![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me een tijd dat zelfs Leterme zich met een interministerieel kluitje in het riet liet sturen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 juli 2007 om 17:02. |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij wel?
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Willen ze België redden zullen ze moeten inbinden. Anders komt er geen regering. Als blijkt dat België ook voor hen niet meer moet (volharding in een harde NON), is hun NON niets waard. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten elkaar geen mietje noemen.
We kénnen die tactiek van de Franstaligen onderhand toch? Eerst in koor 'NON' krijsen. Daarna veel te veel eisen in ruil voor een bagatel, en uiteindelijk zitten we met grendels, pariteitswetten en alarmbellen zodat we onze meerderheid voorgoed kwijt zijn en de welvaart, waar we zo hard voor zwoegden, tot in de lengte der Belgische dagen aan de Franstaligen mogen afstaan. We kunnen jammer genoeg niet anders dan afwachten en zien of het deze keer anders is. Feit is dat de aloude vertragingstechnieken al bezig zijn. In Belgique betekende uitstel nog nooit iets anders dan afstel.
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ONZE politie moeten 'Ja' blijven zeggen, maar dat hebben ze nog NOOIT gedaan! ZIJ redden Belgique keer op keer, op keer, door ten langen leste toe te geven aan de Franstalige minderheid. Toegeven en content zijn met wat de Franstaligen kwijt willen doen ze. De borden aflikken waarop blijft liggen waar het herrenvolk zijn neus voor optrok, d�*t is wat wij gewend zijn van onze volksvertegenwoordigers.
![]() |
#66 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Indien dit zou gebeuren zou ik alleszins tegen regeringsdeelname stemmen op het N-VA ledencongres. En ik hoop dat ik dan niet de enige zal zijn. |
||
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is alleszins geen staatshervorming ter grootte van de Sint Michielsakkoorden. De belofte was dat er niet in een regering zou gestapt worden zonder zo een grote staathervorming. |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Anderzijds... misschien is dat het inderdaad wel wat de mensen kan wakker schudden. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat vind ik ook.
Ik ben er zeker van dat ze zelfs hopen op een nederlaag. Is het zo moeilijk om nog een paar weken geduld te hebben? Nu al van verraad spreken is belachelijk. Trek je conclusies wanneer je ze kan trekken. |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() Onkelinx: "Nota is verontrustend, antisociaal en vaag"
De nota van formateur Yves Leterme is "verontrustend, onduidelijk en antisociaal". Dat zegt uittredend vicepremier en minister van Justitie Laurette(PS) woensdag in La Libre Belgique en Le Soir. De nota is verontrustend voor de toekomst van het land, zegt Onkelinx. "Leterme gebruikt de strategie van de mol: hij graaft ondergrondse gangen waardoor de grond gemakkelijker kan instorten", aldus Onkelinx. Ze wijst onder meer op thema's als de NMBS, de sociale zekerheid, de gezondheidszorg en de fiscaliteit. "Op verscheidene belangrijke problemen rust een omerta", aldus de gewezen minister, die onder meer wijst op Brussel-Halle-Vilvoorde. "Over de problemen van de geluidsoverlast rond de luchthaven van Zaventem schrijft Leterme dat er over moet gediscuteerd worden. Dat is een beetje kort", aldus Onkelinx. ------------------------------------------------------- Leterme (zo blind als) een mol? Niet nadat hij zijn ogen liet bewerken. ![]() De PS wil BHV en de geluidsoverlast opgelost zien ... uiteindelijk toch vragende partij? Over omerta weet mevrouw zelf alles, thuis zijnde in het milieu (familiaal en politiek). |
![]() |
![]() |
#73 |
Vreemdeling
|
![]() Nog ieman die vind dat Onckelinx reactie geen inhoud heeft?
![]() Nuja, een grote invloed zal ze niet hebben op het regeringsakkoord in wording. Laatst gewijzigd door dunno : 25 juli 2007 om 19:59. |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al toen keer niks wat Leterme voorstelt en nog zou hij er Belgique mee ondergraven. Hoe ondergraven IS Belgique al dat het zelfs dit niet meer aankan om helemaal in te storten?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 juli 2007 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PS wil BHV 'opgelost' zien?
En wat wordt er in ruil geëist? Ik herinner er even aan wat de Franstaligen vorige keer een 'redelijke' prijs vonden als vergoeding. Citaat:
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet te vergeten: dit was dan nog de gevraagde tegenprestatie voor slechts een gedeeltelijke splitsing.
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan durfden ze nog gewagen aan 'aanvaardbare en eerlijke' ideeën.
![]() Die Franstaligen missen toch echt elk schaamtegevoel. ![]()
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Potverdorie van schaamtegevoel gesproken Ik heb het al hélemaal gehad met dat "winnende' kartel Het schaamtegevoel dat zij nu al zouden moeten voelen is voor hen blijkbaar onbestaande Een bende bedriegers zijn het en daar is allles mee gezegd! En dan te weten dat het er straks nog véél slechter gaat uitzien. Ik kom over een 4-tal weken nog eens de 'werkkracht' van het kartel opsnuiven. Hopelijk zijn dan de ogen van véél non-believers open gegaan!
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Even vergelijken > onze politiek en deze twee > Vista van Microsoft en Ubuntu Linux.
Nieuw, nieuw de Vista. Een grote reclame campagne. Zeer dominerend ( dictatoriaal). Geschoeid op oude leest. Schoon van buiten, maar opgelapt met duizenden lakskes waaronder het ettert. Vista is voor niets nodig als men XP gebruikt. Vista gebruikt alleen zeer veel meer energie om er alleen wat mooier uit te zien. Vista is duur. Voor Vista moet alle rand apparatuur aangepast worden. Drivers werken niet. Beloofde vernieuwingen komen er niet, geraken niet klaar. Vista spreekt al van de volgende SP1 ( maar ook die geraakt niet klaar, ze spreken zigzelf tegen). Klanten willen liefst XP terug. Vista zal en moet er door gedrukt worden. Ubuntu Linux is volledig gratis. Alles zit er op en der aan en werkt. Geen last van virussen. MAAR MEN KAN ER GEEN SPELEKES MEE SPELEN. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al eens overwogen dat sommige posters hier wat ouder zijn en het allemaal al vijf, zes keer hebben zien gebeuren? (Heb hier daarnet nog een bericht gelezen van een poster die vraagt: "wat is in godsnaam notaris-X"? Voor mij is dat als de dag van gisteren, zo'n vraag komt op mij over als wereldvreemd). Laatst gewijzigd door Kortaf : 26 juli 2007 om 09:06. |
|
![]() |