![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Er is niets mis met winst maken.
Dat de energieprijzen stijgen is normaal. Ze zullen blijven stijgen. Is toch een thema van Spa en Groen! ? Leve het milieu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
3. Ik heb zo een licht vermoeden dat de energieprijzen sinds het vrijmaken van de markt enkel gestegen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Starkan mag trouwens nog op mijn post antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar volgens Starkan is het de fout van de 10 juni kiezer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze liegen over de oorzaak van de prijsstijging, dan zullen over de rest ook wel liegen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedank la Belgique dat absoluut en met kracht zijn energievoorziening in Frankrijk wou onderbrengen als natte droom van de fransdollen. Jammer dat veel kansarmen dit forum niet lezen. Het zou hen misschien beginnen dagen wat acht jaar goed nieuws eigenlijk betekent en waar de brabanconne voor staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vanaf wanneer wordt winst schandalig veel? Natuurlijk, 2,3 miljard is veel, maar Electrabel is groot... Vanaf wanneer wordt winst schandalig en kan winst in eerste instantie schandalig zijn? Vind je dat ze teveel winst maken, stap dan over naar een ander. Laatst gewijzigd door Sfax : 16 juni 2007 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hetzelfde met het ADSL-verhaal: je mag bij eender welke ADSL-provider aangesloten zijn maar je moet steeds bij Belgacom passeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En betreft de zelfstandigen. Die zitten even goed in hetzelfde schuitje. Het is niet hun belangen die prioriteit zijn voor de Belgische/Vlaamse regering. Het zijn die van de grote multinationals, die steeds op hun wenken worden bediend. Laatst gewijzigd door Starkan : 16 juni 2007 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemd dat er dan alsnog bedrijven zijn die het goedkoper aanbieden dan electrabel, niet? ![]() Wil je electrabel werkelijk niet steunen, ga eens bij ecopower langs... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het zou de traditionele partijen sieren moesten ze één van de voorstellen rond betaalbare energie overnemen van de PVDA. Misschien komt dat er ooit wel van, zoals ze dat met het kiwi-model hebben gedaan. Alleen kan je er donder op zeggen dat het dan een light versie wordt van hetgeen echt goed zou zijn voor de bevolking. Laatst gewijzigd door Starkan : 16 juni 2007 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is 10GB per maand de norm en amper een kniesoor die erover klaagt. Let alone dat internet toegang in belgique an sich 2 keer zo duur is als in het buitenland, datalimieten nog niet eens meegerekend. Een Nederlandse vriendin van me heeft onbeperkt internet (geen datalimiet) + gratis telefonie (behalve naar mobieltjes uiteraard) voor (het juiste cijfer ontgaat me even) pakweg een 30 euro per maand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Wij hadden vroeger Ecopower en het duurt 6 maanden. Ze aanvaarden ook niet elke klant. Ze screenen je in je verbruik. Met een huis vol elektrische verwarming mag je het vergeten, bijvoorbeeld, en ik kan me vergissen maar ik neem aan dat als je als particulier een vaste airco hebt, dat je het ook mag vergeten. Principieel zijn die gasten wel en tot voor kort ook goedkoper dan Electrabel, maar blijkbaar (van wat ik hier zo lees) is dat misschien niet meer zo.
Meer info over die verhoogde prijzen (want vroeger waren ze ECHT wel 15% goedkoper dan electrabel) zou in elk geval heel welkom zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom geen petitie tegen die verhoging ? Tenslotte is gas en elektriciteit een primaire behoefte. Gaan we stilaan naar russische tendensen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe duurder electriciteit, hoe beter voor het milieu.