![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() In het algemeen ben ik fel tegen het "kartelgedoe" in Vlaanderen - het heeft de "vlaamsnationalisten" de kans gegeven om over het hele politieke landschap uit te zwermen en aan alle partijen een nationalistisch-seperatistisch discours cadeau gedaan. Ze zijn een paard van Troje : weg ermee !
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() dinsdag 12 juni 2007 Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 19 juni 2007 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Sjongejonge, alsof de VU indertijd niet rechts was toen hij nog in die partij huisde. Nu is rechts voor meneer Anciaux angstig en onverdraagzaam. Hij was beter in Mongolië gebleven...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat is het grootste ? 223.033 op een totaal van een miljoen ? dat is geen kwart 79.033 op een veel kleiner totaal kan meer dan een kwart zijn ![]() mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we veronderstellen dat spirit/spa kandidaten in hun eigen familie hoog gescoord hebben. In zo'n klein aandeel is dat een spectaculair percentage ![]() ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 juni 2007 om 02:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus iemand die in een kleine partij 100 van de 200 stemmen haalt, die scoort beter dan iemand die in een grote partij 20.000 van het 1.000.000 stemmen haalt. Rare redenering als je het mij vraagt, mij niet gelaten, de ene tevreden met z'n score van 50% (in z'n partij) de andere gelukkig omdat hij verkozen is.
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tzal dus wel iets tegen Vlamingen zijn..
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Ik daag je uit dit hard te maken, je stapelt een verdachtmaking op een leugen en maakt jezelf daardoor oeverloos ridicuul. Ik ben het gezeik over het gewicht van om het even welke politicus, of andere persoonlijke niet ter zake doende zever meer dan beu. De bekrompenheid hier van zeveraars die meer aandacht schenken aan het feit of mensen dik zijn, een hoofddoek dragen of er knap uitzien is bijkomstig en irrelevant. Het is een manier om domheid als vanzelfsprekend te gaan bezien. Het "wink, wink, know what I mean gehalte" van de debiele achterlijke roddeltante hoort niet thuis op een forum, en in tegenstelling tot wat jij beweert heb ik steeds me verzet tegen mensen die niet de politicus maar zijn persoon aanvallen. Voor zover de persoonlijkheid van een politicus totaal los staat van zijn politieke leven, en hij er geen gebruik van maakt als politiek wapen is er geen reden om deze mensen te proberen kwetsen. Ook politici zijn mensen. Niet waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb er een jarenlange campagne rond gevoerd en zegde jaren geleden reeds dat door de stupiditeiten van Spa en Spirit boegbeelden zoals Vande Lanotte en Lambert de partijen zouden gestraft worden door hun eigen kiezers. Een en ander is verifieerbaar op mijn website. Deze dateert van lang voor de weblog rage, en je zou beter eens nadenken voor je zo'n nonsens debiteert, schatje... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb daar nooit enige zin in gehad. Zoals duizenden mensen die nooit in de media komen maar wel degelijk bezig zijn om binnen de partijen, binnen de organisaties die actief zijn op sociial-economisch en cultureel vlak mede te werken aan de politieke basis van dit land. Men vergeet dat politiek ook dient te worden voorbereid, discussies gevoerd door anderen dan de partijvoorzitters, de fraktieleiders en een paar pipo's van de patroonsorganisaties. (over vakbonden spreek ik niet want die worden systematisch uit de media verwijderd). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Maar het toont glashelder aan dat Lambert hier niet enkel populistisch maar ronduit leugenachtig is tewerk gegaan. Dat het zo beschamend was als je aantoont verbaast me, eerlijk gezegd. Het bewijst zonneklaar dat de man evenzeer zijn realiteitszin heeft verloren, en blindgestaard op de eigen positie blijft doordrammen. Het herinnert me eerlijk gezegd aan de obsessie van een bepaald Duits machtshebber na Stalingrad ![]() |
|
![]() |
![]() |