![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom dan ook niet zagen dat je gediscrimineerd word hé. Jij DENKT dat je je niet hoeft aan te passen. Wat een heel belangrijk verschil is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ertan, je vergeet enkele kleine details.
Godsdienstoorlogen werken de 2 kanten uit. Dus, indien het op de spits gedreven word, de witten spelen op thuisgrond. Kamelendrijven is hier geen levenvatbaar beroep.Dus caravanen overvallen,naar het lichtende voorbeeld Mohamed, is geen optie. Dadelpalmen zijn hier dun gezaaid, varkerskwekerijen des te meer.Wat ga je eten? En het belangrijkste argument, politici houden er niet van hun postjes af te geven aan de Imans of Ayathola's. Dus verwacht maar rare wetskronkels -als de overnameplannen van enkele oetlullen die jouw woorden als waarheid aannemen enigzins waarheid zouden kunnen worden- Het VB leeft van zulke onderhuidse dreiging. ten laatste, je avatar , wat wil je ermee zeggen, dat je een hond wil afschieten?Of dat je afgeschoten wil worden als een hond? ([size=2]ter contrast, mijn avatar is gewoon mijn merkteken dat ik zet op alle werkstukken die ik als "mijn" beschouw[/size])
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik merk dat jij enkel het woord kaaskop gebruikt, ik ben wel belg maar door dezelfde reden als jij neem ik hetvolgende woord om jou effe aan te spreken. Jij hebt inderdaad als makkak het recht om een partij op te richten met alles erop en eraan, spijtig genoeg. In de meest verloederde stukken van de grote steden zijn de meeste moslim jongeren aanwezig. En ik sterf nog liever dan ooit respect te tonen aan een stuk makkak zoals jij, heb jij dat goed begrepen makkakje! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon negeren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Illwill, Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ps: ik ben nu eigenlijk wel echt benieuwd wat jou achtergrond reden was om dit te doen. Wou je mij ergens op pakken ofzo? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
2)de reden: dat je wel erg rabiaat een antivreemdelingenstandpunt verdedigt.. Je deed me denken in je uitspraken aan een Hongaar uit Mechelen die geband werd vh forum omdat hij het te bont maakte. capito? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben absoluut niet anti vreemdelingen in het algemeen, kan ook moeilijk hé. Maar een dikke maar, ik ben absoluut anti criminaliteit en sorry maar ik kan er ook niets aan doen dat er teveel criminele feiten gepleegd worden door migranten. Vergeet niet dat er steeds meer allochtonen op het vlaams blok gaan stemmen enkel en alleen voor het bestrijden van dit probleem. De reden hiervoor is dat geen enkele allochtoon (zoals ik) bang hoef te hebben van het VB om het land uitgezet te worden, simpelweg omdat ik me absoluut niet aangesproken voel wanneer het over criminaliteit gaat, ik kan er ook niet van beschuldigd worden. Ik pleeg nm geen criminele feiten en voor soms eens een parkeerboete heb ik echt geen schrik dat men als profiterende buitenlander word beschuldigd. Trouwens: het klopt toch dat van origine geen belg zijn en nu wel correct is é? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat mijn voorouders in de eerste helft van de 19°eeuw uit Frankrijk naar België kwamen, dus in principe zit ik ook veilig, maar mijn familienaam is niet vlaamsklinkend en ik herinner me familieleden die tijdens WO2 bij de duitsers moesten gaan bewijzen dat ze minder dan 1/16 joods bloed hadden... Zo veilig ben jij dus ook niet als die hysterie opnieuw toeslaat! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ps: ik voel me nogtans een franse achternaam en engelse voornaam toch zo veilig als iets in belgie hoor. Enkel s'avonds in stations of dergelijke in brussel of antwerpen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://geocities.com/ertanenali/[/quote] Wist ik.. gelijk wie kan een blog opstarten, en aan deze zit een reukje... gewoon te caricaturaal om echt te zijn... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosoof, als jij dan toch in brussel woont vraag ik mij echt wel af of je nog buiten komt? Ik heb ook gemerkt dat je al lang op pensioen bent dus echt s'avonds buiten komen doe je waarschijnlijk niet. Oftewel in je auto.
Maar ben je nu zo blind dat het je nergens opvalt wat voor criminaliteit zich heeft ontwikkeld in brussel? Volgens mij ben jij gewoon iemand die voor het donker thuis achter zijn pc zit, om problemen van anderen die nog wel eens buitenkomen gewoon te ontkennen en bestempelen als rascisten. Ik zou jou echt wel eens willen volgen om te zien waar en hoe jij je dag beleefd zodat jij kunt oordelen over het bestaan van erge vormen van crimineel gedrag. Ik twijfel er heel hard over. Je moet ergens in de 80 zijn, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
trek daar maar een jaar of 30 af.... ![]() Of ik nog buiten kom? vandaag een ganse dag buiten geweest ![]() en néén, idd, het "uitgaansleven" is voor mij restaurant, theater of cinema, niet de disco, maar dat was ook zo toen ik 20 was ![]() Toen heette dat "dancing" ipv disco, en zat daar ook alle soort ongeregeld: niets veranderd dus-Als jij daar je plezier zoekt... Wees gerust, ik heb ruim contact met allochtonen : ik moet maar door mijn venster kijken naar de sociale woonkazernes aan de andere zijde van de straat. ![]() |
|
![]() |
![]() |