![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet zo heel anders dus... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() ...Dan keken we Duitse soaps ipv Amerikaanse en dan hadden we niet al die problemen met de eenmaking van Europa.
Maar Duitsland was gedoemd om te verliezen. Hitler heeft het niet verstandig aangepakt. Laatst gewijzigd door Dycore : 25 mei 2007 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burgemeester
|
![]() als duitsland de oorlog had gewonnen in 1945,zou dat succes niet van lange duur geweest zijn.ten laatste 1946 zouden ze deze oorlog al terug verloren hebben.amerika smijt enkele atoombommen.over and out.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() Dat valt moeilijk te zeggen. De nazi's waren ook bezig aan een atoombom en misschien konden zij wel de eerste zijn als de oorlog een ander verloop kende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() 'U' wilt zeker zeggen, zij die zich aangetrokken voelen tot alles dat stinkt naar (s)links.
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() En wie zegt dat het die bom niet is die de geachte bevrijders hebben gedropt op 'Hirochima' en 'Nagasaki'. Zou kunnen dat Duitsland wel de kennis en de mogelijkheid had om zulks te maken, maar het fatsoen had dit 'niet' te gebruiken dit in tegenstelling tot de bevrijders waar 'burgerslachtoffers' verwaarloosbaar waren. En dan hebben we het nog niet gehad over die horde rood ongedierte dat zich maar al te graag vergreep aan vrouwen en geen bezwaar had tegen het vermoorden van kinderen en bejaarden. Men kan terecht trots zijn dat zulks de oorlog heeft gewonnen.
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pleit tevens voor de democratie van den belziek, dat er in Brussel een laan is waar deze vuiligheid z'n naam in wordt vernoemd. Pleit ook voor de geloofwaardigheid van de belzieke politici wanneer ze de jeugd hun aandacht willen vragen voor de misdaden begaan in WO2. Maar terzelfdertijd één van de grootste 'massamoordenaars' aller tijden vereren met een straatnaam.
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, ik bedoel mensen met een leerfetisj, met onweerstaanbare drang tot het maken van judeo-bolsjewistische complotten veroorzaakt door jarenlange overmatige bierconsumptie en gebruikmakend van geweld om alle bedreigingen voor hun eigen mannelijk ego te verwijderen.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 25 mei 2007 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat betreft overmatige bierconsumptie zal wel niet alleen dit zijn, wodka alles wat te zuipen is en waar de grijze massa van naar de kl.... gaat en dit gepaard met geweld, klopt typisch (s)links. Misschien nog één klein detail dat ge bent vergeten wiet, dit om de resterende grijze cellen die de eerste aanval hadden overleeft volledig in puin te helpen zal zeker ook de reden zijn dat de partij van 'crazy bertje' streeft naar een gedoogd beleid in de hoop toch voldoende zombie's te vinden die zijn vorm van intelligentie naar waarde weten te schatten. ![]()
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Zou jij aan mijn taffeln nazi göring geserveerd hebben?
![]() |
#73 |
|
![]() Dan hadden van Mac Dolf's in plaats van Mac Donald's. Of zoiets. Ik stel er me eigenlijk niet zoveel bij voor. Echt, volgens mij zouden we het verschil amper merken. Een Hamburger is eigenlijk toch eerder een Duitser dan een Amerikaan, als je het zo bekijkt.
![]() Laatst gewijzigd door Boadicea : 25 mei 2007 om 20:33. |
![]() |
![]() |