Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2007, 10:00   #61
half en half
Banneling

Standaard bellavista

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Hij was me nog niet eerder opgevallen ma als ik op meerdere berichten klik van hem dan zie ik het al!

Die gast verstaat tenminste de humor in het leven!
ya, maar dat is een humor positief
half en half is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 10:04   #62
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door half en half Bekijk bericht
Haha ze smijten u er wel weer af hoor geloofk...
tzal wel één of ander klikspaan u aangeven bij de moderatie (pas moi!)...

Weet niet of z'n post ironisch was of niet denkt niet!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 10:22   #63
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Aaah terug!
LOL en dan je nog bekendmaken, eens zien hoe lang da gaat duren... Het is te hopen da ze examens aan het afleggen zijn de moderatie!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 17:49   #64
half en half
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Aaah terug!
LOL en dan je nog bekendmaken, eens zien hoe lang da gaat duren... Het is te hopen da ze examens aan het afleggen zijn de moderatie!

salute amigos mio
Oud 21 juni 2007, 17:54   #65
duncan
Banneling

Standaard

Mocht er democratie bestaan dan was der ni zoveel uitsluiting en armoede & VOORAL discriminatie in zake GELIJKHEID ....ect .

Laatst gewijzigd door duncan : 21 juni 2007 om 17:55.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 08:01   #66
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Mocht er democratie bestaan dan was der ni zoveel uitsluiting en armoede & VOORAL discriminatie in zake GELIJKHEID ....ect .
Onzin het ene heeft niks met het andere te maken...
Of je moet er al van uit gaan dat een meerderheid van de bevolking in armoede leeft... Wat in België ZEKER NIET het geval is.
Wat bedoel je met gelijkheid in zake gelijkheid?
Oud 22 juni 2007, 09:00   #67
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Onzin het ene heeft niks met het andere te maken...
Of je moet er al van uit gaan dat een meerderheid van de bevolking in armoede leeft... Wat in België ZEKER NIET het geval is.

2 MILJIOEN MENSEN
zijn geen onzin in België Largo .

Dat er GEEN gelijkheid bestaat voor ALLE mannen & vrouwen ....de meeste weten het zelfs niet of begrijpen het niet zoals u zo te merken ...jammer genoeg .

Quote -

Schreef ik niet ik schreef :
Dat er gediscrimeneerd WORDT tegenover bepaalde groepen van mensen in zake gelijkheid dat eigenlijk niet bestaat ....kuntge nog volgen ?!

RE-quoting :
uitsluiting en armoede & VOORAL discriminatie in zake GELIJKHEID ....ect .

- GEEN democratie

Laatst gewijzigd door duncan : 22 juni 2007 om 09:03.
Oud 22 juni 2007, 09:11   #68
largo_w

Standaard

Citaat:
2 MILJIOEN MENSEN
zijn geen onzin in België Largo .
bron+ specificatie van "armoede" aub...

Citaat:
Dat er GEEN gelijkheid bestaat voor ALLE mannen & vrouwen ....de meeste weten het zelfs niet of begrijpen het niet zoals u zo te merken ...jammer genoeg .

Quote -

Schreef ik niet ik schreef :
Dat er gediscrimeneerd WORDT tegenover bepaalde groepen van mensen in zake gelijkheid dat eigenlijk niet bestaat ....kuntge nog volgen ?!

RE-quoting :
uitsluiting en armoede & VOORAL discriminatie in zake GELIJKHEID ....ect .

- GEEN democratie
Gebt gelijk keb een fout geschreven moest zijn
"wat bedoel je met discriminatie inzake gelijkheid?"

En nee ik kan daarin niet volgen!
Volgens mij heeft in België iedereen recht op onderwijs, zelfontplooing en genoeg kansen maar toon het tegenovergestelde maar aan ik kan mij vergissen...

Uiteraard moet ik wel al zeggen da gelijkheid niet bestaat! De communistische gelijkheid= een utopie. Liberalistische gelijkheid (degene die wij in feite kennen)= de gelijkheid van elk individu!
Oud 22 juni 2007, 09:22   #69
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
bron+ specificatie van "armoede" aub...

CIJFERS - onderzoeken .....VWS en TAL van andere armoede cijfers/berekeningen .... .

Gebt gelijk keb een fout geschreven moest zijn
"wat bedoel je met discriminatie inzake gelijkheid?"

En nee ik kan daarin niet volgen!
Volgens mij heeft in België iedereen recht op onderwijs, zelfontplooing en genoeg kansen maar toon het tegenovergestelde maar aan ik kan mij vergissen...

Uiteraard moet ik wel al zeggen da gelijkheid niet bestaat! De communistische gelijkheid= een utopie. Liberalistische gelijkheid (degene die wij in feite kennen)= de gelijkheid van elk individu!
MOOI -Uiteraard moet ik wel al zeggen da gelijkheid niet bestaat! De communistische gelijkheid= een utopie. Liberalistische gelijkheid (degene die wij in feite kennen)= de gelijkheid van elk individu!

u kan dus WEL volgen waarop ik sorry mag schrijven naar uw persoon .

Weet en besef gewoon dat de vierde wereld armoede ni veel te maken heeft met negertjes van de derde wereld .

Als ik over discriminatie spreek en schrijf dan bedoelde ik kijk eens naar DIE cijfers en DIE doelgroepen van mensen ....deze worden niet enkel gepest of uit gebuit in dit land ze worden ook vervolgd en uitgesloten ....vinden ook geen woonst .

15.000 in het Antwerpse & 15.000 in den diensten sector en DENK nu niet dat ik ENKEL uit eigen ervaring spreek ik ken bevoorbeeld TAL van mensen in ANDERE sectoren die mij plots NIET kunnen betalen omdat ze geen inkomsten ontvangen zoals IK ....gisteren nog werd ik gebeld door iemand die al MAANDEN op zen loon/contract / vervoers vergoedingen (MEERVOUDIG) wacht !

Deze laatste werkt in de moderne computer sector waar ook zwartwerk is zelfs zijn EXTRA opleiding(en) worden en werden N I E T vergoed .

Pure uitsluiting van belgen dus in diensten sector / verpleging / mobiele - transport sector - administratieve sectoren ........ ............. .
Armoede wordt gekweekt door het uitsluiten van het eigen volk wegens te duur zen en da sta ni op papier maar merken WE .
Oud 22 juni 2007, 09:39   #70
largo_w

Standaard

Citaat:
MOOI -Uiteraard moet ik wel al zeggen da gelijkheid niet bestaat! De communistische gelijkheid= een utopie. Liberalistische gelijkheid (degene die wij in feite kennen)= de gelijkheid van elk individu!

u kan dus WEL volgen waarop ik sorry mag schrijven naar uw persoon .

Weet en besef gewoon dat de vierde wereld armoede ni veel te maken heeft met negertjes van de derde wereld .

Als ik over discriminatie spreek en schrijf dan bedoelde ik kijk eens naar DIE cijfers en DIE doelgroepen van mensen ....deze worden niet enkel gepest of uit gebuit in dit land ze worden ook vervolgd en uitgesloten ....vinden ook geen woonst .

15.000 in het Antwerpse & 15.000 in den diensten sector en DENK nu niet dat ik ENKEL uit eigen ervaring spreek ik ken bevoorbeeld TAL van mensen in ANDERE sectoren die mij plots NIET kunnen betalen omdat ze geen inkomsten ontvangen zoals IK ....gisteren nog werd ik gebeld door iemand die al MAANDEN op zen loon/contract / vervoers vergoedingen (MEERVOUDIG) wacht !

Deze laatste werkt in de moderne computer sector waar ook zwartwerk is zelfs zijn EXTRA opleiding(en) worden en werden N I E T vergoed .

Pure uitsluiting van belgen dus in diensten sector / verpleging / mobiele - transport sector - administratieve sectoren ........ ............. .
Armoede wordt gekweekt door het uitsluiten van het eigen volk wegens te duur zen en da sta ni op papier maar merken WE .
Of m.a.w. je kan mij geen echte specificatie geven van de term armoede waarop u doelt...?
Geen probleem...
Ook de bron is nog niet helemaal duidelijk...?

Mensen die u niet kunnen betalen moeten u niet in dienst nemen simpel he... Als mensen met hun voeten laten rammelen is dat ook hun fout!

Het onderlijnde snap ik niet

De belg sluit zichzelf grotendeels uit. Er is werk genoeg (denk maar aan den bouw waar ze constant personeel te kort hebben maar ook het verplegend personeel dat u hier aanhaalt en zeker in de landbouw etc.).
Kies zelf waarvoor je wil staan en wat je wil toelaten en doen... Deze vrijheid is u gegeven; DEZE gelijkheid is aan de orde.

Oud 22 juni 2007, 10:00   #71
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Of m.a.w. je kan mij geen echte specificatie geven van de term armoede waarop u doelt...?
Geen probleem...
Ook de bron is nog niet helemaal duidelijk...?

Mensen die u niet kunnen betalen moeten u niet in dienst nemen simpel he... Als mensen met hun voeten laten rammelen is dat ook hun fout!

Het onderlijnde snap ik niet

De belg sluit zichzelf grotendeels uit. Er is werk genoeg (denk maar aan den bouw waar ze constant personeel te kort hebben maar ook het verplegend personeel dat u hier aanhaalt en zeker in de landbouw etc.).
Kies zelf waarvoor je wil staan en wat je wil toelaten en doen... Deze vrijheid is u gegeven; DEZE gelijkheid is aan de orde.

Awel hé ik heb over telenet /alcatel / tele2/ versatel ....en tal van andre internet providers die HUN mensen MEESTAL jonge belgen NIET betalen iets wat in E L K E sector voorkomt dus overal .

Ik werk bij mensen thuis waar ik graag en goed ga poetsen maar hoor en bemerk veel negativiteit of uitsluitingen zo u wilt .

Dat zwart werk in die internet providing sector daar bedoelde ik mee dat stads diensten en andere rijkere managers mensen invoert vanuit het buitenland om ze hier een internet café te laten open doen & vervolgens voor enkele euro's deze pakistani modems laat instaleren bij de mensen thuis .

Hierdoor vinden gewoon belgen die daar voor studeerden GEEN job !

Nog voorbeelden in de poets sector waar ik werk met diensten cheques merkt men ook buitenlanders ( al dan niet legaal ) die uit gebuit worden en voor 3 euro poetsen zoadat ik OOK geen werk vindt en heb .

Zo hoorde men overlaatst dat men controle deed bij quick waar er zo'n mensen werkzaam waren .

Tal van voorbeelden van sociale uitsluitingen in ALLE sectoren OOK den bouw waar men werkt aan paar euro of zelfs met het goeikopere cheque systeem wat eigenlijk een diensten sector is en geen bouw sector moh toch krijgen die mensen ne stapel corrupte diensten cheques of goeikopere pwa cheques in hun poten .

Den bouw kan IK niet meer aan nog liever landloper WANT ik werkte 12 jaar voor DIT CORRUPT landje en men rug is al kapot door de vele kinderen die ik opnam ...12 jaar VERPRUTST in MIJN leven want op papier staat dat ik schoolverlater/ ACTIVA ben .

+ G E E N vakbond kan ik als BELG vinden want bij de inschrijving ist DIRECT ah ja dan bent u schoolverlater waarop ik ALTIJD ( 5 vakbonden!!! ) antwoord NEEN mevrouw/ meneer ik ben GEEN schoolverlater waarop men mij uitlacht en TOCH als ACTIVA opschrijft = liegen + uitsluiten van eigen volk .

Eigenlijk zou er MEER ziektes meer onheil , oorlog miserie enzovoort moeten komen want der is geen reet DEMOCRATIE nergens .

Eigenlijk zou ik die vakbonds persoon achter zen loket vandaag moeten sleuren en der op blijven slaan tot ze mij eraf nemen wat ook steeds meer en meer gebeurt zinloos geweld heet dat dan .

In't kort uitsluiting en armoede wordt gekweekt en TAL van belgen met een blanke huid hoort erbij OOK in ALLE sectoren bvb horeca war men broer werkzaam WAS of ik als EX-verzorgende !

Der is dus geen REET democratisch aan dees apenland snappie ....en komt niet af dat je mij weer is niet begrijpt want we hebben al mogen lezen dat mensen hier online kwamen melden dat ze me WEL begrepen en verstaan .

Ik zen HIER geboren en blank mé ne raren voornaam Duncan das geen rede om voos te doen of uitgesloten te worden omda ik vrouwen diplom heb en vrouwen sector kom .

Ik ken bijvoorbeeld vrouwen die nen manne diplom hebben en NET hetzelfde probleem van neo nazzistische uitsluitingen kennen op de ARBEIDSMARKT .

OF mensen die bijna 40 zijn en nog STEEDS ELKE dag solliciteren in VERSCHILLENDE sectoren & het zen BELGEN !
DUS wji zijn niet alléén die 2 miljioen ARMEN staan op papier vermeld NIET enkel bij N.I.S het VWS enzovoort en verder .

Willen of niet of je nu akkoord zijt of niet ge gaat MIJ niet vertellen of wijsmaken dat nationale instituten en andere organisaties NIET kunnen rekenen of cijfers manipuleren gelijk den politiek het doet vandaag den dag .

2 mijioen ARME mensen is niet niks ....dan zwijg ik nog over de zwakkeren of gehandicapten die men WEL of NIET kent zoals ik zonder rijbewijs en VEEL anderen.
Oud 22 juni 2007, 10:00   #72
duncan
Banneling

Standaard

Mensen worden ni mé hun voeten gerammeld mor mensen worden BEWUST gepest en gekloot door stadsdiensten en hun oversten !
Oud 22 juni 2007, 10:10   #73
largo_w

Standaard

Citaat:
Mensen worden ni mé hun voeten gerammeld mor mensen worden BEWUST gepest en gekloot door stadsdiensten en hun oversten !
En daar ligt waarschijnlijk jouw probleem...

Er is eigenlijk zelf geen overste...
Oud 22 juni 2007, 10:33   #74
duncan
Banneling

Standaard

FOUT niet mijn probleem ONS probleem ( 2 miljioen MENSEN in dees land )

Ja dat merkten we in zake Charleroi en andere nu nog Brussel en Antwerpen zuiveren van rijkere profiteurs die mensen uitbuiten en folteren in den bouw en andere sectoren is just ja

= democratie en ni pseudo democratische moddeletjes die rijkere opbouwden .....voor hun doelgroep .

Kentge het woordje doelgroep ?!

Laatst gewijzigd door duncan : 22 juni 2007 om 10:34.
Oud 22 juni 2007, 13:01   #75
half en half
Banneling

Standaard

Citaat:
FOUT niet mijn probleem ONS probleem ( 2 miljioen MENSEN in dees land )

Ja dat merkten we in zake Charleroi en andere nu nog Brussel en Antwerpen zuiveren van rijkere profiteurs die mensen uitbuiten en folteren in den bouw en andere sectoren is just ja

= democratie en ni pseudo democratische moddeletjes die rijkere opbouwden .....voor hun doelgroep .

Kentge het woordje doelgroep ?!
bent u een betje... van rijkere mensen( waroom profiteurs?) gefustree
een betje jaloesie
nee ...?
waar zijn de perfekts moddels ? usa ? dutchland ? china ? ougadougou kaïeman island ??????????
Oud 22 juni 2007, 13:34   #76
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Indien er geen onrechtvaardigheid, uitbuiting en misstanden zouden zijn hadden we geen regering of justitie nodig. "Zelfstandige" WC madammen,
schoonmakers, bouwvakkers , vrachtwzgenchauffeurs. Misbruiken van "interimstatuten".. enz.. zijn allemaal sociale misstanden waartegen de vakbonden zich mt hand en tand trachten te verdedigen, ze trachten tegen te gaan. Dat dit niet makkelijk is in een maatschappij waarvan het merendeel van "het kiesvee" zich bekeert tot een "wild kapitalisme" is duidelijk. Het resultaat is reeds zichtbaar : een Didier Reynders als informateur - de kampioen niet-fraudeursvervolger, met als grootste doel : fraude legalizeren.
Wedden dat de volgende regering met volmachten gaat regeren ?
Oud 22 juni 2007, 14:00   #77
half en half
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Indien er geen onrechtvaardigheid, uitbuiting en misstanden zouden zijn hadden we geen regering of justitie nodig. "Zelfstandige" WC madammen,
schoonmakers, bouwvakkers , vrachtwzgenchauffeurs. Misbruiken van "interimstatuten".. enz.. zijn allemaal sociale misstanden waartegen de vakbonden zich mt hand en tand trachten te verdedigen, ze trachten tegen te gaan. Dat dit niet makkelijk is in een maatschappij waarvan het merendeel van "het kiesvee" zich bekeert tot een "wild kapitalisme" is duidelijk. Het resultaat is reeds zichtbaar : een Didier Reynders als informateur - de kampioen niet-fraudeursvervolger, met als grootste doel : fraude legalizeren.
Wedden dat de volgende regering met volmachten gaat regeren ?
dat is niewaar
De informateur de minister Reynders was een zeer korrekt minister van finance
de kampioen niet-fraudeursvervolger, met als grootste doel : fraude legalizeren.
Waroom .......precies feits aub ??
Oud 22 juni 2007, 14:18   #78
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat is niewaar
de kampioen niet-fraudeursvervolger, met als grootste doel : fraude legalizeren.
Waroom .......precies feits aub ??
Vergeef het mij.. ik wauwel alleen maar de financiebeambten na & zit met een foute perceptie nav de laatste begrotingen .. je weet wel die met de rekenfouten. Ook laat ik me in slaap wiegen door het vooruitzicht van grote belastingverlagingen in combinatie met een drastische verhoging van sociale uitgaven (bij een optimistische schatting van terugverdieneffecten a rato van 30 %, blijft men met een meeruitgave van 70% zitten)...

Een beetje creativiteit mbt de eis van "staatshervorming" van niet alleen de grootste Vlaamse Partijen maar van alle Vlaamse partijen zou ook niet weg zijn.. "het been stijf houden" geeft geen blijk van "vaderlandsliefde",
maar bevestigt een onstuitbare drang om het land te splitsen.
Oud 22 juni 2007, 14:28   #79
half en half
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Vergeef het mij.. ik wauwel alleen maar de financiebeambten na & zit met een foute perceptie nav de laatste begrotingen .. je weet wel die met de rekenfouten. Ook laat ik me in slaap wiegen door het vooruitzicht van grote belastingverlagingen in combinatie met een drastische verhoging van sociale uitgaven (bij een optimistische schatting van terugverdieneffecten a rato van 30 %, blijft men met een meeruitgave van 70% zitten)...

Een beetje creativiteit mbt de eis van "staatshervorming" van niet alleen de grootste Vlaamse Partijen maar van alle Vlaamse partijen zou ook niet weg zijn.. "het been stijf houden" geeft geen blijk van "vaderlandsliefde",
maar bevestigt een onstuitbare drang om het land te splitsen.
armes mensen
Oud 22 juni 2007, 14:40   #80
largo_w

Standaard

Citaat:
dat is niewaar
No way josé!
Didier Reynders heeft evenveel steken laten vallen als zijn collega van de ps mevrouw Laurette Onkelinx!!!

Faut pas chercher midi a quatorze heures en wallonie . Tout des incapables! Maar kom MR is al beter dan PS zelf cdh is dat dus hoera voor charleroi
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be