![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe langer er over die avatars wordt gezaagd, hoe langer ze zullen blijven. Dat is net hun functie, reacties uitlokken. Hou er over op en blokkeer de avatars als je er niet mee kan leven, punt uit.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 juli 2007 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het echt schandalig wat jullie van gebruikersplaatjes toelaten want niet iedereen op dit forum heeft de leeftijd van achttien bereikt. Die mensen komen dan in aanraking met die vuiligheid. Jullie laten dus toe dat die mensen de draak steken met o.a. Rooms-Katholieken en behoudensgezinde mensen, leuk is dat! Al die larie die U verkoopt van "dat niet en dat wel" is niet nodig want het is allebei ontucht. Dat jullie gebruikersplaatjes goedkeuren met jeanetten doet me door de grond van schaamte zakken! Zoiets verwerpelijks! U kunt beweren dat U die dingen kan afzetten maar dat is onzin ik wil weten tot welke landbestuurlijke stroming de forumleden behoren wat ook niet altijd mogelijk is. Maar de "zagevent" zal zwijgen want als hij de dwingelandij van de jeanetten in vraag staat leeft hij in de middeleeuwen. Het zij zo...
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft die homo plaatjes, ze willen erkend worden als zijnde personen met een normaal gedrag. Met zaken als deze avatar's en hun gayparade hebben ze zelf bewezen dat hun geaardheid niets meer of minder is dan aanstootgevend pervers gedrag. Ze hebbenn nog altijd niet door dat ze een bende mannelijke/vrouwelijke karikaturen zijn die door vele worden beschouwd als amusement voor de ene of ander freakshow. Het is niet omdat sommige met hun gedrag kunnen lachen dat deze hun ook als normaal of aanvaarbaar beschouwen, integendeel zou kunnen zijn uit medelijden.
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is blijkbaar gesloten zonder een woordje uitleg?
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wat wedden we erop dat ook deze draad binnen de kortste keren een slotje krijgt?
|
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Voor de strafpunten die ik ga krijgen wegens spam?
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens wat zouden we kunnen doen tegen het ziekelijk gedrag van die jeanetten op het forum? |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() #care. Ik sta toch op nul.
Citaat:
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Wat is er mis mee? Het bevat geen roze-gedoe en ook niets wat schadelijk zou zijn voor kleine kopjes met grote oren (of in dit geval grote ogen?).
Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 23 juli 2007 om 17:22. |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Je kan alvast beginnen met een bezoekje te brengen bij de psycholoog.
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() *knip*
persoonlijke aanval Laatst gewijzigd door KDL : 23 juli 2007 om 19:31. |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat U aanstoot kreeg van "Linquebecq" en "Comines-Warneton". Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 23 juli 2007 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegblijven?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een spamdraad ....