijn woning, telkens door een Marokkaanse jeugdbende, op klaarlichte dag en gefotografeerd door een overbuur...
Mensen die de nefaste invloed van een groot deel (neen: geen kleine minderheid) van de Marokkaanse gemeenschap op onze samenleving negeren, relativeren of minimaliseren (burgemeester Patrick Janssens op kop) zijn medeplichtig en mogen voor mijn part mee voor de rechtbank staan. Vooral politici omdat het eigenlijk hun plicht zou moeten zijn om de samenleving te saneren.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 14:31   #73
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Och... dat waren nog andere mensen.

Enfin, dan hier het betreffende JOODSE echtpaar :

Marokkanen treiteren joods paar weg

AMSTERDAM - Een joods echtpaar is weggevlucht uit een Amsterdamse volkswijk na jarenlang het slachtoffer te zijn van Marokkaanse buurtterreur.

Nadat eerder deze week de familie Awad hun snackbar aan stadsdeel de Baarsjes verkocht omdat ze bezweken onder treiterijen van Marokkaanse jongeren en vorig jaar een homoseksueel stel de Diamantbuurt na dreigementen en pesterijen verliet, is het nu een joods echtpaar in Bos en Lommer dat de handdoek in de ring gooit en de stad verlaat.

Doodsbang zijn ze. Het echtpaar Vet in de Kolenkitbuurt doet al jaren geen oog meer dicht, omdat onbekenden al negen jaar het leven van Loes en Nico tot een hel maken.

Hakenkruisen en Arabische leuzen op de deuren gekrast, besmeurde auto, lek gestoken banden, poging tot inbraak en ruiten die sneuvelen omdat er ijzeren pijpen en bakstenen naar binnen worden gegooid. "We kunnen er niet meer tegen en geven het op", zegt de zestigjarige Nico met een brok in de keel. "Zo kunnen wij niet langer leven. Of moeten we soms wachten tot er een brandbom naar binnen komt vliegen? We willen weg! Weg uit Amsterdam! Het liefst zo snel mogelijk, want we zijn een inzinking nabij..."

Telegraaf

----------------------

Maar tja, die neo-nazi's altijd met hun arabische leuzen nietwaar!

Een Vandaag besteedde rond 14 mei aandacht aan dit onderwerp, er werd melding van gemaakt dat de gemeente Amsterdam meerdere ondernemers heeft uitgekocht in "verrijkte buurten" vanwege de overlast en de onmogelijkheid om nog langer op normale wijze hun bedrijf te runnen.

In één van de gevallen ging het zelfs om een complete bioscoop...
Beste circe, ik ontken niet dat er marrokaanse anti-semieten zijn. Ik wou gewoon even duidelijk maken dat ja uit het artikel aan hte begin van dit topic niet kunt concluderen dat het gaat om mensen van arabische origine. Ik vraag me wel af wat het ertoe doet van welke origine de daders zijn. Dit soort daden is gewoon verwerpelijk, net zoals het verwerpelijk is dat NSV-ers in Antwerpen de jodenbuurt intrekken en 'juden raus' roepen.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2007, 12:02   #74
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote Bekijk bericht
Tja, het gaat er wel over hoe groot en aanwezig bepaalde invloeden zijn, nietwaar?
Ik ben nog nooit lastiggevallen door blanke neonazi's, ik heb in mijn buurt (één van de meest beruchte van Antwerpen: de Seefhoek) nog nooit probleemsituaties meegemaakt ivm. blanke neonazi's.
In pakweg 90 % van de gevallen (maar waarschijnlijk is het nog meer), waren vooral mannelijke jongeren van Marokkaanse afkomst betrokken bij overlast, al of niet crimineel, in deze buurt.
Rond nieuwjaar bijv. was er twee keer een poging tot inbraak in mijn woning, telkens door een Marokkaanse jeugdbende, op klaarlichte dag en gefotografeerd door een overbuur...
Mensen die de nefaste invloed van een groot deel (neen: geen kleine minderheid) van de Marokkaanse gemeenschap op onze samenleving negeren, relativeren of minimaliseren (burgemeester Patrick Janssens op kop) zijn medeplichtig en mogen voor mijn part mee voor de rechtbank staan. Vooral politici omdat het eigenlijk hun plicht zou moeten zijn om de samenleving te saneren.
Is er een reden waarom jij lastiggevallen zou kunnen worden door neonazi's?

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2007, 13:13   #75
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Is er een reden waarom hij "uberhaubt" zou lastig gevallen worden? Door gelijk wie?

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2007, 07:56   #76
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht

Wel, ik weet dat natuurlijk niet zeker, dat moet je aan neo-nazi's vragen, maar misschien toch het feit dat ik naast mijn Afrikaanse vrouw op straat loop? Of wat denk jij? Toch zijn wij nooit lastiggevallen door neonazi's, wel al door jong Marokkaans macho-crapuul. Nu jij weer...
Oud 21 mei 2007, 08:00   #77
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Is er een reden waarom hij "uberhaubt" zou lastig gevallen worden? Door gelijk wie?
Ja zeker, ook het feit dat ik met mijn hond over de straat loopt lokt de agressie en de arrogantie van het Marokkaans crapuul uit, alhoewel ik niet in hun buurt kom met de hond en de wet inzake strikt opvolg.
Het is toch eigenaardig dat in een buurt waar er naar het schijnt meer dan honderd nationaliteiten samenleven, het bijna altijd Marokkanen zijn die de boel verpesten. Eigenaardig toch?
Zou het kunnen zijn dat zij de SA van de Spa zijn? Worden zij door het hatelijk discours van Spa en consoorten niet opgezet tegen de autochtonen in de probleemwijken? Ik vind van wel. Trouwens, Marokkanen zijn ook zeer racistisch tegenover zwarten en Oost-Europeanen, heus niet enkel tgo. Joden.
Maar daar horen we weinig van, ook toch eigenaardig?

O ja, het is 'überhaupt'; je kunt best geen Duitse woorden gebruiken als je ze niet kunt spellen, toch?

Laatst gewijzigd door napoleondegrote : 21 mei 2007 om 08:02.
Oud 21 mei 2007, 08:15   #78
nubian

nubian's schermafbeelding

Standaard

uhu.....Marokkanen racistisch tegenover Afrikanen en Oost-Europeanen en Joden? Toch eigenaardig toevallig woon ik ook in een buurt waar meer dan 'honderd nationaliteiten' samenleven en nog nooit last gehad van enige Marokkanen.
o ja, het is 'Afrikaan' en geen 'zwarte'.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2007, 08:32   #79
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
o ja, het is 'Afrikaan' en geen 'zwarte'.
Ha ja? Sinds wanneer dat?

Dan is Noord Amerika ondertussen voor de helft bevolkt door Afrikanen? Beats me!

Ik vind die politiek correcte spreekwijzen trouwens heel leuk.

Kan je me dan misschien even de politiek correcte zegswijze voor "blanke" even definieren, we gaan toch niet racistisch doen zeker?

En ja, de "gelen" zijn gewoonlijk als aziaten bekend, de lichtbruinen als Noord-afrikanen, behalve als ze Polen zijn natuurlijk.... want dan ben je weer racistisch bezig.

ik vermoed dat je op de "american tour" wil gaan: Afro American, Asian American, Caucasian American.

dan gaan we het hier dus hebben over "Caucasian American European", Afro European, Asian European, North African Polish European?
Caucasian Russian European ? Asian Russian European?

KISS! (keep it simple, stupid!)

Laatst gewijzigd door circe : 21 mei 2007 om 08:38.
Oud 21 mei 2007, 08:40   #80
nubian

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ha ja? Sinds wanneer dat?

Dan is Noord Amerika ondertussen voor de helft bevolkt door Afrikanen? Beats me!

Ik vind die politiek correcte spreekwijzen trouwens heel leuk.

Kan je me dan misschien even de politiek correcte zegswijze voor "blanke" even definieren, we gaan toch niet racistisch doen zeker?

En ja, de "gelen" zijn gewoonlijk als aziaten bekend, de lichtbruinen als Noord-afrikanen, behalve als ze Polen zijn natuurlijk.... want dan ben je weer racistisch bezig.

KISS! (keep it simple, stupid!)
jaja, u weet het weeral beter (aangezien u waarschijnlijk nog nooit enig vorm van racisme hebt meegemaakt)post nog eens een paar korancitaten, dan ben je content hé
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be