![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja de 2` keer dat da gebeurde, installeerde ik wel iets dat ik da mietjen te stekken had als hij het nog eens zou proberen, ... en dan, ...
het zou bijzonder pijnlijk zijn en heel lang duren, ... en hij zou er voor altijd aan herinerd worden dat ge geen krassen in iemand zijne lak zet ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 juni 2007 om 06:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die niet in de stad geboren is, is genen echten, ... dat is maar import en hoort er niet bij, ... Dat duurt jaren eer je in de kring van stedelingen wordt opgenomen als min of meer aanvaard, ... Voor ons ligt dat nog anders, wij hebben werk en kunnen geld uitgeven, dus zijn ze vriendelijk , ... (money talks... ) maar ze durven er wel bij hun prijs bijlappen, een italiaan voor de prijs van een woning laten bellen of zelf bellen is een wereld van verschil, ... truk is van ze te slim af te zijn dus... ![]() ![]() ![]() Nu, is het natuurlijk zo als we terug naar de belgische situatie gaan, maar ook de Italiaanse , ... wie moeten ze in den bak steken voor inbraken, gauwdiefstallen, diefstallen in auto`s, diefstallen van fietsen, ... al die dingen die heel zichtbaar zijn en waar iedereen mee te maken krijgt, ... Dan zegt mijne "racistische" fransen (dus ook nen allochtoon) velomaker, ja vroeger werden hier geen velo`s gepiekt, maar sinds die vreemdelingen (en zo zegt hij het dan, ... ) de middelandse zee komen overgezwomen en vanachter het ijzeren gordijn zijn gekomen wordt hier den ene velo na den anderen gepiekt, ... mijne collega is er a 4 kwijt, mijnen andere collega is nu ook aan zijne 4` bezig, ... Ja de man is ook aanvaard in de gemeenschap natuurlijk, werkt, verkoopt op een eerlijke manier velo`s en hersteld ze goe, ... Onze geburen waren in het begin ook afstandelijker, dat is normaal, wie zijn die vreemdelingen die een raar taaltjen brabelen , 2 x groter zijn dan ons ![]() ![]() ![]() Ja da is normaal, geeft da wa tijd , bied die mensen eens aan om met iets te helpen, zijt daar vriendelijk tegen en als ge die eens ne kilo pralienen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw preventie en reintegratie zever werkt ook niet he, ... wel laat ons op zo`n crapuul de middeleeuwse tradities maar eens botvieren zolang ze er niet van dood gaan kan da geen kwaad, ... Alle nooit meer doen he jongens, en ze mogen de krombank verlaten, ... en t eerste wat ze doen is een sjakosjh trekken of "gratis" met tram en bus verder, ... of naar de dealer om eens ne goeien trip te maken, ... We hebben een fantastisch menselijk beleid, dat de slachtoffers als stront worden behandeld is maar een detail natuurlijk,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou iemand van het VB niet eerder in het nederlands krassen ???
Het lijkt me eerder het werk van iemand die een persoonlijke hekel heeft aan Elodie ... Bijvraagje : Is dit soort schade gedekt door de verzekering?
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omnium wel, anders franchise te betalen van een euro of 500
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie is daar de schuld van ? linkse idioten of wallinganten of vreemdelingen die een sticker met een Vlaamse Leeuws niet dulden ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het waren bovendien nog homofoben ook zeker ? ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() fait divers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pardon, zei die bourgeois franskiljon in Gent... ik krijg nog koude rillingen van zijn frans accent
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge nen omnium hebt wel zeker, maar ge moet telkens uw franchise laten vallen he, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pardon ???
zei die bourgeois franskiljon... ik krijg nog koude rillingen van zijn frans accent
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zolang ze hem maar niet stenigen... homo's en islam, is een beetje water en vuur... niet echt compatibel. www.uitkijk.net 'Kansenjongeren' uit 'aandachtswijken', voornamelijk Marokkanen, struinen in Amsterdam regelmatig homo-ontmoetingsplaatsen af om daar mannen te beroven van hun geld. Ook maken ze soms via chatrooms afspraakjes om hun slachtoffers thuis vakkundig 'uit te kleden'. De gedupeerden durven veelvuldig uit schaamte geen aangifte te doen. "Het gaat vaak om biseksuele mannen die getrouwd zijn", zegt Pierre van der Steen van het homomeldpunt van de Amsterdamse politie, Roze in Blauw (RIB). Ook sommige parken in de hoofdstad vormen een risicogebied, terwijl daders hun slachtoffers ook soms opwachten bij de vele homokroegen die Amsterdam telt. "Recent hebben we bij de Oeverlanden Marokkaanse en Pakistaanse verdachten aangehouden. Zij bekenden zes mannen te hebben beroofd, terwijl wij maar één aangifte binnen hadden gekregen", vult Marja Lust van RIB aan. Represailles Afgelopen zaterdag werd in het Vondelpark opnieuw een homoseksuele man in elkaar geslagen door zes 'kansrijke' Marokkaanse 'cultuurverrijkers'. Zijn verhaal wilde hij wel aan de krant kwijt, maar uit angst voor represailles zag hij later af van publicatie. "Ik werd zomaar geslagen en in mijn gezicht geschopt", liet hij weten. "Er heerst een enorme agressie bij deze groep jongeren en ik heb geen idee waar dat vandaan komt....." De politie wil meer zicht krijgen op de omvang van het probleem en gaat daarom soms undercover locaties langs waar homo's elkaar ontmoeten. "Op die manier willen we de mannen op het hart drukken vooral aangifte te doen", zegt Van der Steen. "Dat kan anoniem, want we begrijpen dat er een grote drempel is om naar de politie te stappen. Maar als Mohammed niet naar de berg komt..." Mogelijk gaat de politie zelfs undercover en zal het agenten in burger inzetten op de homo-ontmoetingsplaatsen om zodoende daders op heterdaad te kunnen arresteren. "Wij hebben een speciaal telefoonnummer geopend (020-5595385, red.) waar slachtoffers zich 24 uur per dag kunnen melden en we bespeuren een enorm verschil met het COC. Slechts twintig procent van de melders bij het COC komt ook naar ons toe", zegt Lust. Topje van ijsberg "Die angst moet eruit, want als wij iets niet weten, kunnen wij er ook niets aan doen. Vooralsnog constateren we dat er ieder jaar meer klachten bij ons binnenkomen, maar we denken nog steeds dat het om het topje van de ijsberg gaat", aldus Lust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al zei: houd uw idiote en leugenachtige insinuaties voor u.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who gives a shit?
![]() |
![]() |