![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: moeten Belgische patriotten dringend de straat op ? | |||
ja natuurlijk, onbegrijpelijk dat ze nog niet voor t koninklijk paleis staan ! |
![]() ![]() ![]() |
25 | 67,57% |
nee, er bestaan geen active belgicisten meer ... |
![]() ![]() ![]() |
12 | 32,43% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind dat alle drie de bubbers met een trompet moeten gaan betogen voor Berre zijn paleis.
(en dan de Marseillaise blazen zodat Berre denkt dat ie op verlof is).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden wij nu moeten betogen? Omdat één of andere geitenboer er niet in slaagt een regering te vormen? Niet onze zaak.
|
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Vanwaar die laksheid, dat totale gebrek aan begeestering? Of denken de Belgofielen dat ze hun slag gaan thuishalen door een paar keer per jaar een debatje te organiseren en op de nationale feestdag de vlag over het balkon te hangen? Enfin, verbaast me opeens niets waarom de B.U.B. en B-Plus zo weinig golven maken... |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Het is inderdaad moeilijker om massa's te mobiliseren voor het behoud van iets dan voor een verandering ervan, maar serieuze opiniepeilingen - niet die van de VTM - wijzen wel uit dat een meerderheid van de Vlamingen nog steeds achter België staat (in welke gedaante dan ook). Als je als belgofiele beweging die steun niet verzilvert, ben je m.i. niet goed bezig...
|
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die troost hebben ze dan tenminste. Dat slim vs. dom en goed vs. kwaad spelleke dient enkel om de eigen impotentie te camoufleren Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 15:40. |
||
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() zie verkiezingen.
Of zijn die ook opgesplitst in "slimme" en "domme"? Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 15:44. |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 15:44. |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Die bestaan niet. De opiniepeilingen van de VTM zijn minder representatief en dus ook minder betrouwbaar dan die van bv. het studiebureau iVox.
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 25 augustus 2007 om 15:46. |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Af en toe naar de track record kijken kan al iets leren. Hoe accuraat hebben ze b.v. de laatste 2 verkiezingen voorspeld? |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exact. Als België ooit zou barsten staat er binnen de 24 uur een half miljoen man in Brussel.
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs al neem je die van de VTM als uitgangspunt, dan nog is een meerderheid van de Vlamingen vóór België. Vertel jij het me maar, want ik ken niet veel track records. En misschien kan je me ook iets over de track records van de VTM vertellen? |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen opiniepeilingen gebruikt, aangehaald of nodig gevonden. Ik heb zeker niet moeten terugvallen op een onderscheid tussen opiniepeilingen voor de slimme en de domme mensen. ik moet dus de geloofwaardigheid van opiniepeilingen niet verdedigen, niet de mijne (want ik heb er geen) maar zeker niet diegene die jij aanhaalt want die ken ik nog geeneens. Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een half miljoen formateurs. zie maar dat ge u die dag niet overslaapt of dat de NMBS niet staakt, of uw leven is voor niets geweest. En een half miljoen, das ook maar een triestig aantal hoor. Wat gaan die doen, op de dag des oordeels? Iedereen formateur! Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 16:02. |
|
![]() |