![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: REFERENDUM OVER DE STAATSVORM? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
103 | 93,64% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,45% |
GEEN MENING |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,91% |
Aantal stemmers: 110. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() ja vrind, aangezien er maar één mogelijkheid is voor méér belgie (unitarisme) is het nogal wiedes dat er meer zijn voor minder belgië hé. En dat zijn die drie die ik vermeld heb. Naast die vier mogelijkheden is er nog een optie, de huidige federale toestand, een status quo dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Ik ben separatist en ik stem voor de N-VA. Vergelijk me op dat vlak met Bart De Wever, overtuigd separatist maar hij zet in Hertoginnedal de boel niet op stelten of weigert elk debat totdat de Vlaamse onafhankelijk in het regeerakkoord staat, maar hij probeert een compromis uit te werken aangezien de meerderheid van de Vlamingen nog niet aan zijn kant staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wordt beangstigend...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Burger
|
![]() Mja, welke dorpsidioot is niet dat tikkeltje beangstigend?
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Met de negeerlijst kun je instellen dat je bepaalde posts niet te lezen krijgt. Volgens mij heeft Hans ook een fantasielijst, waarbij hij posts te lezen krijgt die helemaal niet bestaan.
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ben niet zo bang om te verliezen, ziet u. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Burger
|
![]() Maar je hebt blijkbaar wel angst om te antwoorden op mijn simpele ja/neen vraag... Heb je schrik dat de maskers gaan afvallen?
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aanvaardingsfase noemen ze dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ja, ik heb reeds sinds lang aanvaard dat jullie een kleine minderheid zijn met een grote bek.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of per gemeenschap (we zullen wel nog even moeten kijken hoe we dit praktisch gaan regelen in Brussel)?
En idd met confederlisme als optie.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe geen moeite kerel. Je hebt het woord "unie-federalisme" uit je duim gezogen om de federaliste Kim binnen je partij te houden. Maar het heeft blijkbaar niet gewerkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, maar ernstig. Voor mijn part mag er gerust een referendum komen over de vraag of België nog als één land moet blijven bestaan. Ik denk namelijk dat de meeste mensen op dit ogenblik nog voor het behoud van België zijn. Of dat over 20 jaar nog zo zal zijn is een andere kwestie. Meer nog, het interesseert de mensen allemaal niet erg. Om het eenvoudig te zeggen: ze kijken liever naar de voetbal of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Hou 2 referenda :
1) In het Vlaamse gewest met als vraag : moet "Vlaanderen" een onafhankelijke soevereine staat zijn ? Ja/ Neen 2) In Knokke Le-Zoute : doit Knokke Le Zoute être une princauté indépendente ? Tis dat Knok-Le Zout nen onafhankelijke prinsdom moet weurre ? Ja/Neen ... Wij hebben allemaal onze portemonnee goed vast en we weten hoe we gaan stemmen. Maar ja zulke referenda mogen dan ook maar eens in de 10 of 20 jaar gehouden worden.. we gaan er geen zottekesspel van maken. Als het referendum doorgaat verhuis ik wel met al mijn kapitaal naar de kust en bekwaam me in de plaatselijke taal !
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 17 augustus 2007 om 15:59. |
![]() |
![]() |