![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
als ik het mis heb, probeer me dan eens te overtuigen van wat je er wel mee bedoeld ? een vlaming geeft en een waal neem ? dat kunt ge toch niet anders interpreteren ... zelfs niet met de beste wil van de wereld !! |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die onzin gelooft u toch zelf niet.
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() stofke stofke toch.
Tenzij ge de mama van Freya bent, zijn uw drijfveren en conclusies toch maar troebel hoor. |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() zo kan ik ook beginnen hoor ![]() mij achteraf afschieten is heel makkelijk ... heel makkelijk ! maar mijn partij heeft daar dan ook met het hoofd hoog zijn conclusie uit getrokken ! trouwens, je moet nu niet van onderwerp veranderen hoor, want dat is ook al te makkelijk, in de politieke debatten zie je dat ook vaak, als ze niet meer op de bal kunnen spelen, nemen ze maar de man, die het komt vertellen ![]() zeer zwak, maar het raakt mijn koude kleren niet! wie heb jij gestemd ? mogen wij dat ook weten ? want ik ben niet beschaamd om te zeggen dat ik lid ben van een partij die bij deze verkiezingen heeft verloren, misschien heeft uw partij op 10 juni wel gewonnen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze het er beter zullen vanaf brengen hoor. "tot zover mijn aandeel op de man schieten !" |
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() HAMC,
uw huis is meer waard als het in een sjieke straat staat. Dat is met Vlaanderen ook zo. Wallonië beter staat gelijk aan Vlaanderen beter.
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Nederland beter staat gelijk aan Vlaanderen beter.
en dan? |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Walen hebben wel macht over wat wij met onze centjes doen...enfin ttz ze nemen het gewoon. En die lijken me nu net niet de competentie en track record te hebben om op te vertrouwen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
roddels ? verzinsels ? ergens horen zeggen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Dubbel.
Laatst gewijzigd door HAMC : 25 augustus 2007 om 18:02. |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Ja, dat zal wel, alleen is Belgie niet mijn huis maar is Vlaanderen mijn huis. U kan dan wel denken dat u Belg bent maar ik ben dat niet.
Laatst gewijzigd door HAMC : 25 augustus 2007 om 18:02. |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() ik zei praktijk ervaring, niet verzinsels. Of kan jij niet lezen?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 18:05. |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Hij kan lezen, dat is het probleem niet. Hij heeft zijn eigen interpretatie over wat u zegt, daat zit het probleem.
|
![]() |
![]() |
#78 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat bedoelde ik ook. Maar... Wallonië is het huis naast u. Wilt ge dat uw huis wat waard is, zorg dan dat het huis van uw buren wat deftig rechtstaat.
![]() |
#80 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
dat klopt idd als een bus ! maar ik denk niet dat hoewel het klopt als een bus, hier ook zo zal aanvaard worden hoor ... jammer, maar wel de realiteit ! |
|
![]() |