Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2007, 10:58   #61
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piet Hein Bekijk bericht
Ik vraag mij af hoe Het programma FC de kampioenen (mijn favoriete serie) er zou uitzien.
Het zou vermoedelijk Der Manshaft noemen of zoiets, en Balthazar Boma zou een dikke vent zijn die Wienersnitzels produceert en achter den toog zou een Heidi figuur staan,

Niet zo heel anders dus...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 10:26   #62
Dycore
Banneling

Standaard Stel dat nazi-duitsland had gewonnen

...Dan keken we Duitse soaps ipv Amerikaanse en dan hadden we niet al die problemen met de eenmaking van Europa.

Maar Duitsland was gedoemd om te verliezen. Hitler heeft het niet verstandig aangepakt.

Laatst gewijzigd door Dycore : 25 mei 2007 om 10:31.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 10:30   #63
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
In mijn beginperiode heb ik ooit eens een omstreden topic gelanceerd dat daar enigszins verband mee hield, en waarmee H. Guderian het volledig eens was.
Je stijgt in mijn achting. Ik zie je niet als een nazi-sympatisant, maar als een individueel denkend mens.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 13:37   #64
van exaerde herman
Burgemeester

Standaard

als duitsland de oorlog had gewonnen in 1945,zou dat succes niet van lange duur geweest zijn.ten laatste 1946 zouden ze deze oorlog al terug verloren hebben.amerika smijt enkele atoombommen.over and out.
van exaerde herman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 15:05   #65
Thomas-
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van exaerde herman Bekijk bericht
als duitsland de oorlog had gewonnen in 1945,zou dat succes niet van lange duur geweest zijn.ten laatste 1946 zouden ze deze oorlog al terug verloren hebben.amerika smijt enkele atoombommen.over and out.
Dat valt moeilijk te zeggen. De nazi's waren ook bezig aan een atoombom en misschien konden zij wel de eerste zijn als de oorlog een ander verloop kende.
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 15:12   #66
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Als Duitsland had gewonnen dan had het dus zowel Rusland als Afrika als de VS en Canada veroverd. Tel daar de 'grote Oost' van Japan bij op en je hebt een behoorlijk gebiedje. En waarom daar stoppen? Als Duitsland WOII had gewonnen hadden we nu in een corrupte wereldwijde politiestaat geleefd.
En waar leeft ge nu in? Wakker worden.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 15:16   #67
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Is niet alsof hij iets anders zou kunnen. Het zijn dan ook altijd dezelfde zielige onderdeurtjes die in dergelijke organisaties zaten.
'U' wilt zeker zeggen, zij die zich aangetrokken voelen tot alles dat stinkt naar (s)links.

Oud 25 mei 2007, 15:22   #68
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- Bekijk bericht
Dat valt moeilijk te zeggen. De nazi's waren ook bezig aan een atoombom en misschien konden zij wel de eerste zijn als de oorlog een ander verloop kende.
En wie zegt dat het die bom niet is die de geachte bevrijders hebben gedropt op 'Hirochima' en 'Nagasaki'. Zou kunnen dat Duitsland wel de kennis en de mogelijkheid had om zulks te maken, maar het fatsoen had dit 'niet' te gebruiken dit in tegenstelling tot de bevrijders waar 'burgerslachtoffers' verwaarloosbaar waren. En dan hebben we het nog niet gehad over die horde rood ongedierte dat zich maar al te graag vergreep aan vrouwen en geen bezwaar had tegen het vermoorden van kinderen en bejaarden. Men kan terecht trots zijn dat zulks de oorlog heeft gewonnen.

Oud 25 mei 2007, 15:38   #69
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Vanavond op den BBC: The Boys from Brazil.

Ik hou van dat soort fictie, want dat versterkt telkens de fantastische overwinning van de grootste helden uit de wereldgeschiedenis, de Sovjets. Dus allemaal kijken hé.

De fantasie van The Boys from Brazil doet deze kids alle eer aan:

Hebben ze met veel fantasie moeten schilderen zeker omdat geen één kind bereidt was met dat 'ongedierte' op de foto te gaan aangezien ze wisten dat in die z'n omgeving niemand zeker was van z'n leven.

Pleit tevens voor de democratie van den belziek, dat er in Brussel een laan is waar deze vuiligheid z'n naam in wordt vernoemd. Pleit ook voor de geloofwaardigheid van de belzieke politici wanneer ze de jeugd hun aandacht willen vragen voor de misdaden begaan in WO2. Maar terzelfdertijd één van de grootste 'massamoordenaars' aller tijden vereren met een straatnaam.

Oud 25 mei 2007, 16:10   #70
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
'U' wilt zeker zeggen, zij die zich aangetrokken voelen tot alles dat stinkt naar (s)links.
Nee, ik bedoel mensen met een leerfetisj, met onweerstaanbare drang tot het maken van judeo-bolsjewistische complotten veroorzaakt door jarenlange overmatige bierconsumptie en gebruikmakend van geweld om alle bedreigingen voor hun eigen mannelijk ego te verwijderen.

Laatst gewijzigd door Praetorian : 25 mei 2007 om 16:10.
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 18:37   #71
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Nee, ik bedoel mensen met een leerfetisj, met onweerstaanbare drang tot het maken van judeo-bolsjewistische complotten veroorzaakt door jarenlange overmatige bierconsumptie en gebruikmakend van geweld om alle bedreigingen voor hun eigen mannelijk ego te verwijderen.
Met leerfetisj, bedoel je daarmee interesse in leren, achter de waarheid komen en dus al doende leert men? Of bedoelt u met leer (leder) meer het geweldadige, dus de kledingstukken die te pas en te onpas uit de garderobe worden gehaald om zich op een (s)linkse ziekelijke wijze te bevredigen?

Wat betreft overmatige bierconsumptie zal wel niet alleen dit zijn, wodka alles wat te zuipen is en waar de grijze massa van naar de kl.... gaat en dit gepaard met geweld, klopt typisch (s)links. Misschien nog één klein detail dat ge bent vergeten wiet, dit om de resterende grijze cellen die de eerste aanval hadden overleeft volledig in puin te helpen zal zeker ook de reden zijn dat de partij van 'crazy bertje' streeft naar een gedoogd beleid in de hoop toch voldoende zombie's te vinden die zijn vorm van intelligentie naar waarde weten te schatten.

Oud 25 mei 2007, 18:51   #72
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Ik zou bij de Schutzstaffeln gediend hebben.
Zou jij aan mijn taffeln nazi göring geserveerd hebben?
Oud 25 mei 2007, 20:32   #73
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Dan hadden van Mac Dolf's in plaats van Mac Donald's. Of zoiets. Ik stel er me eigenlijk niet zoveel bij voor. Echt, volgens mij zouden we het verschil amper merken. Een Hamburger is eigenlijk toch eerder een Duitser dan een Amerikaan, als je het zo bekijkt.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 25 mei 2007 om 20:33.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be