![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wedden dat ze met de dubbele nationaliteit rondlopen? Zolang ze met een dubbele nationaliteit rondlopen en Marokko en Turkije nog steeds hun "moederland" noemen, zolang ze de taal van hun "moederland" blijven spreken, wel zolang blijven ze zichzelf opstellen als 'iemand uit een ander land'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Idd, maar helaas zit de hele forum draden over moslim onderwerpen besmet...kun je mee een andere draad raden waar ik kan lezen zonder dat ik een onderwerp over de moslims tegenkom ? Ooooh wat zal het kotje kleiner worden indien de onderwerpen over joden gaan ipv van de moslims...
![]()
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() ![]()
![]() |
#67 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Of dezelfde maar dan op een andere manier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Heeft niets te maken met eisen, we hebben nu éénmaal eisen, ieder van ons ! Maar de ééne eis wordt dan een taboe en het andere niet !
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een staaltje hypocrisie ten beste ... een hoofddoek om de 'vrouwelijke schoonheid' te verbergen en tegelijk Geëpileerde en gemodelleerde wenkbrauwen en een halve kilo kohl en mascara op de ogen. Wie houden ze voor de gek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iemand met (om een voorbeeld te geven)Turkse roots die hier een 'normaal' leven leidt wordt door het gros van de Belgen nog steeds aanzien als vreemdeling, vooral mensen zoals jij gaan hen NOOIT behandelen als 'een van ons'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'' Eens Marokkaan, altijd Marokkaan'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanavond op Canvas een film over bruinbakkende moslima's en andere misverstanden..
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Beschouwd worden als 'één van ons' is een belediging voor hen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of wie weet het tegenovergestelde effect, koren op de molen van het 'stoute' VB en worden er nog wat kiezers naar deze stoute mensen hun partij gejaagd. Kan men terug beginnen bleiten over, onverdraagzaamheid, racisme en discriminatie en over 'PROTESTSTEMMERS' want de mensen hebben geen voeling meer met de politiek. Toch niet met degene die hen verraad!
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() [quote=Online;2869793]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb vandaag ook de foulard van mijn oma opgezet toen ik naar de winkel ging. Racisten dat dat zijn hier in Vlaanderen! De vlamingen bekeken me of ik uit de middeleeuwen kwam en de moslima's bliksemden me tegen de grond wegens godslastering!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 augustus 2007 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerstbomen christelijk....
![]() Die moslims moeten toch echt eens een cursus vergelijkende godsdienstwetenschappen krijgen, maar intelligentere praat had ik van een vakbondsvertegenwoordiger eigenlijk niet verwacht.
Laatst gewijzigd door lombas : 22 augustus 2007 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nog zo'n voorbeeld, mensen die België wonen maar in Syrië op hotel gaan gebruiken daar hun Syrische pas bij het inchecken, zouden ze hun Belgische gebruiken wordt hen een veelvoud aangerekend van 'normaal', omdat, ook al zijn ze Syrisch, ze toch in het 'rijke westen' wonen. |
|
![]() |
![]() |