![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() Stem allemaal voor CD&VA
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kleine kinderen moet je altijd gelijk geven. U heeft dus alweer volledige gelijk Distel! |
||
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat wordt de nieuwe Vlaamse regering. VLD- Groen!- SP.a in de oppositie. En ik ben er niet rouwig om. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() U droomt het zal Vlaams Kartel-VLD worden (ik heb liever CD&VA gezien als naam).
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Gelieve uw eigen infantiliteit niet op mij te projecteren, Niels. Verder dan wat holle slogans bent u de afgelopen berichtjes nog niet geraakt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#66 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Weet jij waarom Belgie is gefederaliseerd?? Net omwille van het feit dat het NIET MEER GING op "nationaal" vlak om zo vele zaken samen te regelen! De federalisering was als het ware de redding van Belgie. Vergeet dit niet! Het "communautaire gekrakeel" is niet eigen aan de splisting van bevoegdheden, maar net aan de bevoegdheden die nog SAMEN (lees: federaal) worden geregeld. De splitsingen waren/zijn het antwoord op dit 'gekrakeel'. En het enige middel om nog minder "communautair gekrakeel" te hebben, is nog meer bevoegdheden te laten uitvoeren door de Vlaamse en Waalse overheid. Is dit niet de logica zelve? PS: Ge zijt nen echte belgicist, Raf... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Mits het een goede karteltekst is, en de CD&V haar belofte houdt wat betreft de resoluties van 1999, ben ik -zoals geweten- voorstander.
Op naar die asymmetrische coalitie, die het krakkemikkige Belzieke systeem verder zal uithollen! (Oh, wat zijn die belgicisten nu pissed, de toon uit hun berichten verraadt angst. Fear leads to Anger. Anger leads to Hate. Hate leads to suffering - Yoda) ![]() ![]()
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#73 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
#74 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van de CD&V-site: Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Waar kan ik de tekst vinden van dit kartel?
PS: het is Valentijn, een meer symbolische datum had men niet kunnen vinden! ![]()
#76 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Misschien toch maar iets realistischer worden? Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Raf belgicist? Ok, zo een van die gastjes die denken dat ze cool zijn omdat ze op alles wat Vlaamsgezind is kappen, maar een authoritaire, Bloed-en-Bodem belgicist?
Tragisch...maar het verklaart wel héél veel. |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |