Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2007, 06:16   #61
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Ik overweegde aanvankelijk nog om LDD een steun-stem te geven voor de Senaat, maar gezien de kopstukken allemaal op kamerlijsten staan lijkt het erop dat de partij zelf de strijd voor de Senaat al min of meer opgegeven heeft.
[Brugge Veilig En Leefbaar=]Wel, wel, kijk eens aan... Wat zou uw Führer Vanhecke daar wel van denken? Liegen en bedriegen, daar zijn ze allemaal goed in. Hebben ze u dat ook bij het Blok geleerd? [/Brugge Veilig En Leefbaar]
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 07:13   #62
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager Bekijk bericht
Joris Van Hauthem uit Lennik en Bert Laeremens uit Grimbergen zijn zeker 2 bekwame politici. Ze komen beide uit de Vlaamse rand, dus voor beiden is de Vlaamse zaak zeer belangrijk. Volgens De Standaard was Laeremans ook het bekwaamste parlementslid van het VB en een van de bekwaamste van de Kamer.
Die twee ga ik dus wrs nemen, in combinatie met Gillis.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 07:19   #63
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Inderdaad, dat staat vandaag in de standaard. Reden: men heeft 'ontdekt' dat Bart Dewever aanwezig was op de begrafenis van Karel Dillen.

Bernard Clerfayt, burgemeester van Schaarbeek en vicevoorzitter van het FDF, heeft ontdekt dat N-VA-voorzitter Bart De Wever aanwezig was op de begrafenis van Karel Dillen en is geshockeerd. Hij nodigt alle partijvoorzitters uit 'om een cordon sanitaire te leggen rond niet alleen het Vlaams Belang, maar ook rond de N-VA-voorzitter en de N-VA-mandatarissen, zolang hij niet officieel zijn spijt heeft betuigd voor dit onaanvaardbaar gedrag', staat in een mededeling van zijn kabinet.

Goed bezig zeg, voor wanneer een cordon sanitaire rond heel Vlaanderen?
nog een geluk dat ze die foto niet hebben gezien waar hij net achter Jean-Marie staat... niet Pfaff maar de Jean-Marie LE PEN !!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 07:23   #64
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Idem.

Dit ondemocratische regime laat ons geen keuze meer.
er is inderdaad maar één alternatief... redt Vlaanderen !

Leterme zal alles doen om premier te worden en zijn principes verloochenen zoals in 2004 voor het Vlaams Parlement en BHV niet splitste omdat hij geen vijf minuten tijd en vooral geen moed had !

Een Vlaamse leeuw zonder tanden en zonder ballen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 31 mei 2007, 07:30   #65
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
En dat is hier dus de lijsttrekker in BHV hé.

Alleen al om die reden zou ik normaal niet op het VB stemmen. Ik heb echter geen andere keuze. Een lijststem krijgt hij echter niet, die onbeschofterik.

Wrs ga een voorkeursstem geven op Gillis (5) en misschien ook op Laeremans (3). Of kan iemand me nog helpen op wie ik moet stemmen op de VB lijst? Ik zoek zo veel mogelijk Vlaams-Nationalisme en zo weinig mogelijk vreemdelingenstandpunt in een kandidaat.
Bart Laeremans is een zeer goede keuze (Justitie en respect voor Vlaamse taal);
sportdokter Cor Georges Gilis (Vlaamse strijder)
Het zijn twee echte Vlaamsnationalisten en echte Vlamingen.

Joris Vanhauthem evenzeer een goede keuze was als senator en Vlaams parlementair en is perswoordvoerder
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be