![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In 2005 waren er 818.372 personen van niet europese afkomst. Hoevelen daarvan moslim zijn is giswerk maar ik veronderstel dat toch een belangrijk deel daarvan moslim is.
http://www.npdata.be/Data/Vreemdelin...st-cijfers.htm
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal je even de hypocrisie van het CGKR aantonen. Tegen die uitspraak treden ze idd op, maar als de bisschop van Namen een uitspraak doet die in het verlengde ligt van vorige uitspraak zeggen ze: ''Monseigneur Léonard heeft het recht om vrij zijn mening te uiten zelfs indien deze een bepaald deel van de bevolking kan kwetsen, choqueren of verontrusten'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Als je een hoofddoek promotiemateriaal vindt ligt dat niet een beetje aan jezelf? Mij doet een hoofddoek niets. Er zijn hier mensen die vinden dat een hoofddoek provoceert, opdringerig is... op mij heeft dat geen invloed, ik krijg geen onweerstaanbare drang om me te bekeren, in de Koran te gaan lezen, nog minder om zelf zo gaan rond te lopen, niets. Ik zie gewoon een vrouw/meisje met een sjaal om haar hoofd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er trouwens fout aan Paki? Je zegt toch ook Afghaan en niet Afghanistaan? Je zegt: Koerd en niet Koerdistaan. Je zegt Kazak en niet Kazakstaan, Uzbeek en niet Uzbeekstaan. so?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 mei 2007 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat is het nu? Moet je nu wèl verschieten als anderen je uniform niet leuk vinden, of moeten die anderen maar verdraagzaam genoeg zijn om zich niet door dat uniform te laten beledigen? Of maak jij onderscheid tussen de uniformen? Spakenburg = fout, neonazi = fout, islam = verrijkend? zoiets? Citaat:
Citaat:
Tijdje geleden nog: volgens mijn routebeschrijving zat ik ergens in een volkse buurt in Gent. Toen ik door mijn raam naar buiten keek, meende ik echter dat ik ergens in Ankara was terechtgekomen. Vast overtuigd dat het toch wel Gent was, stapte ik uit om verder de weg te vragen. Niemand verstond me, en van degenen waarvan ik vermoedde dat ze me konden verstaan bleek niemand het straatje waar ik naar zocht te kennen. Gelukkig liep er ook nog een vriendelijke zwarte jongeman rond, die me zeer behulpzaam de weg wees: het straatje wat ik zocht begon 50m verder rechts! Europees? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat onnozel geleuter over die "generaties" die voorbij zijn? Je vergeet er Hitler en de nazi's bij te sleuren! We leven NU en niet in de middeleeuwen zoals een deel van die achterlijken die hier hun intrek komen nemen, verder willen leven zoals in de middeleeuwen maar meteen genieten van wat de 21st eeuw hen aan gemakken te bieden heeft, en dan nog liefst op een ander zijn kosten. Hun "rechten", weet je wel... Of die evolutie moet dringend gestopt worden en de reeds rotte stukken er uit weggesneden en verwijderd of onze maatschappij gaat blijven achteruit boeren tot ze er aan ten onder gaat! En leven in een islamstaat, neen dank U! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is echter veranderd met de komst van grotere groepen islam-adepten, die zoals overal ter wereld waar ze rondlopen, beginnen zorgen zijn voor problemen, problemen die steeds maar in omvang toenemen. Multicul, moet kunnen... maar zonder die laatstgenoemde lastpakken! Laat staan dat ze hier nog een beetje de wet gaan stellen ook! Opkuisen die stal! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent natuurlijk de "belgen" vergeten!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
makak = HIER makak. Paki ligt taalkundig in de lijn met de voorbeelden die ik gaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze wetten zijn een geheel dat langzaam tot stand is gekomen, rekening houdend met de bevolking die hier leefde, hun wensen, problemen, gewoontes enz. Die wetten zijn niet gemaakt en aangepast voor lieden die uit het Atlasgebergte komen of hun wereldbeed halen van hun schotelantennes. Islam en democratie gaan niet samen, of je moet een leger erbij hebben om de godsdienstige gekken in toom te houden, zoals in Turkijë. Dat soort lieden die hier nog dagelijks binnensluipen misbruiken onze democratische verworvenheden om diezelfde democratie naar de bliksem te helpen, zo eenvoudig is dat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wie of wat moet er volgens jou bepalen welke mening extremistisch is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 29 mei 2007 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Dit zijn rasechte belgen, en euh ik zie daar ook hoofddeokjes een fatsoenklijke kledij zoals in "islamitische" normen en waarden !
![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 29 mei 2007 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() ...de belgen die ik ken zijn tenminste humoristisch en niet verzuurd !
![]() ...en ze houden graag van avontuur en diversiteit ! ![]() En tenslotte zijn er nog altijd grappigen bij ! ![]() ![]()
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik heb er geen enkel probleem mee dat je mij Paki noemt, want het betekent "reine" of "zuivere". ![]() P.S. De officiële benaming voor een inwoner uit Pakistan is wel Pakistaan. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 29 mei 2007 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |