Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2007, 00:01   #61
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
Kan zijn, kan zijn.. ik heb u toch verdedigd zojuist?
Maar dat neemt niet weg dat uw schrijfwijze voor de meeste forummers gewoon irritant is. Dat is geen beoordeling van uw persoon, Duncan, maar wel van uw tussenkomsten op dit forum.

Dan mag u weten dat dit mij reeds opviel van dag 1 en IK niet de enige ben .

Dan mag u tevens ook weten dat hier al MEERDERE moderators waren geweest ( niet dat de huidige slecht is ZEKERS ni )

Zo kan ik nog even doorgaan tot de vroege ochtend uurtjes wat ik nu niet wens te doen .

t'Is moh da we mekaar snappen ja en is zekers geen beoordeling neen ook al vraagt men er soms achter en ook al heeft men hier op politics vele mensen die personificerend gedrag vertonen ipv on topic te blijven ....logisch dat ze dan REL krijgen mé mij NOG logischer datge mé zo'n mensen ni in dialoog kunt treden .

Ook logisch datge dan geen nederlands KUNT delen en vormen of openbaren .

EN nog 1 laatste....GOED dat er irritantelingen zijn gelijk k'ik trust me ik ben er zelfs trots op weetge en ni voor niets ben ik zo en doe ik zo ...bewust schreef ik 2u geleden hé bewust

Schrijfwijze's open zoals ge zijt schrijven is een kunst hé wetge lol kan ik der on doen da ik graag socialize en dialekten hoog waardeer ( mocht het niet opvallen) en jaja zéér zekers VEEL kunnen daar ni SOCIAAL mee omgaan alhier op politics...denktge da ik mij da aan trek ...awel hé normaal gezien WEL normaal gezien trek ik mij da aan dat men houding of schrijfwijze mensen irriteren en let ik er op maar weetge in sommige situaties en plaatsen en tijdstippen lukt mij dat ABSOLUUT niet ...mag ik doen wa ik wil da lukt gewoon ni .

Het ergste moet nog komen...als ik ZO doe dan heeft dat een goei ( bewuste ) rede ...straf hé ...da heet mensen kennis en kuntge ni kopen; omkopen, of afkopen of via via regelen das iets dat ge hebt of ni hebt .

lol jah love
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 00:03   #62
duncan
Banneling

Standaard

Nogis ( wordt saai is den derden of vierden keer al )

ON topic :

Dienen economie hier loopt te traag leert poetsen en onderhouden en liefst prestigieus als mismaakte politicus en managers onderéén

In plaats van om de 5 voeten op reis te gaan blijft is in dees land en doe is wa prestigieuzer dan is er beetje meer werk voor het eigen volk en anderen AUB .
Oud 17 augustus 2007, 00:09   #63
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
De vraag is in feite: moeten wij de fysieke integriteit van Don Kris Peeters nog wel respecteren?

Er zijn toch grenzen aan de straffeloosheid, nietwaar?

Voor mij mag, op bepaalde momenten, het volk het recht wel degelijk in handen nemen.
Inderdaad men beste;

in sommige gevallen is het een noodzakenlijk goed dat woorden zoals volk en democratie & 1 mans missie zijn uitgevonden ...klopt ...ni altijd alez ik bedoel moest ik nu 1 teelbal hebben en Hiltler heten of geil worden van een massa gebeuren tjah dan is dat niet echt een noodzakenlijk goed eerder een noodzakenlijkere kwaad ofzow .

Wel noodzakenlijk en zelfs noodzaken kennen en hebben grenzen, alles en iederéén tenzij ge Duncan heet lol ( flauw grapje )

[quote=C2C;2856191]De vraag is in feite: moeten wij de fysieke integriteit van Don Kris Peeters nog wel respecteren?

ELKE vorm van leven en respect voor DAT leven is een heilig en goed iets .
Gelijkwaardigheid dus ook dermee wordt de vraag stelling ;

Wie was eigenlijk Don Kris Peeters OF hoe leefde en dachte hij ...was het een hij wedden dat we der allemaal wijzer van worden lol

POST SCRIPTUM :

voor diegene die nu denken LAP die blijft zelf NIET on topic en zit WER te brabbelen en zelfs nu met c2c awel hé dat gaat WEL over economie ja !

Mocht IEDEREEN gelijk wij ingesteld zijn dan was er zéér zekers een sterkere economie ....waarom ; simpel eigenlijk ....omdat c2c NIET mijn persoon aanwees WEL een bepaalde essentie weergeeft namenlijk het VOLK zen EIGENwaarde en mocht die nu is TERUG op GELIJKE hoogte komen met werkgever over héél het land hé dan zullen we minder problemen kennen in een economisch stelsel als de deze dan hebtge MEER bewuste en sociale vrijheden en MOTIVEERT ze juist de economie zodoende ze ook MEER prestigieuzer KAN en VOORAL MAG zijn .

* Eerst omgaan met jezelf dan met anderen !
Merci c2c is WEERAL de zoveelste keer dat WE het zonder af te spreken elkaars essentie raken die mensen bewuster MAG maken .

Laatst gewijzigd door duncan : 17 augustus 2007 om 00:15.
Oud 17 augustus 2007, 00:16   #64
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
lol, GIJ zegt MIJ dat ik nederlands moet leren
Ja,
meneer .
Oud 17 augustus 2007, 00:17   #65
duncan
Banneling

Standaard

LOL (lacht zich WEERAL een bruik ) Schoon die wereld ; goed dat er nog mensen in wonen die echt kunnen leven en denken .
Oud 17 augustus 2007, 12:07   #66
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

en u bent zo een?
Oud 17 augustus 2007, 12:24   #67
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Uw manier van schrijven is het geraaskal van een persoon die, in willekeurige volgorde, een bak Duvel en twee flessen jenever soldaat heeft gemaakt. Een hoop onsamenhanged geraaskal waarin de beschonken persoon in kwestie denkt dat hij de hele wereld geanalyseerd heeft en ineens de oplossingen ervoor gegeven heeft.

very true

Laatst gewijzigd door Goldband : 17 augustus 2007 om 12:25.
Goldband is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 13:37   #68
fb718882
Gouverneur

fb718882's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer ben jij voor de laatste keer eens in de haven geweest? Er is nog meer dan plaats genoeg in de laatst gegraven dokken...
De laatst gegraven dokken ????? +/- 25 jaar geleden heeft men Doeldok gegraven , want dat was toen óók hoogstnoodzakelijk voor de uitbreiding van de haven ! En vandaag zijn ze het terug aan't dichtgooien ! Naar ik heb horen zeggen zijn er mensen die toen , 25 jaar geleden , onteigend werden , nu in Doel-dorp zelf , voor de tweede keer alles kwijt geraakt ! Er worden ook huizen afgebroken die 4 �* 5 kilometers buiten de dorpskern staan . Als economie écht voorrang krijgt op álles , dan zijn we niet goed bezig , vrees ik !
fb718882 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 13:48   #69
fb718882
Gouverneur

fb718882's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw manier van schrijven is het geraaskal van een persoon die, in willekeurige volgorde, een bak Duvel en twee flessen jenever soldaat heeft gemaakt. Een hoop onsamenhanged geraaskal waarin de beschonken persoon in kwestie denkt dat hij de hele wereld geanalyseerd heeft en ineens de oplossingen ervoor gegeven heeft.

Ik zal niet ontkennen dat ik ook spelfouten en fouten in zinsbouw maak, maar het komt toch ook nooit in de buurt van dit...gebrabbel.
Misschien is dan de simpeltse oplossing , willen we mekaar duidelijk kunnen blijven begrijpen , dat we allemaal , in willekeurige volgorde , een bak Duvel en twee flessen jenever soldaat maken ! ( om het goede voorbeeld te geven : ik heb mezelf zojuist - toevallig - op een Calvados getrakteerd )
fb718882 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2007, 11:30   #70
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fb718882 Bekijk bericht
De laatst gegraven dokken ????? +/- 25 jaar geleden heeft men Doeldok gegraven , want dat was toen óók hoogstnoodzakelijk voor de uitbreiding van de haven ! En vandaag zijn ze het terug aan't dichtgooien ! Naar ik heb horen zeggen zijn er mensen die toen , 25 jaar geleden , onteigend werden , nu in Doel-dorp zelf , voor de tweede keer alles kwijt geraakt ! Er worden ook huizen afgebroken die 4 �* 5 kilometers buiten de dorpskern staan . Als economie écht voorrang krijgt op álles , dan zijn we niet goed bezig , vrees ik !

Bedankt voor UW bijdrage en UW soort nederlands ....NU PAS is het hier stil ...eindelijk lol

Bedankt .....waarom denkt u; awel omdat ik het dan niet moest schrijven over het feit dat het 25 jaar geleden is dat men inderdaad daar nog is wa graafde HETZELFDE hier aan de schelde kaai....we zijn inderdaad iet goed bezig statistieken en cijfers worden voor onze neus gemanipuleert te samen met de mensen en hun voeding .

Men kent geen waardering meer tgo mens , voeding en samen leving inderdaad ....goe dat jij het schreef want ik kon het niet zo denkt men hier tgo mijn persoon wat behoorlijk grappig en leuk is .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be