![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sla een man dood op de bus en vraag schadevergoeding aan de nabestaanden "omdat uw hals pijn deed"! zoiets?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee Circe, men wil de gevangenissen houden. Die stoute racisten, die het niet kunnen verkroppen dat die lieve migrantjes mensen overvallen om wat meer luxe te hebben, moeten toch opgesloten worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Ik heb eens gezien hoe het openluchtzwembad aan de ring van hasselt werd bestormt door zo'n 100 tal jongeren.
Dat was actie zah. En de security mensen gingen zelf ook lopen.
![]() |
#65 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik leer steeds meer bij van de moslimbashers die blijkbaar evenveel problemen hebben met de eigenste fundamenten van onze samenleving als de fundamentalisten die ze trachten te bestrijden. En u sprak over geestelijk gehandicapten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Omdat de achterliggende reden is dat men een ander verwerpelijk incompatibel maatschappijmodel nastreeft en integratie bemoeilijkt, lees afwijst. Iets heel anders dan een feestje voor genodigden/bekenden (of moet iedereen er altijd bij zijn?) of ouderen die bang zijn te verzuipen in de buurt van jonge amokmakers bvb... Liever geestelijk gehandicapt dan onze maatschappij te grabbel gooien en zand in de ogen van Vlamingen strooien. Als ik mijn vrijheid op termijn (en die van mijn kinderen) moet behouden door onverdraagzaam te zijn tegen een bepaalde groep, so be it. Ondertussen trainen Jéhan zijn vriendjes volop achter de schermen. Maar dit zal Moslimbashen heten volgens Jéhan? Laatst gewijzigd door gladiator : 3 juni 2007 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() En ik maar denken dat men alleen in Frankrijk moeilijk kan doen over een lange zwembroek, daar heb ik het weleens meegemaakt. Ik hoop dat ik hier voorlopig nog wel het zwembad in mag.
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat alles peis en vree is (ben redder geweest), maar ben niet zo fatalistisch ingesteld dat ik de eigenheid van onze samenleving zomaar opoffer omdat niet iedereen even gemakkelijk integreert. Het VB streeft ook een samenlevingsmodel dat velen voor verwerpelijk slijten en dat de integratie allerminst zal bevorderen. Gaat u nu ook beweren dat zij die het VB willen beperken in hun basisrechten, gelijk hebben in hun streven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat senioren een apart zwemuurtje hebben, evenzeer. In de zwembaden waar ik kom hebben senioren en gehandicapten één of twee aparte zwembaantjes, maar de rest van het zwembad blijft open voor het overige publiek. Geen discriminatie dus tgo de ongelovige kaffirs , geen sexisme dus tgo het mannelijk zwembadpubliek in tegenstelling tot het gesegregeerd moslima-uurtje. Het ziet er dus naar uit dat de progressieve zelfhaters blijkbaar evenveel problemen hebben met de eigenste fundamenten van onze samenleving (géén discriminatie op basis van sexe) als de islamitische fundamentalisten die ze zo verrijkend vinden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
http://users.belgacom.net/naaktzwemmen/belgie.html Discriminatie zou zijn moest men de moslima's het recht op een zwemuurtje ontzeggen omdat ze moslim zijn. Sexe-discriminatie zou zijn moesten mannen geen rechten hebben om het zwembad af te huren. (wat in feite zwemuurtjes zijn) Kern van de zaak is dat ik niet bereid ben om onze verworven rechten aan te passen omdat deze onder druk komen te staan door een aantal herrieschoppende allochtonen. U noemt het 'progressief zelfhaten', ik denk dat het redelijk conservatief is. Waarom moeten wij in onze vrijheden snoeien ter wille van de integratie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor hetzelfde geld kan ik dus gaan eisen dat hetzelfde zwembad een uurtje niet-moslimzwemmen organiseert. Zowel voor niet-moslim mannen als niet-moslimvrouwen voor mijn part. Want waarom zou d�*t discriminatie zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zaterdag mogen de "domme blondjes" bijvoorbeeld komen: ook een gediscrimineerde minderheidsgroep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dus je bent voorstander van het feit dat, dankzij onze vrijheden, bepaalde extremisten erin slagen een systeem van apartheid te introduceren? Want dat is wel het rechtstreekse gevolg van "dat recht". Voor de groep voor wie - onder het systeem van het VB - de hardere lijn ook geen oplossing zou bieden is dan het terugkeerbeleid het laatste antwoord. Als er mensen zijn die denken hun vrijheid te beschermen door het VB te bestrijden, kan ik hen enkel maar gelijk geven, ondanks hun foutieve oordeel. Als ik dan hoor dat je in de VS wordt uitgenodigd op het stadhuis, trouw zweert op de bijbel en om het land te verdedigen, dat is nogal eens iets anders dan het dubbele nationaliteiten circus en snel-belg toestanden "van bij ons". Daarom: integratie-onwil? Speciale eisen? Terugkeren aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het VB heeft van datzelfde recht gebruik gemaakt om bobbejaanland af te huren ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zomin als de scholen "verhuring" of contract hebben. Het is de GEMEENTE die dit beslist. Mij maak je niet wijs dat die apartheidsmoslima's samen gaan instaan voor de huurprijs om een stedelijke zwembad voor zichzelf te kunnen opeisen gedurende een bepaalde tijd. Indien ze dat wèl doen: geen probleem voor mij, maar sta me toe daar zeer zware twijfels bij te hebben. (mijn moeder ging vroeger naar het (senioren)vrouwenuurtje: nooit extra hoeven te betalen: de gemeente hield het zwembad op donderdagavond voor een uurtje vrij voor de seniorendames. Nu is dat het moslima-uurtje geworden (niet voor de gemeente in dit geval: het heette "vrouwenuurtje", het bleef "vrouwenuurtje"), wèl voor de ouderlingen: ze werden namelijk 'discreet' buitengepest, weze het niet door de vrome burkina's dan wel door hun wachters op de parking.) Geen enkele senioren-vrouw gaat nu nog zwemmen op donderdagavond. Kwestie van stille kolonisatie zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 juni 2007 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je kan echter moeilijk eisen dat ze aan al de plichten dienen te voldoen en tegelijkertijd in hun rechten snoeien. |
|
![]() |
![]() |