![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men constant androgyne types als vrouwelijke modellen gebruikt, als omgebouwde transsexuelen worden ingezet als hét vrouwelijke model (dus zonder de nodige heupen vb., met geplastifieerde omhoogwijzende tepelborsten en met minimaal ineengeflanste schaamlippen (bij gebrek aan overschot aan vel of vetcellen)... dan is het wel ver gekomen. Het kan best zijn dat die androgyne types met geplastifieerde toestanden hé schoonheidsideaal vormen voor de dikwijls homosexuele mode-ontwerpers, maar het zou toch wel eens leuk zijn om het normale vrouwelijke type ook eens terug wat aandacht te geven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2007 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, de bal ligt in het kamp van de vrouw zelf die zich wel of niet het schoonheidsideaal (voor zover dat plastieken en graatmager gedoe nog iets met schoonheid te maken heeft) laat opdringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() foei toch.....het gaat hier over vaginas en de gun drukt er al zijne vinger in......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou het vreselijk vinden moest ze zich laten arrangeren om aan een of ander vals ideaalbeeld te voldoen. Ik heb haar nog altijd graag, met haar "foutjes". En zelf zou ze ook liever een mannequinfiguur hebben hoor, maar ik zou niet op zonen dunnen knekelzak willen gaan liggen. Dat moet gewoon pijnlijk zijn denk ik. Ik lig liever op ne zachte matras dan op nen lattenbodem.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik herinner me een 'wetenschappelijk onderzoek' waar mannen de kont(en)jes mochten beoordelen van joggende vrouwen, ze vonden ronde,licht flubberende konten veel vrouwelijker en sexiër dan harde pistoleetjes of platte achterkanten. Wat is er trouwens aantrekkelijk aan een vrouw die zich constant zorgen maakt over haar uiterlijk en lijn? Laatst gewijzigd door Laya : 17 juli 2007 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan ik mee leven. Maar voor 't zelfde geld heb je van die wraatzuchtige monumenten die zich met evenveel zelfvertrouwen volproppen met chips, snoep, koekskes en patékes. Sorry maar daar pas ik voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of maakt het je niet uit? Mijn man zegt dat hij het zich niet zou aantrekken mocht ik ooit 'volslank' worden, naar mijn mening omdat hij weet dat ik wel voor zorg dat het zover niet zal komen, verder geloof ik er niks van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Allez zeg, chance dat de economie en de maatschappij niet uit mannen en vrouwen bestaan, anders zou jouw uitleg maar een beetje belachelijk klinken éh.
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() "Het zijn niet de mensen die dom doen, het is de samenleving die dom doet!". Allez zeg.
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Tja, een jong veulen gaat nogal naïef te werk in zijn veronderstellingen, geen probleem, tijd brengt raad
![]() |
#74 |
|
![]() Ik heb er geen probleem mee om toe te geven dat heel veel mensen echt denken dat uiterlijk alles is. Het is dus wél de schuld van mannen en vrouwen. Niet van �*lle mannen en vrouwen - alleen van degene die zich het hoofd op hol laten brengen.
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() En van de miljardenbusiness die over enorm veel wapens beschikt om de gemiddelde burger ervan te overtuigen heb jij nog geen weet.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 17 juli 2007 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Hé? Consumenten worden ook geïndoctrineerd om te doe-het-zelven (die hypnotiserende Gamma-reclames!), cornflakes te eten, maandverband te gebruiken en kleren te dragen, zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Ondernemers hebben inderdaad de gewoonte om dié dingen te produceren die mensen willen kopen.
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het toeval wil.
Heeft iemand daarjuist de reportage gezien op Canvas over schoonheidsidealen in China ? Die meiden willen er Westers uitzien. Ouders die twee jaar werken om de schoonheidsoperatie van hun dochter te kunnen betalen. Geld moeten lenen, uiteraard. Werkgevers die hun vrouwelijke sollicitanten aanmoedigen een schoonheidsoperatie te ondergaan. Wordt beschouwd als de normaalste zaak ter wereld. Schoonheid onder overheidsdruk. Het toppunt is dat dat die meisjes zich hierdoor "vrijgevochten" voelen. Persoonlijk troost ik mijn geweten na het zien van deze reportage door te beweren dat alles beter is dan communistische druk: iedereen gelijk, dus iedereen even lelijk. Spijtig genoeg beseffen die vrouwen niet dat door te beantwoorden aan een bepaald uiterlijk ze zelf slavin worden van het systeem. Waar gaat dit naar toe ? Of moeten we die Chinese madammen nog wat tijd gunnen? Laatst gewijzigd door Rudy : 17 juli 2007 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 17 juli 2007 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |