![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Hebt U ooit in een broeikas gewerkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kan uit die broeikas stappen wanneer je wil. Een hond die opgesloten zit in een auto kan dat niet.
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Ik kon uit die broeikas stappen als en slechts als mijn baas dat toeliet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw baas zou je daar niet laten zitten tot je doodvalt.
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Nee, want hij had me nodig.
Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 6 augustus 2007 om 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh... Essevee-VL de onmisbare...
![]() Heb je nu nog altijd niet door dat je appelen met peren vergelijkt? Een hond die opgesloten zit in een auto, kan niet weg. Jij kon perfect uit die broeikas stappen wanneer je je onwel begon te voelen door die warmte.
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe lang is die hond in die auto opgesloten? Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 6 augustus 2007 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Het is al goed! Mijn baas is nogal een kluchtige kerel hoor.
Ik denk niet dat het uren bedroeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Wat is dat nu voor onzin! GELD???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Zeg wat is dat nu! Ik was een voorbeeldige leerling en ik krijg klaagspraak omdat ik beweer dat beesten niet veel kunnen verdragen (en dat is zo).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn wel meerdere jobs te vinden hoor...
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() - Met drie man iemand ondersteboven in een vuilbak steken, tot we horen dat er een leerkracht aankomt. Twee ervan waaronder ik lieten die dan maar snel los. De derde kreeg de nota "Het is verboden medeleerlingen ondersteboven in de vuilbak te steken"
![]() - Een klassikale straf ![]() Leerkracht: iedereen 2 bladzijden ! Ik: 2 bladzijden, voorwa ? Leerkracht: jules, doet er al maar 2 bladzijden bij. Ik: 4 bladzijden, tzal wel zijn ! Leerkracht: watte ?! schrijf er al maar 6. Ik: Ik schrijf just geen letter voor aa ! Leerkracht: 8 bladzijden dan ! Ik: Leeg krijgde ze ! Leerkracht: 10 bladzijden en als ge nog veel commentaar hebt dan krijgde strafstudie. Ik: Kust ze onnozelaar. Leerkracht: Geef u agenda maar, strafstudie. Ik: Dat zijn dan toch al 4 bladzijden winst ! (aangezien je in de strafstudie maar 6 bladzijden moest schrijven) - Bingo tijdens de les: Je schrijft de namen op van 5 klasgenoten. Als de leerkracht de naam zegt dan schrap je de naam door. Als al je namen genoemd zijn ga je rechtstaan op je stoel en roep je bingo. (volledig toegaan als je 4 man vlak achter elkaar bingo hebben) - Reis rond de wereld: Verhuizen tijdens de les met bank en al. Zo met ganse rijen opschuiven tot je tegen de muur bent. - Rip je klas leeg competitie: Alles wat los zat was niet veilig, we zijn zo met vanalles gaan lopen tot zelfs tegels van 30*30 cm - De lerares fysica geraakt op haar voorhoofd geraakt met mijne proppeschieter zonder dat ze zag vanwaar het kwam. Ik snap nog altijd niet hoe ik dan mijne lach heb kunnen inhouden. - Voor een test frans, het slot van de kast waarin de testen lagen dichtlijmen. (Een andere klas heeft ooit is die kast ondersteboven gedraaid en met de deuren tegen de muur gezet. En nog zoveel andere fratsen, was ik maar terug 13 ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Doet me beetje denken aan 'Poortje Pik', een jaarlijks wederkerend event in oa Rijkevorsel, ik denk overigens dat de roots in Baarle liggen van dit 'spel'. Jongeren trekken op een nacht door het dorp en nemen alles mee wat los zit en/of verplaatsbaar is om het te etalleren op het dorpsplein, waar de inwoners dan 's anderendaags hun spullen gaan terughalen.
![]() |
![]() |
#77 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 6 augustus 2007 om 10:08. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() op Chrisostomosnacht ingebroken en onze school kort en klein geslagen.
achja.. jeugdzonden.. kheb er wel spijt van. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 6 augustus 2007 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb ooit nen bijnaam voor ne leraar uitgevonden (hij had iets van een Marokkaan ofzo en werd dus 'de mokka' -ik was twaalf btw-) maar later bleek dat ne wreed sympatieke gast.
daarna heb ik me er altijd slecht bij gevoeld dat ik 'em die bijnaam gegeven had temeer omdat hij het zelf vrij moeilijk had met die naam. ondertussen ben ik er wel overheen. hij ook hoop ik. verder was (en ben) ik een braaf ventje
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |