![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik die dacht dat je geen inzicht had ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef eens een paar voorbeelden van handelszaken die door de Stad worden overgenomen omdat ze constant belaagd worden door neo-nazi's aub?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Euh, had ik het daarover, dan?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarover had je het dan wel?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Over het feit dat jullie ons allemaal ten schande maken door steeds maar één kant van de realiteit te belichten.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom laat jij de andere kant van de realiteit dan niet zien? Krantenbericht? bronnen? uitleg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Nee, ik heb het over the big picture.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de indruk dat je het er een beetje héél moeilijk mee hebt om de andere kant van de "big picture" te laten zien hé.
Allez, geef dan wat voorbeeldjes van de verrijking, moet toch kunnen neem ik aan? Meer werkgelegenheid op het openbaar vervoer bijvoorbeeld? Meer mensen (werkgelegenheid) nodig bij de sterke arm der wet? Meer werkgelegenheid bij de beveiligingsfirma's? Kost allemaal wel wat aan de belastingbetaler, maar we worden toch verrijkt zeker hé? Allez, nu gij wat voorbeeldjes van verrijking.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat over het feit dat wanneer een moslim aan antisemitisme doet jullie moord en brand schreeuwen, maar het gewoon negeren wanneer het om een blanke neonazi gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Tja, het gaat er wel over hoe groot en aanwezig bepaalde invloeden zijn, nietwaar?
Ik ben nog nooit lastiggevallen door blanke neonazi's, ik heb in mijn buurt (één van de meest beruchte van Antwerpen: de Seefhoek) nog nooit probleemsituaties meegemaakt ivm. blanke neonazi's. In pakweg 90 % van de gevallen (maar waarschijnlijk is het nog meer), waren vooral mannelijke jongeren van Marokkaanse afkomst betrokken bij overlast, al of niet crimineel, in deze buurt. Rond nieuwjaar bijv. was er twee keer een poging tot inbraak in mijn woning, telkens door een Marokkaanse jeugdbende, op klaarlichte dag en gefotografeerd door een overbuur... Mensen die de nefaste invloed van een groot deel (neen: geen kleine minderheid) van de Marokkaanse gemeenschap op onze samenleving negeren, relativeren of minimaliseren (burgemeester Patrick Janssens op kop) zijn medeplichtig en mogen voor mijn part mee voor de rechtbank staan. Vooral politici omdat het eigenlijk hun plicht zou moeten zijn om de samenleving te saneren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, ik weet dat natuurlijk niet zeker, dat moet je aan neo-nazi's vragen, maar misschien toch het feit dat ik naast mijn Afrikaanse vrouw op straat loop? Of wat denk jij? Toch zijn wij nooit lastiggevallen door neonazi's, wel al door jong Marokkaans macho-crapuul. Nu jij weer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is toch eigenaardig dat in een buurt waar er naar het schijnt meer dan honderd nationaliteiten samenleven, het bijna altijd Marokkanen zijn die de boel verpesten. Eigenaardig toch? Zou het kunnen zijn dat zij de SA van de Spa zijn? Worden zij door het hatelijk discours van Spa en consoorten niet opgezet tegen de autochtonen in de probleemwijken? Ik vind van wel. Trouwens, Marokkanen zijn ook zeer racistisch tegenover zwarten en Oost-Europeanen, heus niet enkel tgo. Joden. Maar daar horen we weinig van, ook toch eigenaardig? O ja, het is 'überhaupt'; je kunt best geen Duitse woorden gebruiken als je ze niet kunt spellen, toch? Laatst gewijzigd door napoleondegrote : 21 mei 2007 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() uhu.....Marokkanen racistisch tegenover Afrikanen en Oost-Europeanen en Joden? Toch eigenaardig toevallig woon ik ook in een buurt waar meer dan 'honderd nationaliteiten' samenleven en nog nooit last gehad van enige Marokkanen.
o ja, het is 'Afrikaan' en geen 'zwarte'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is Noord Amerika ondertussen voor de helft bevolkt door Afrikanen? Beats me! Ik vind die politiek correcte spreekwijzen trouwens heel leuk. Kan je me dan misschien even de politiek correcte zegswijze voor "blanke" even definieren, we gaan toch niet racistisch doen zeker? En ja, de "gelen" zijn gewoonlijk als aziaten bekend, de lichtbruinen als Noord-afrikanen, behalve als ze Polen zijn natuurlijk.... want dan ben je weer racistisch bezig. ik vermoed dat je op de "american tour" wil gaan: Afro American, Asian American, Caucasian American. dan gaan we het hier dus hebben over "Caucasian American European", Afro European, Asian European, North African Polish European? Caucasian Russian European ? Asian Russian European? KISS! (keep it simple, stupid!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 mei 2007 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |