![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan niemand verwijten schrik te hebben. ben ik nu echt zo achterlijk of wat ? Maar je hebt gelijk in die zin dat er niet moet worden veralgemeend. Wie geen vlieg kwaad doet hoeft zich niet angesproken te voelen. Op die manier werden inderdaad een goeie zestig jaar geleden een massa vreedzame joden gedeporteerd en vernietigd. Onschuldig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niets bijzonders, gewoon wat voortborduren op een quote.
![]() |
#65 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Alles OK, Adrian?
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd.
Je moet me niet altijd zo serieus nemen. Vandaag ga ik naar mijn vriendin. <3
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat doe ik nooit eigenlijk.
![]()
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela. Soms moet je me wel serieus nemen.
![]() Enfin ja, je zegt verstandige dingen. Meer was het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar zit de hand van Allah in.
Het bewijst maar eens de kracht van Islam. Men is niet in staat het te bekritiseren vermits het onfeilbaar is.
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Hand van,godsdienst......
De enigen die de Zoon God te zien kregen,waren de mensen,jaar 0 van onze jaartelling ,hand van allah kreeg niemand te zien. Moslim is dus een soort eredienst voor een bezopen vent,die onder een boom zat,kokosnoot op de kop kreeg,bliksemschichten zag,koppijn kreeg en raaskalde.Hedendaags zouden ze zulke personen terstond in aangepaste instellingen steken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is geen betoging tegen de vrijheid van godsdienst gezien enkel de islam geprofileerd wordt. Het is een betoging tegen de principes van de islam en hun ingang in Europa. Het is een betoging gericht tegen de politieke doctrine van de islam, die sterk verwoven is met de godsdienst. Maar zelfs tegen mensenrechten kan men betogen. De wet staat niet boven de twijfel en de vrijheid van meningsuiting. Zo zijn er bv al betogingen geweest tegen het recht op abortus, dat wettelijk vastgelegd is. Het is niet meer dan normaal dat dit kan. Laatst gewijzigd door Dycore : 12 augustus 2007 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() 5 procent moslims in Europa op 50 jaar tijd. Dat is een niet te miskennen evolutie die wel degelijk op een vorm van islamisering wijst op langere termijn indien de trend zich doorzet. Islamisering betekent naar mijn gevoel niet dat we naar een islamitische staat evolueren, maar wel dat er steeds meer praktijken van de islam in Europa gevestigd worden. Dit wordt door weinig Europeanen wenselijk geacht. Bijna alle schapen in Europa worden nu bv halal geslacht. En alle andere eisen die de moslims stellen, daarvoor hoef je enkel een willekeurige krant open te slaan om bewijs te vinden. Gebaar toch niet van den krommen haas man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoever het al gevorderd is kan men zien aan de reactie van Dhimmie Thieliminnie: net zomin als men in het toenmalige Duitsland mocht betogen tegen de binnensluipende nazificering mag men nu betogen tegen de islamizering. Islam IS een totalitaire ideologie met als doel het Dritte Reich (pardon, de Ummah ) uit te breiden tot iedereen onderdanig is aan het woord van de koran (die naar het schijnt rechtstreeks werd neergeseind door de maangod Allah). Dat de onderwerping al volop gaande is (al of niet onder druk van terreur) weet het kleinste kind.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() In een democratie beste vriend, wordt er in een parlement in naam van de bevolking beslist. Als daar een wetsvoorstel wordt voorgelegd, dan moet dat gestemd worden. Het gaat er in een democratie dus juist wel om dat bepaalde voorstellen verhinderd kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enfin, toen de moslims Brussel bezetten na de cartoons in Denemarken, was dat ook een illegale betoging. Men heeft toen niet ingegrepen, omdat alles relatief rustig is verlopen, aldaar.
Hier in Antwerpen hebben herrieschoppers over auto's gelopen en dergelijke, op een toegelaten betoging tegen de cartoons. In de UK en in Borgerhout worden katholieke kerkgangers lastig gevallen door fundi moslims. Als mensen daar tegen wensen te protesteren, mag het niet. Wat met die acties aan de Roma hier in Borgerhout, een tijdje terug? Dan stond men plots met zijn mond vol tanden. Oei, we hebben hier met islamisten te doen. Wat doen we? Kijk de andere kant op, dan moeten we het probleem blijkbaar niet oplossen. Nu: er is GEEN HOOFDDOEKVERBOD in Antwerpen, enkel een intern reglement, goedgekeurd door de democratisch verkozen gemeenteraad van de stad, dat mensen die het publiek te woord moeten staan aan de lokette van de stadsdiensten, geen opvallende (religieuze) symbolen mogen dragen. De hoofddoek valt daar onder. Mijn neusbel zou evengoed uitmoeten, eveneens mijn Keltische symbolen en ik zal mijn tatoeages ook moeten bedekken. Ik maak daar gaan probleem van en wil dat gerust doen als mijn functie dat zou vereisen. Alleen wil men er weer eens een moslimprobleem van maken. Men spreekt over een hoofddoekverbod, wat het eigenlijk niet is. Het reikt verder. Door al die hetze, begrijp ik dat mensen tegen de islam keren. Ik vind dat het ook tijd wordt dat men iets aan de onaangepaste aanhangers van deze religie, die hier in het Westen enkel de sfeer verpesten, doet. Alleen vraag ik me af of deze betoging een goed idee is. Eigenlijk is het gewoon toegeven aan een bende aandachtshoeren, want meer dan dat zijn die fundi's niet. Ik zou ze gewoon negeren en gaan ze te ver, geen media-aandacht, gewoon in alle stilte een vliegtuigticket naar een land waar ze gelukkiger zouden zijn. Dan is er geen eer meer te rapen met amok maken. Moslims die hier wel gelukkig kunnen leven in het Westen en die Westerlingen ook hun geluk gunnen, zijn niet niet het onderwerp van de discussie. Zij zijn eveneens slachtoffers van wat bepaalde sujetten met hun geloof doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Altijd lachwekkend om een moslim het woord mensenrechten in de mond te zien nemen. Thuis, in hun moslimparadijzen durven de Uh-Huhs dat nauwelijks te doen. Daar is het enige woord dat telt dat van Allah en gelden geen mensenrechten. En voor de eenzame ziel die het wel eens wil wagen, die leert algauw dat er boven de mensenrechten maar 1 doctrine bestaat, het onbetwistbare en onbekritiseerbare woord van allah zoals door Mohammed bijeen gehallucineerd in de koran. Al de rest (mensenrechten inclusief) is kaffirpraat, en mag enkel eens bovengehaald in taqqyia-geouwehoer met linkse poco's die, naief als ze zijn, zich gewillig laten beet nemen. Altijd lachwekkend ook om een moslim het woord fascistisch in de mond te zien nemen. Ze begrijpen dat woordje niet goed. Ze willen het niet begrijpen. Anders zouden ze snel doorhebben dat hun religie/ideologie het hedendaagse modelvoorbeeld is fascisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Mee eens. Maar het moet mogelijk blijven om eender welke mening te betwisten met een andere mening. Godsdienstig of niet. Fundamentalistisch of niet.
Laatst gewijzigd door Dycore : 12 augustus 2007 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |