![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*strike* Daar had hij die sexshop niet voor nodig. Enfin, het zal de combinatie Ryan-ikke zijn waar het aan ligt zeker. Het is nog zo plezant dingen te doen die niet 'kunnen' ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje erotische fantasie ontwikkel je toch al door naar de Evangelische Omroep te kijken?
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LOL Idd! Griffin, anders moet je hier eens in de leer komen éh ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dank bij voorbaat. ![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Schepen
|
![]() Ik woon op de eerste verdieping, pal tegenover een bankautomaat. Als ik mij verveel en ik zie iemand stoppen met een dikke wagen die er degoutant bourgeois uitziet en een air uitstraalt alsof de zon hem/haar hoogstpersoonlijk heeft uitverkoren exclusief door hún gat te schijnen, heb ik soms de neiging mijn verrekijker te nemen en hun pincodes en nummerplaat te noteren. 's Avonds in bed analyseer ik dan al deze gegevens, nadat ik ze in een excelbestand heb opgeslagen. Ik vind het dan telkens weer opvallend hoeveel mensen een pincode van vier dezelfde cijfers hanteren. Tevens codes die beginnen met 19.. zijn makkelijk te herleiden tot geboortedata. Hoewel sommigen volgens mij daarin zichzelf beliegen. Daar kan ik soms boos om worden en dan zweer ik bij mezelf dat ik hen nog wel zal krijgen. Ofwel iemand anders. Maar meestal niemand, want ik ben eigenlijk een zeer vredelievend iemand.
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon ook op de eerste verdieping, net op een kruispunt van een vrij drukke baan (lekker lang en recht, dus 50 km/h zit er amper in) en een onbekend doodlopend straatje, dus hier zie je dus veel bijna-accidenten met leuke slippertjes en af en toe een klein koekje. Dus ik ben een van de weinigen die goed uitkijkt als ik uit die baan moet
![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin me gediscrimineerd te voelen omdat ik een huis woon...
![]()
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |