Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2007, 22:50   #61
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Wil alleen maar aantonen dat er niets mis mee is en je enkel interessant probeert overkomen. Ik neem je het niet kwalijk, het zijn je maghreb genen.
Over TE komen.

Je bent gewoon gefrustreerd omdat ik je stupiditeit overduidelijk heb aangetoond. Bovendien: jij weet helemaal niet waar ik vandaan kom.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 juli 2007 om 22:52.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2007, 22:55   #62
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Je bent gewoon gefrustreerd omdat ik je stupiditeit overduidelijk heb aangetoond....je hebt idd iets overduidelijk aangetoond je bekrompenheid.
Nogmaals over het onderwerp zelf blijft het stil

En ja ik heb geen half uur nodig om iets te typen he.
By the way op m'n laptop is HET moeilijker dan gewoon klavier, amerdeur

Laatst gewijzigd door colargo : 29 juli 2007 om 23:19.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2007, 22:57   #63
colargo
Banneling

Standaard

geen commentaar hierover.....liever lullen over Futiliteiten .....

In mei 627 liet hij nagenoeg alle joodse mannen van Medina afslachten; de vrouwen en kinderen werden als slaven verkocht. In een vierjarige oorlog (624-628) versloeg Mohammed alle in Arabië wonende joodse stammen. Vele Joden werden gedood of verdreven, en de overigen werden geplunderd en schatplichtig gemaakt en vele bezittingen verwoest. In 640 verdreef kalief Omar de laatste Joden uit Arabië. Geen moslim kan de haat van Mohammed jegens de Joden vergeten. Ook al heeft de islam tijden gekend dat moslims en Joden redelijk vreedzaam tezamen leefden, daar waar Joden de islam weer in de weg staan, zoals thans in het Heilige Land, komt de oude haat weer boven. Als zelfs Mohammed het recht had Joden om het leven te brengen, hebben Kaddafi, Yasser Arafat en president Sadat (resp. president van Libië, van het Palestijns Gezag en van Egypte) dat ook.

Laatst gewijzigd door colargo : 29 juli 2007 om 23:23.
Oud 29 juli 2007, 23:04   #64
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Over TE komen.

Je bent gewoon gefrustreerd omdat ik je stupiditeit overduidelijk heb aangetoond. Bovendien: jij weet helemaal niet waar ik vandaan kom.
geen commentaar hierover.....liever lullen over Futiliteiten .....

In mei 627 liet hij nagenoeg alle joodse mannen van Medina afslachten; de vrouwen en kinderen werden als slaven verkocht. In een vierjarige oorlog (624-628) versloeg Mohammed alle in Arabië wonende joodse stammen. Vele Joden werden gedood of verdreven, en de overigen werden geplunderd en schatplichtig gemaakt en vele bezittingen verwoest. In 640 verdreef kalief Omar de laatste Joden uit Arabië. Geen moslim kan de haat van Mohammed jegens de Joden vergeten. Ook al heeft de islam tijden gekend dat moslims en Joden redelijk vreedzaam tezamen leefden, daar waar Joden de islam weer in de weg staan, zoals thans in het Heilige Land, komt de oude haat weer boven. Als zelfs Mohammed het recht had Joden om het leven te brengen, hebben Kaddafi, Yasser Arafat en president Sadat (resp. president van Libië, van het Palestijns Gezag en van Egypte) dat ook.

Laatst gewijzigd door colargo : 29 juli 2007 om 23:24.
Oud 29 juli 2007, 23:05   #65
colargo
Banneling

Standaard

Hallo Mustapha abdel Grammatica!! Ben je daar nog!!

Straks is dit nog een allochtoon die vlucht, desondanks willen we dat natuurlijk niet

In afwachting van uw antwoord, verblijf ik ;

Colargo

Laatst gewijzigd door colargo : 29 juli 2007 om 23:35.
Oud 29 juli 2007, 23:23   #66
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
idd is niet de mijne, maar de gedachtengoed v/d islam.

En deze gedachtengoed zie je nu nog dagdagelijks exploderen op tv en dit is al 1500jaar zo.

Omar Kalif is dan ook een echte Held bij moslims.

Bij ons zijn de aanslagen ook al toegenomen dan pakweg 20 jaar geleden, maar dit heb je als je dergelijke gemeenschappen in je land binnenlaat en hun laat doen.
Hopelijk blijft europa allert voor deze nieuwe facisten.

ik zou zeggen laat de joden hier zelf eens over spreken....

http://www.jewsagainstzionism.com/index.cfm

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2007, 23:31   #67
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
ik zou zeggen laat de joden hier zelf eens over spreken....

http://www.jewsagainstzionism.com/index.cfm

Over praten.... Kallikles zou deze grammatica keuze ten zeerste appreciëren.

Oud 29 juli 2007, 23:39   #68
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over TE komen.
Grappig dat jij telkens mensen wijst op hun taalfouten, je eigen berichten bevatten steevast taalfouten.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 09:14   #69
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
inderdaad, mijn beste bolsjewiek... we gaan het allemaal nog eens moeten uitleggen... palestina was inderdaad geen "land zonder volk voor een volk zonder land"... er leefden daar mensen, stel je voor... het was een welvarend, prachtig land... maar toen werden die mensen uit hun huizen verdreven, er werden burgers vermoord... sindsdien leven zij in vluchtelingenkampen, leven zij onder militaire bezetting... in een open gevangenis... met overal checkpoints... het dagelijks leven wordt onmogelijk gemaakt... huizen worden met bulldozers vernield... olfijbomen worden omgehakt... wat bij de oude Hellenen als de ergste oorlogsmisdaad gold...

in zo'n context is het natuurlijk en legitiem en zelfs plicht om militair verzet te bieden... of beschouw je het verzet tijdens de tweede wereldoorlog in belgië ook als terroristen? de bezetter gebruikte nochtans die term...
Islam en jodendom
De islamitische wereld zal altijd weer proberen de joodse staat te vernietigen. Laat niemand denken dat deze dreiging alleen van 'extreme' moslims uitgaat. Reeds Mohammed zelf begon, toen bleek dat de Joden zijn boodschap niet wilden aannemen, hen te haten met een brandende haat. In mei 627 liet hij nagenoeg alle joodse mannen van Medina afslachten; de vrouwen en kinderen werden als slaven verkocht. In een vierjarige oorlog (624-628) versloeg Mohammed alle in Arabië wonende joodse stammen. Vele Joden werden gedood of verdreven, en de overigen werden geplunderd en schatplichtig gemaakt en vele bezittingen verwoest. In 640 verdreef kalief Omar de laatste Joden uit Arabië. Geen moslim kan de haat van Mohammed jegens de Joden vergeten. Ook al heeft de islam tijden gekend dat moslims en Joden redelijk vreedzaam tezamen leefden, daar waar Joden de islam weer in de weg staan, zoals thans in het Heilige Land, komt de oude haat weer boven. Als zelfs Mohammed het recht had Joden om het leven te brengen, hebben Kaddafi, Yasser Arafat en president Sadat (resp. president van Libië, van het Palestijns Gezag en van Egypte) dat ook.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps : over je arrogantie, voorkeurspelling en zinconstructie zal ik niet beginnen , kwestie van je niet te overtreffen in bekrompenheid.
Maar misschien is de waarheid voor u te angstaanjagend en begin je dan maar te flippen over enen 'zinconstructies, foutjes....'
Maar we kunnen dit verstaan....we vergeven je gebrek aan inzicht.
Overkomt ons allen .

In afwachting van uw antwoord, verblijf ik ;

Colargo

Laatst gewijzigd door colargo : 30 juli 2007 om 09:17.
Oud 30 juli 2007, 10:03   #70
E
Schepen

Standaard

Geachte

Gelieve uzelf onder controle te houden en een bericht niet te beschouwen als een vergaarbak van scheldwoorden.

Met dank.

Pieter Vandoorne

Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 30 juli 2007 om 12:40.
E is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 11:24   #71
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Simpel maar niet fout...

T'is het eerste dat je leert als kleuter, dat de joden nooit hun land zullen hebben.................

Islam en jodendom
De islamitische wereld zal altijd weer proberen de joodse staat te vernietigen. Laat niemand denken dat deze dreiging alleen van 'extreme' moslims uitgaat. Reeds Mohammed zelf begon, toen bleek dat de Joden zijn boodschap niet wilden aannemen, hen te haten met een brandende haat. In mei 627 liet hij nagenoeg alle joodse mannen van Medina afslachten; de vrouwen en kinderen werden als slaven verkocht. In een vierjarige oorlog (624-628) versloeg Mohammed alle in Arabië wonende joodse stammen. Vele Joden werden gedood of verdreven, en de overigen werden geplunderd en schatplichtig gemaakt en vele bezittingen verwoest. In 640 verdreef kalief Omar de laatste Joden uit Arabië. Geen moslim kan de haat van Mohammed jegens de Joden vergeten. Ook al heeft de islam tijden gekend dat moslims en Joden redelijk vreedzaam tezamen leefden, daar waar Joden de islam weer in de weg staan, zoals thans in het Heilige Land, komt de oude haat weer boven. Als zelfs Mohammed het recht had Joden om het leven te brengen, hebben Kaddafi, Yasser Arafat en president Sadat (resp. president van Libië, van het Palestijns Gezag en van Egypte) dat ook.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!

En zoals ik al zei beste burgers, dit duurt al +/- 1500 jaar en zal altijd zo blijven. Nogmaals moslims zorgen voor miserie en elende.
Het "palestina probleem" is eigenlijk ook al binnen europa een feit aan het worden. Aanslagen stijgen met de jaren en de druk wordt steeds groter.....

http://home.hetnet.nl/~fm-ter-horst/...ina%20heet.htm
Er bestaat geen land dat Palestina heet.
En in de middeleeuwen leefden Islamieten en Joden vreedzaam bij elkaar, de Joden vochten zelfs in het leger van de Moren tegen de christenen (ja, vrijwillig), terwijl de paus constant klopjachten organiseerde tegen de joden, die vermoord werden in heel katholiek Europa.
Zelfs in vroeg 20ste-eeuws Rusland organiseerde de tsaar nog moordpartijen op de Joden (een van de redenen van de Revolutie), en tijdens de burgeroorlog vermoordden de tsaargezinden honderdduizenden joden.

Je kan niet op tegen de geschiedenis.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 11:27   #72
E
Schepen

Standaard

Niet tegen de geschiedenis en ook niet tegen het denken... Vandaar dat hysterische gejank. Assez de ce genre sentimental!

Oud 30 juli 2007, 13:13   #73
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Hoe groot is de afstand tussen het jeugdprogramma Pioniers van Morgen en Jihad TV?
Oud 30 juli 2007, 13:14   #74
E
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E Bekijk bericht
Geachte

Gelieve uzelf onder controle te houden en een bericht niet te beschouwen als een vergaarbak van scheldwoorden.

Met dank.

Pieter Vandoorne
nee maar nazipraatjes dat mag wel ik hou er maar eens mee op. groetjes.

Oud 30 juli 2007, 13:16   #75
E
Schepen

Standaard

veel plezier nog allemaal

Laatst gewijzigd door E : 30 juli 2007 om 13:18.
Oud 30 juli 2007, 18:52   #76
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
nee maar nazipraatjes dat mag wel ik hou er maar eens mee op. groetjes.
Hoe wordt dat fenomeen nu weer omschreven waarbij op een forum binnen de kortste tijd "nazi" als argument wordt aangehaald als men geen ander meer heeft?

Is daar niet eens een studie over gemaakt? Ik zoek die nu vergeefs op het WWW.
Oud 30 juli 2007, 18:55   #77
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Hoe wordt dat fenomeen nu weer omschreven waarbij op een forum binnen de kortste tijd "nazi" als argument wordt aangehaald als men geen ander meer heeft?

Is daar niet eens een studie over gemaakt? Ik zoek die nu vergeefs op het WWW.
Oef. Gevonden! Het is Godwin's law.

http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

Godwin's Law (also known as Godwin's Rule of Nazi Analogies)[1] is an adage that Mike Godwin formulated in 1990. The law states:[2]

As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one.

Godwin's Law does not question whether any particular reference or comparison to Hitler or the Nazis might be appropriate, but only asserts that one arising is increasingly probable. It is precisely because such a comparison or reference may sometimes be appropriate, Godwin has argued,[3] that overuse of Nazi and Hitler comparisons should be avoided, because it robs the valid comparisons of their impact.

Although in one of its early forms Godwin's Law referred specifically to Usenet newsgroup discussions,[4] the law is now applied to any threaded online discussion: electronic mailing lists, message boards, chat rooms, and more recently blog comment threads and wiki talk pages.

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 30 juli 2007 om 18:55.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 19:13   #78
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Oef. Gevonden! Het is Godwin's law.
Waarom halen alle neonazi's op dit forum toch steed die Godwin's law aan? Qui se sent morveux se mouche?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 30 juli 2007, 19:14   #79
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geachte

Met dank.

Pieter Vandoorne
Beste moderatie, dit vind ik niet fair! Ik doe hier de hele tijd mijn best om te scoren, en nu geven jullie punten aan mijn vriend E, waardoor ik mijn weddenschap dreig te verliezen! Weten jullie wel wat er voor mij allemaal op het spel staat?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 30 juli 2007 om 19:44.
Oud 30 juli 2007, 19:24   #80
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ja ik heb geen half uur nodig om iets te typen he.
By the way op m'n laptop is HET moeilijker dan gewoon klavier, amerdeur
Tu ne maîtrises guère mieux la langue de Voltaire, vermine...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be