![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe kan je de huidige OpenVLD steunen, als je echt een liberale ziel hebt? Hoe kan je één Belgie steunen dan? Belgie steunen/behouden houdt in: gekluisterd zijn door de franstaligen... NIET erg liberaal als je het mij vraagt. Maar je zal het MIJ ni vragen zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is het probleem dan? Je kunt toch roken, je moet er alleen voor naar buiten. Als ik m'n behoefte wil doen, moet ik ook naar de wc, zodat anderen er geen last van hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschillende restaurants zorgen ondertussen al voor een aparte rookruimte.
Het leuke is dat je daar telkens nieuwe mensen ontmoet en dat het er steeds een gezellig onderonsje is. dikwijls "vergeten" we zelfs dat er nog ander gezelschap in de niet-rokersruimte zit. Jammer maar helaas.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Imaginair, zoals Belgie dus?
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() Het principe van het verbod. Het feit dat cafébazen geen baas meer kunnen zijn over hun eigen infrastructuur door het al dan niet toelaten van een legaal product. Dat heb ik er tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ja. Correcter ben ik een unitairist. Of dat een unitair Vlaanderen en Wallonië is of een Unitair België, maakt geen fuck uit. Maar een federatie is idioot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, want zo blijven er nog altijd niet-rokers die gedwongen worden om in sigarettenrook te zitten. Bij een algeheel rookverbod heeft niemand nog een probleem: de niet-rokers kunnen in elk café terecht en de rokers, die toch sociale, begrijpende mensen zijn, kunnen even buiten gaan roken als ze daar behoefte aan hebben.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, maar voor of tegen België zijn heeft absoluut niets te maken met liberalisme, zoals uw minder intelligente collega-separatist stelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens zijn de rokers in mijn eigen vriendengroep nauwelijks 30 procent ofzo, en mijn niet-rokende vrienden doen daar nooit moeilijk over. Zij zijn dan ook geen dogmatische rokerhaters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie dwingt u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Leuke discussie.
Het gaat hier over begrippen zoals "vrijheid" en beslissingrecht over bezit(cafebazen). Uiteindelijk kom het er op neer dat een industrie gelegaliseerd 25 % van de bevolking vergiftigd omdat ze verslaafd zijn aan hun producten. Geloof me, rokers worden vrijer als ze gewoon verplicht afkicken. Laatst gewijzigd door Tavek : 26 mei 2007 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je over het verbod van Demotte, Patriot?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 mei 2007 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |