![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ondertussen de georganiseerde homo-beweging maar warm en koud blazen over die degoutante én letterlijk levensgevaarlijke degeneraties. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En natuurlijk lopen er ook onder de heteroseksuelen ettelijke stevige scheveschaatsrijders en partnerbedriegers rond. De orde van grootte, de frelatieve aantallen daarvan verschillen echter wel héél erg. Daarom ook dat er nog steeds ongeveer évenveel AIDS overgedragen wordt via homoseksuele kontakten, dan via heteroseksuele kontakten, ondanks het feit dat er tientallen keren meer hetero-seksuelen rondlopen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Op die formulieren van het Rode Kruis staan NIEt enkel risiko-groepen vermeld, maar ook alle wetenschappelijk gekende vormen van risikogedrag. Individuen die niet tot een gekende risikogroep behoren, maar wel een risikogedrag hebben, worden dis OOK geviseerd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Uit "De Standaard":
Risico bloedgiften homo's drie keer hoger dan bij hetero's Volgens het Rode Kruis ligt het risico op seksueel overdraagbare ziekten bij bloedgiften van mannen die homoseksuele contacten hebben drie keer hoger dan bij bloedgiften van hetero's en is het dan ook gerechtvaardigd dat homo's vaak geweigerd worden als bloedgever. Het Rode Kruis reageert daarmee op de minister van Volksgezondheid Rudy Demotte, die de organisatie een brief heeft gestuurd met de vraag de uitsluiting van homo's op te heffen. Het Rode Kruis wil nu een gesprek met de minister. ,,Wij stellen geen vragen naar de geaardheid van kandidaat-bloedgevers, maar peilen wel naar eventueel risicogedrag. En we weten uit cijfers dat het risico op seksueel overdraagbare ziekten zoals aids en syfilis veel hoger ligt bij mannen die seksueel contact gehad hebben met mannen. Bij lesbische vrouwen is dat risico niet verhoogd. Hen sluiten we dan ook niet uit'', legt Ludo Muylle van het Rode Kruis uit. Punt Het Rode Kruis legt op een wetenschappelijk onderbouwde manier uit waarom ze homofiele bloedgevers weigert. Het is dus aan de tegenstanders daarvan om wetenschappelijk onderbouwde argumenten te geven die het tegendeel beweren. Ofwel ga je ervan uit dat het Rode Kruis een homofoob kliekje is (quod non), ofwel betwist je hun expertise in verband met bloedtransfusies en de gezondheidsrisico's daarvan. Er tussenin schipperen is nogal flauw. Jullie willen op basis van een wet, een filosofisch principe in feite (absolute gelijkheid en absoluut discriminatieverbob) een wetenschappelijk principe afschaffen. Dat is behoorlijk totalitair, beseffen jullie dat wel? In jullie manie om toch maar aanvaard te worden, schieten jullie met grof kruit en dat richt nogal veel collateral damage aan, zoals dit hier... Voor jullie me homofoob of nazi gaan noemen, wijs ik jullie er graag op dat ik in mijn directe familie een homoseksueel heb en dat ik daar perfect mee kan leven. Dat maakt haar niet minder mens in mijn ogen dan ik. Maar we moeten de rede niet verliezen, en dat is waar jullie behoorlijk sterk mee bezig zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() zeg gewoon dat je bi bent , en de kous is af.
![]() Ik weet ook wel dat het risiko groter is bij homosexuelen, maar als je zo verder gaat kan je eisen dat enkel 50plussers nog bloed geven .... want die vertonen nu eenmaal Geen risicogedrag... het is beschamend voor de wiskunde(!) dat zou met statistische gegevens wordt gezwaaid om individuen te weigeren... een cursus statistiek zou alvast helpe om het af te leren statistieken van een populatie te herlijden naar individuen. Als ik dat zou doen dit waar had ik een vette C. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Woord intussen op de juiste plaats gezet. Op de inhoud is vanzelfsprekend geen verdere commentaar nodig.
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaan we weer... homo's willen ook bloed geven ondanks zij een risico gedrag vertonen en bovendien een risico zijn voor de volksgezondheid door te gaan bloedgeven ! Iedere medische organisatie is daarvan overtuigd... behalve de homo's zelf
![]() Dat is net hetzelfde dat je tegen een roker gaat uitleggen dat hij daardoor een verhoogd risico heeft op hart en bloedvaatziekte en verhoogd risico op kanker... maar dat gaat een roker ook ontkennen ![]() ![]() Homo als bloeddonor ? No way ! Een hand dat wel ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is net hetzelfde dat je tegen een roker gaat uitleggen dat hij daardoor een verhoogd risico heeft op hart en bloedvaatziekte en verhoogd risico op kanker... maar dat gaat een roker ook ontkennen Je wil het niet begrijpen hé ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() RAf, ne goeie raad lees dat eerste stukske van Zorroaster uit de STandaard nog eens goed door. en probeert het te snappen.
Ik vind dat toch veel dat er 3 keer meer kans is op slecht bloed bij homo's tov van hetero's. 3 keer meer das heel wat meer dan 3 % meer kans he. Das 33,33 % meer kans. En als het rode kruis zo iets zegt dan zullen wij wel hun reden (ervaringen ?) hebben om dat te zeggen. Of is het rode kruis een homofobe organisatie ??? Kom ge kunt veel zeggen van het rode kruis maar homofobe ?? Efkens serieus blijven he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() raf is een echte homo en ziet maar ding... hun ding !
Het rode kruis homofoob ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |