![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vind jij over het gedrag van onze moderatie? | |||
De Spaanse inquisitie was er niets tegen. De situatie op Politics.be wordt steeds onhoudbaarder |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,42% |
Ze gaan te ver, maar ik vind dat zo er nog niet. Het forum is er effectief op vooruitgegaan. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,16% |
Ik ga volledig akkoord met het huidige censuurbeleid van de moderatie. |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
De moderatie gaat lang niet ver genoeg. Er moet nog veel meer censuur komen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,16% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,53% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ik raad vooral aan om niet te veel tijd op forums te besteden. Bij het ene forum is het niveau te laag. Bij een ander is er te weinig activiteit. Bij nog een ander is er te veel censuur. etc.
Het feit dat ik nog steeds om dit forum actief ben ondanks het lage niveau en de censuur, zou veel moeten zeggen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Al met al valt het niveau mijns inziens wel mee, als men de partijslaven en andere vastlopende platen gewoon negeert.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp het niet
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, als je discussies van een hoger niveau gewend bent, dan is het verdomd lastig aanpassen aan het soort riooldiscussies dat hier vaak de meerderheid lijkt te vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() U loopt ook vast.
![]() Ik doel op sommige forummers die zichzelf steeds blijven herhalen en elke keer met dezelfde "argumenten" komen, ook al zijn die argumenten in een vorige discussie al compleet van tafel geveegd.
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet het, die drie posts waren een vreemde vorm van humor. ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Geen mening. Privaat forum in handen van de moderatoren, zij doen er hun zin mee.
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Het probleem hierbij is hoe je beoordeelt wanneer iemand's argumenten van de tafel zijn geveegd. In de 9/11-draad, bijvoorbeeld, zijn zowel "believers" als "non-believers" rotsvast overtuigd dat hun visie over 9/11 al meerdere malen waterdicht bewezen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht van wel hoor ...
![]() Er stond ergens op de draad over de ban van c2c een printje van een scherm , dacht dat het daar opstond ... Wat mij wel stoort is dat buitenstaanders de moderatie onder druk kunnen zetten ... Op zo'n moment is het hek helemaal van de dam .... ![]() Voor de rest denk ik wel dat men hier meestal op tijd ingrijpt , het zal wel helemaal niet zo evident zijn om een forum draaiende te houden zonder dat het op een haat-chat gaat lijken .... ![]()
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf zie ik er niet veel aan , te onduidelijk , maar mischien weten anderen er meer over ... Heb je trouwens snel gevonden ... ![]()
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Zoals ik al eens liet doorschemeren in een gelijkaardgie draad:
de moderators hier zijn vrijwilligers. Het verschilt waarschijnlijk per persoon, maar ik heb de indruk dat ze vrij veel tijd in het forum steken omdat ze hun taak goed willen doen. We zouden ze dankbaar moeten zijn, zeker als je ziet welke onzin ze soms moeten lezen. ![]() En vooral: als je dit een probleem vindt. Ik ken een forum waar je permanent gebanned wordt als je de moderator op een fout wijst, waarbij alle sporen van je verdwijning dan zorgvuldig worden uitgewist. De vroegere S.U. deed het nauwelijks beter. ![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Is het dat? Waar zie jij dat staan? ![]() Maar mijn keuze mogen ze weten ik heb het eerste gestemd, alhoewel mijn mening meer naar het tweede gaat maar ik nog niet lang genoeg op het forum ben om te zien of er echt vooruitgang is... Ik apprecieer die mensen maar ben voor een vrije meningsuiting...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() het enige jammere is dat de moderatie deze lijn niet vanaf het begin gevolgd heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() *knip*
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Inderdaad. En als zo'n moderator dan alleenheerschappij heeft en een statement van zijn gebrek aan objectiviteit maakt, dan wordt het helemaal een boeltje.
![]() |