![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag een kersverse moeder of vadar zonder reisjes of yoga, met een ford fiesta ipv van een mercedes... dat is stressen. ik neem aan dat je geen kids wil. Maar ze hebben het ervoor over hoor. Dat kan jij je niet inbeelden denk ik.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 mei 2007 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel veel zagen... dat kan iedereen. Ik heb hier op het werk genoeg collega's (mannen zowel als vrouwen) die een gezond en gelukkig babytje ter wereld brengen. Misschien moet je wat harder zagen en als ze dit allemaal lezen dat ze dat dan niet meer doen.... maar ze doen het wel en zorgen er goed voor. Ik ben daar blij om. Ik zaag niet aan een stuk door zoals jij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() kende ook zo een 27 jarige alleenstaande dame die door haar scheve botten per ongeluk haar baby laten vallen heeft op de grond. Het was dood natuurlijk.
Denk dus 2 keer na eer je vader of moeder wilt worden, het is een ganse verantwoordelijkheid |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan me echt niet schelen. Ik gun iedereen zijn fouten en zijn vergetelheden, maar een kind gewoon "vergeten" met de dood tot gevolg, dat kan er bij mij echt niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij ook niet, maar dit betekent niet dat de moeder alle schuld moet krijgen. Spijtig genoeg wordt het combineren van gezinsleven met werk buitenshuis nog steeds grotendeels in de schoot van de vrouw geworpen, maar er zijn grenzen. Het zou erg zijn de vrouw te verwijten van kwaad opzet, hoe erg ook. Zij heeft de dood van haar kind niet gewild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan, zeg!? Gelooft u nu echt dat een moeder haar kind kan "vergeten" en dan nog eens menen dat ze het kind heeft afgezet? Indien er echt sprake is van "vergetelheid", dan is er iets niet pluis in de bovenkamer van die vrouw...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Volgens de krant was die vrouw depressief en nam ze medicatie. Dat is een factor die we ook ik acht moeten nemen.
Een vroegere buurvouw van me heeft ooit een postnatale depressie gedaan, waarvan ze nooit de oude geworden is. Geloof me vrij, sommige vrouwen kunnen op die manier ongewenst ook een gevaar worden voor hun kind en in dit geval ook voor hun omgeving, want de vrouw die ik gekend had, draaide graag de gaskraam open, als ze een opwelling kreeg. Volgens mij is het dus perfect mogelijk dat er meerdere dingen fout kunnen lopen. Een baby laten vallen is ook zoiets. Al degene die hier staan te veroordelen, hebben in mijn ogen nog niet veel meegemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel. Of denk je dat dit vaders niet kan overkomen ?
Laatst gewijzigd door Rudy : 27 mei 2007 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Groot gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over de zaak trouwens recent nog met kenissen gehad. Die begonnen meteen te bulderen over hoe het mogelijk was dat je een kind in je auto kan vergeten, etc etc... Ik heb hen toen gezegd dat ze er goed uitgeslapen zagen. Een moeder met een 5 maanden oude baby (alsook de vader hoor) kan je wel al eens zien met diepe wallen onder de ogen. Veroordelen is zo makkelijk.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 mei 2007 om 17:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zat die vader in feite? Helem�*�*l geen kindjes naar school of opvang brengen? Gewoon rechtoe rechtaan naar werk en klaar is kees!
raar dat niemand zich afvraagt of misschien papake de kleine naar de opvang had kunnen brengen zodat beide ouders slechts één afzetadres hadden? Of is dit weer teveel gevraagd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. ze heeft dit bewust gedaan omwille van een depressie en dan moet er dringend meer aandacht komen voor post-natale depressies want sommige verhalen hier en in mijn eigen kenissenkring maken me bang wat betreft de gezondheid van heel wat babietjes. 2. ze heeft dit onbewust gedaan en reken maar dat ze dan voor de rest van haar leven zwaar gestrafd is. Ik weet niet wat jij qua ouderschapspotentiëel in je hebt, maar leven met het feit dat je eigenlijk de moordenares van je eigen kind bent is naar mijn insziens geen lachertje. Ga alsjeblieft naar K&K en ga daar in elke thread je dwangmatig eitje droppen over het zo gevreesde "rechts".
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 mei 2007 om 18:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Kind in kinderzit in de wagen plaatsen met doel deze naar de opvang te brengen en dan deze twee zaken vergeten gedurende 7 uur. Een jas of een handtas zou kunnen, maar een kind?
Dat hier vragen bij ontstaan is niet meer dan normaal zou men kunnen zeggen.
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
En dan heb ik eens gelezen dat in bepaalde gebieden vrouwen hun pasgeboren dochtertjes soms moedwillig verdrinken, omdat ze hen het lot dat ze zelf lijden, willen besparen. Dat ik dan wel cultureel bepaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik haat kinderen/gezin. ik haat melig vader-zoon gedoe. krijg ik koude rillingen van. |
|
![]() |
![]() |