![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Simplistische, debiele film.
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Een video-montage zoals de deze zegt niet veel.
Met een clip kan je trouwens zeggen wat je wil. Je rukt iets volledig uit zijn context en dat is het dan. Misschien is het representatief, maar misschien ook helemaal niet. Een illustratie: Is het filmpje in bijlage representatief voor de behandeling van vrouwen in de Islamwereld? http://www.m90.org/index.php?id=39376 |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het toch al dikwijls gezegd dat ik hier soms advocaat van de duivel speel. Mijn mening is en blijft dat men haat niet met haat bestrijd en dat men met met begrip verder komt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Daar ben ik zo zeker niet van. Vooral in Wallonië gebeurd het nog clandestien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Bedenkt eens hoe lang bv Amnesty International, Human Rights Watch en dergelijke al bestaat. En is er al iets concreet veranderd? Worden ieders rechten gerespecteerd? Zijn we naar een humane, verdraagzame wereld geëvolueerd door al deze organisaties? Alles wijst er op dat de goodwill bij de normale burgerbevolking er wel is, maar dat corrupte, oorlogszuchtige leiders er geen rekening mee houden en de goedheid van het volk misbruiken om deze wereld in een spiraal van geweld te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Ik denk dat de taliban-moslims in de bergen van Afghanistan, na het zien van dit filmpje spontaan de wapens neerleggen en in vrede en harmonie gaan leven....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De boeren aan de voet van diezelfde berg in afghanistan gaan dood door kogels van de twee kanten.
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() Het is misschien wel simplistische maar het is gewoonweg 100% de waarheid!
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Als jij dezelfde geaardheid hebt als de jongens op je foto, zullen deze Moslims je nochtans met je hoofd naar beneden van een toren moeten smijten. Dat staat immers in hun "handboek".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() En waar staat dat zo ongeveer , kunt u de pagina verwijzen waar het staat ?
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij hoeven alleen maar te weten dat het zo is. http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatc...ves/013755.php
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb je nog nooit wat gevraagd, en toch reageer je vaak op wat ik schrijf. Maar dat is nu eenmaal eigen aan een publiek forum: iedereen mag reageren op wat elke andere schrijft, of zelfs op zijn eigen postings. (Het doet me trouwens echt plezier van te zien dat je een hele zin van wel 23 woorden in een ruk kan schrijven. Ik hoop uit de grond van mijn hart wat meer van jou te kunnen lezen.) Toemaatje: "There are seven countries in the world that carry the death penalty for homosexual acts, and all of them justify this punishment with sharia." http://www.frontpagemag.com/articles...le.asp?ID=5704
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
En euh, jihadwatch is niet zozeer een bron waaruit je objectieve informatie kunt uithalen,.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 juli 2007 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Bij deze vraag ik dan met wat ik de confrontatie moet aangaan.