![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we alvast beginnen met diegenen die hier nog niet lang genoeg ronddwalen om dat papiertje te hebben doch zich al jaren laten kennen door crimineel gedrag. Laten we maar weer niet discussiëren over wie/wat autochtonen en allochtonen zijn te beginnen met 17 generaties geleden. De mensen die in hun buurt leven hebben geen papiertjes nodig om dat uit te maken. Ze zijn "Belg", ze zijn hier geboren enz kan en mag geen verworven recht zijn om hier levenslang het krapuul uit te hangen en op de kosten van de Belgische staat te leven, met heel hun familie erbij. En omdat je dat ook steeds moet herhalen: ik heb niets tegen vreemdelingen, "Belgen" enz die zich gedragen en hier op een fatsoenlijke manier hun leven opbouwen. Ik heb het over een minderheid die echter groot genoeg is om regelmatig de boel naar de bliksem te helpen, die wellicht nooit iets positief voor onze gemeenschap zullen betekenen en waar we met recht en reden de pest aan hebben. Ik beweer dus ook niet dat we meer cipiers en gevangenissen nodig hebben... tot er in elke stad en dorp drie staan. Ik meen dat we moeten zorgen voor minder aanwezig gespuis op ons grondgebied. Leg jij maar uit hoe jij dat denkt te bewerkstelligen, tenzij je de huidige situatie als "normaal" beschouwt. Laatst gewijzigd door andev : 16 juli 2007 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() De bevolking moet het roer in eigen handen nemen gezien de regering niet zal bewegen.
Wat we moeten doen is een informele burgerwacht oprichten die naast de wet opereert. 's Nachts moeten wij de straten patrouilleren op zoek naar onrecht. Wanneer wij met dat onrecht geconfronteerd worden mogen wij niet twijfelen. Afmaken zonder genade. U zal zien dat dit de enige taal is die begrepen wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensen die hier geboren zijn zijn geen Belg, zolang zij zich geen Belg voelen, zolang zij zich niet naar de Belgische normen en waarden gedragen. Zij hebben dan misschien wel een document dat zegt dat zij -- ook -- de Belgische nationaliteit hebben, maar dat is heel wat anders. Afgezien van het ideologisch aspect, want in vele gevallen voelen zij zich nog in de eerste plaats lid van de grote oemma, waar geen nationaliteitsbewijzen voor worden uitgereikt, voelen zij zich in de eerste plaats meer betrokken bij hun eerste nationaliteit, en dat is die van hun ouders. Van het paspoort van die eerste nationaliteit zullen zij dan ook nooit (afgezien van enkele zéér grote uitzonderingen) afstand doen. Een vraag: hoort het dat er in het Belgische parlement mensen zetelen die een buitenlands paspoort hebben?
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zijn soort opmerkingen... hoe moet ik het stellen, zijn volledig zonder controle, of moet ik stellen onder invloed van een perfect werkend geindoctrineerd brein?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat worden coole onderhandelingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enzo. Elke mogelijke beperking daarop is ondemocratisch. Want het is een beperking op de mogelijke vertaling van de volkswil. (Langs de andere kant, er zijn er al genoeg. Laten we er nog een paar meer invoeren.) En ja, migrantenstemrecht verandert daar niet bijster veel aan.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 19 juli 2007 om 17:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Als men iedereen het land gaat uitzetten die hier iets misdoet dan gaat het hier heel rustig worden!
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten dat kleien probleem dat de Nederlanders dat ook gaan doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik deze week met Louis (mijn hondje) op de tram zat, bleven die "jongeren" mooi uit m'n buurt, wijzend naar m'n hondje. Die liepen echt in een grote boog om me heen. En eigenlijk is dat best zielig: bang van een hondje dat nog geen halve meter hoog is maar wel het lef om oude, hulpeloze mensen te overvallen.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 19 juli 2007 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Donderdagavond was het weer van dat, met dit verschil dat de daders nu opgepakt werden. Ditmaal was het slachtoffer 71 jaar. Diezelfde daders verschenen daar dan vrijdagavond weer ten tonele met een air van ''zie je wel dat ze ons niets kunnen/willen doen''. Er heerste een gespannen sfeer daar ook veel vissers dit hadden verwacht en langer waren gebleven, maar daar bleef het bij. Misschien dat de aanwezigheid van 4 combi's van de politie daar ook iet toe bijdroeg. ![]() |
|
![]() |
![]() |