![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of nog... u hangt af van 1 belangrijke klant voor uw zaken. Omdat ik u haat laat ik die klant ombrengen. Juridisch gesproken heb ik niet aan broodroof gedaan, hoewel dat wel lekker mijn bedoeling was. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2 - als u een reden kan vinden om sp.a te vervolgen, dan moet u dat zeker doen |
|
![]() |
![]() |
#63 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij kunnen nu eenmaal niet de hele wereld opvangen. Dat is de realiteit. Was dat het racistisch zinnetje op de VRT in 2004 waar ik een voorbeeld van vroeg? U weet toch wat racisme is, mag ik hopen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wanneer men een cordon sanitaire rond een politieke partij stelt... Wanneer men politieke partijen aanvalt via het gerecht ipv via het debat... Wanneer de openbare omroep één bepaalde partij anders behandeld... Dan moet je niet uit de lucht komen vallen als die partij beweert dat men hen kapot willen maken. Louis Tobback zei woordelijk op TV, dat het Vlaams Blok met alle mogelijke middelen bestreden moest worden. Kan het nog duidelijker? Citaat:
...en men daarna een Waalse rechter laat opduiken, op een moment dat er geen verder beroep meer mogelijk was... Moet je niet verwonderd zijn, dat diens objectiviteit in vraag wordt gesteld. Dat is zoiets als een Jood voor een Palestijnse rechter laten verschijnen en bij hoog en laag beweren dat justitie onafhankelijk is. Citaat:
Van geloofwaardigheid gesproken,... Ik wacht nog steeds op een voorbeeld van de racistische en/of xenofobische praat, die de partij verkocht heeft op de VRT in 2004. Want dat zou inderdaad een goede reden zijn om hen minder aan bod te laten komen. Tot dan is het wel duidelijk wie hier stigmatiseert. Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() u verward extremisme met fundamentalisme
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamisme is het juiste woord.
Extreem én fundamentalistisch. http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamisme Paulus. |
![]() |
![]() |
#66 | |||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Bovendien ben ik het fundamenteel oneens met de slogan 'eigen volk eerst'. Wat die slogan namelijk eigenlijk zegt is dat het ene volk meer waarde heeft dan het andere. Een opvatting dus die het ene volk minderwaardig acht aan het andere. Dit strookt niet met mijn moreel besef. U gaat waarschijnlijk antwoorden dat de boodschap van het VB zo extreem niet bedoeld is, maar dat is ze wel. In het officiele partijstandpunt zal dit altijd ontkend worden, maar kijkt u eens naar de standpunten van het NSV, waar zowat de hele VB-top oud lid tot oud-voorzitter en ere-voorzitter (Dewinter) van is. En nee, ik heb het niet over de Nederlandse Schilpadden Vereniging, maar over de Nationalistische StudentenVereniging. Hier kan je de standpunten lezen waar Dewinter en consorten achter de schermen aan denken. Een extreem racistische en extremistische groepering, die zich politiek vertaalt naar het VB, misschien kan het uw extreem-rechtse ogen openen. de moeite is tevergeefs vrees ik. Citaat:
Maar als u denkt dat het VB de enige partij in Vlaanderen is die dat standpunt aangelegen is, dan vergist u zich schromelijk. Zelfs bij Groen! begint dit besef stilaan door te sijpelen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Alle democratische partijen hebben beslist dat ze niet willen samenwerken met het VB omdat deze partij een racistisch discours voert. Dit is pure democratie. En blijkbaar denkt 80% van de Vlamingen daar net hetzelfde over. Als het VB aan de macht wil komen, zullen ze een absolute meerderheid moeten halen. In dat geval neem ik mijn valiezen en ben ik hier weg. |
|||||||
![]() |
![]() |
#67 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. U beweerde dat het Vlaams belang de slogan "Eigen volk eerst" niet meer gebruikte, terwijl ze dat in werkelijkheid wel doen. Dat bewijst dat u onvoldoende weet over de partij om er over te kunnen oordelen.
Citaat:
Daarstraks kon deze slogan er nog door zei je...Je moet wel weten wat je wil hé?! Je weet toch wat je eigen mening is mag ik hopen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gewoon blijven weigeren toe te geven dat je zelf het Vlaams Belang stigmatiseert ...blijven volhouden... anders ga je beginnen twijfelen... Citaat:
Of was dat misschien een leugentje om bestwil of zo? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan zou u moeten weten dat ze dat niet kunnen zonder proces. Een proces dat nu volop bezig is. Citaat:
Citaat:
De stem van 1 miljoen Vlamingen negeren, daar waar 6 miljoen Vlamingen wonen is allesbehalve democratisch. Uit alle peilingen blijkt dat de Vlamingen het niet eens zijn met het cordon. Een referendum daaromtrend wordt geweigerd door de andere partijen. Waarom is dat denk je? waar zijn ze bang voor? Paulus. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
#68 | ||||||||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
´…ik ben niet racistisch noch xenofoob, ik ben islamofoob…´ Een uitspraak van Dewinter... Citaat:
Citaat:
Het is geen schande om je ongelijk toe te geven, hein? ![]() Citaat:
http://www.dwars.ua.ac.be/spip.php?article359 Leest u dit er maar even op na, voorbeelden te over. Ik heb geen VB-praktijken nodig om mijn gelijk te halen beste. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geeft u me even de grondswetsartikelen die aangepast zijn zodat ik kan antwoorden op de vraag. Citaat:
Het moet echt wel steken voor jullie VBers dat de rest van de Vlamingen het niet eens is met jullie.. akkoord, er zijn een goede 800,000 Vlamingen die VB stemmen, maar dat wil zeggen dat er 5,2 miljoen mensen geen VB stemmen. Als het cordon en top-prioriteit was voor de Vlaming, dan zouden ze allemaal VB stemmen en zou het VB een absolute meerderheid halen. Jammer genoeg voor u, zal dit nooit gebeuren en zal het VB nooit ofte nimmer in een regering zitten. Dit is een democratisch land beste, dat wil zeggen dat 80% van de vlamingen nu eenmaal zwaarder doorwegen dan een meute van 20% gefrustreerde proteststemmers. (Ik ben het niet die die conclusie maak van de proteststemmers, uw kopman Dewinter doet dat herhaaldelijk). (vb: http://www.nee-antwerpen.be/NEE_Fragmenten/vb.htm ) U heeft dus 2 mogelijkheden: * 30% meer Vlamingen overtuigen * op een constructief alternatief stemmen |
||||||||||||
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man... jij hangt aaneen van de stomme redeneringen. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vervalt in scheldpartijen. Maar een echt voorbeeld van een racistische en/of xenofobische uitspraak van het Vlaams Belang op de VRT in 2004, zoals u beweerde heb ik niet gezien, noch gelezen. Dit was voor u nochtans de reden om hen minder zendtijd te geven.... U blijft stigmatiseren zonder enig fundament. Bedankt en proficiat om het andermaal zo duidelijk te illustreren. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
27.02.2001 - Vlaams Blok-ondervoorzitter en -senator Roeland Raes betwist openlijk de systematische jodenmoord die door nazi-Duitsland tijdens de tweede wereldoorlog is gepleegd. Om maar één voorbeeld uit die tijd te noemen... We zijn het 70-ptn plan ook nog niet vergeten ![]() |
||
![]() |
![]() |
#73 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoeveel partijen hebben bijvoorbeeld een "D" in hun afkorting staan? En zeg nu zelf... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat de kans op een nieuwe holocaust vergroot is een dictatuur. En de inperking van de vrije meningsuiting is een grote stap in die richting.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||||||
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat in de wereld heeft het cordon er nu mee te maken?
|
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De magistratuur bestaat uit mensen, niet uit robots.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard wel. Het CGKR is het kindje van Verhofstadt.
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke regering werkt met het eigen-volk-eerst-principe. Het is ronduit belachelijk om daar een racistische connotatie aan te geven. Citaat:
||
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=szSFqcSTWs8 ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 juni 2007 om 12:34. |
|
![]() |