![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag een moslim of islamiet in uw ogen zonder problemen van godsdienst veranderen en bent u gekant tegen familiale (van de ex-moslim) represailles van welke aard ook? Daar zou ik een duidelijk antwoord van u op willen hebben. Laatst gewijzigd door system : 16 augustus 2007 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
![]() [quote=system;2855740]
Citaat:
Citaat:
Ik ben tegen alle soort represailles , autoritair of niet autoritair, illegaal of legaal, maar om één represailles meer aandacht krijgt en de andere niet , neen ! Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() [quote=lincoln;2857569]
Citaat:
(de reden van verzaken doet er hier niet toe. Er kunnen 101 redenen zijn. Het gaat hier overigens over een vrijwillig uittreden uit de islam) Laatst gewijzigd door system : 17 augustus 2007 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() [quote=system;2857586]
Citaat:
![]() Ik zal de text nog eens hier neerleggen: Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 17 augustus 2007 om 17:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() [quote=lincoln;2857604]
Citaat:
Men kan zeggen: het is een knap meisje. Men kan ook zeggen: het meisje met de grote amandelogen van een lief hertje. Laatst gewijzigd door system : 17 augustus 2007 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() [quote=system;2857629]
Citaat:
Sys:Waarom vindt u dat het wit is Li:Omdat het kalk is Sys: dus als ik u begrijp is kalk niet wit maar zwart ! en zo onstaat er in een discussie weer en andere discussie die helemaal niets te maken heeft met de eerste vraag ! ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 17 augustus 2007 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vraag was gewoon of u het eens bent dat iemand de islam kan verzaken en of u akkoord bent met de represailles naar aanleiding van die verzaking. Maar dan komt u af met represailles van andere mensen (niet moslims). Daar hebben we het nu even niet over. Kunnen we ook bediscussiëren als u dat wilt, maar dat was niet de initiële vraag of discussiepunt. Maar goed, na veel vijven en zessen weet ik eindelijk dat u vindt dat men dus niet aan de islam kan verzaken. En dat u dus in feite tegen de vrijheid van godsdienst bent. Dat is alles wat ik wilde weten. Laatst gewijzigd door system : 17 augustus 2007 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() [quote=system;2857649]
Citaat:
Ex-moslim bestaat dus niet in het concept van de islam, men is moslim of ongelovig anders wordt men toegerekend tot de "hypocrieten" ! Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 17 augustus 2007 om 18:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() [quote=lincoln;2857664]
Citaat:
Over hypocrieten of huichelaars gesproken: wie is nu de huichelaar... Diegene die eruit stapt omdat hij er niet meer in gelooft? Of Diegene die binnen zijn godsdienst blijft, er ook niet meer in gelooft, maar er toch maar in blijft onder druk van de omgeving. Wie van de twee is hier de hypocriet?? (het zou natuurlijk ook kunnen dat u en ik iets anders begrijpen onder het woord 'hypocriet'. Ik versta onde hypocriet: huichelaar, iemand die doet alsof) Laatst gewijzigd door system : 17 augustus 2007 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
En zelfs indien ik tegen dit principe ben ,so what ? Ga je mee aanklagen op de UN tribunaal ? komaan eh... Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 17 augustus 2007 om 18:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() [quote=lincoln;2857676]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 augustus 2007 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() [quote=system;2857679]
Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() [quote=lincoln;2857681]Maar nuanceren doet u toch ook niet altijd. Iemand heeft toch het recht zijn religieuze opvatting te wijzigen (of niet te wijzigen), zeker als hij de godsdienst niet zelf gekozen heeft. En zelfs wanneer hij zijn godsdienst zelf gekozen heeft, dan nog mag hij veranderen indien het hem zint.
Maar ik denk dat we hier en ad hoc beland zijn in een dovemansgesprek. We zullen er maar over ophouden. Laatst gewijzigd door system : 17 augustus 2007 om 18:35. |
![]() |
![]() |