![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zit nu een tijdje op kot in de buurt en inderdaad overdag is het rustig. (zeker rond het bloemenhof). Maar ik heb geen ervaring om daar 's avonds rond te lopen (en zeker niets als meisje ![]()
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw zegswijze komt nogal raar over.
![]() |
#66 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() AdrianHealey,
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, een vijftienjarig meisje moet je beschermen... Er lopen zoveel klootzakken rond en op die leeftijd doe je dikwijls dingen waar je de konsekwenties niet van kan inschatten. Vrouwen vallen zo al veel te veel op foute kerels, en dit geldt in het kwadraat voor vijftienjarige meisjes.
Ik wil trouwens mijn woorden over uw opvoedingswijze, terugtrekken. Ik ken ze tenslotte niet. Ik vond alleen dat uw betoog klonk als een capitulatie als opvoeder. Maar soit. In de Zuidwijk gebeuren er inderdaad afgrijselijke dingen. Soms vraag ik me af wat je met zulk krapuul nog kunt aanvangen. Groepsverkachting begaan op 16-18 jaar! Wat gaan die jongens van hun leven maken, als ze er op zo'n manier aan beginnen? Hoe kan dat nog ooit goedkomen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 augustus 2007 om 21:18. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die komen vaker nog 'in orde' dan individuele verkrachters.
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moet er niet nog wat foltering bij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
een verkrachter schendt ook het lichaam van zijn slachtoffer en zadelt het op met een trauma. waarom zouden we dan geen maatregelen nemen dat het nog eens gebeurd? zulke mensen verdienen geen humane straf, mr een duidelijke definitieve straf, dus castratie.
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat valt allemaal goed mee, hoor. Er lopen daar veel meisjes alleen rond 's nachts. Je moet Brussel een beetje kennen, wel. Er is een bepaalde code die je moet kennen. Het straatkrapuul herkent al snel als je niet van hier bent en dan beginnen ze je lastig te vallen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in de oude volkse buurten kon je dat vroeger altijd, ook 's avonds !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een examen wiskunde lijkt me een goed idee. Dan leren ze nog iets ook. Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 augustus 2007 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Geen argumentatie, niets? Ik dacht dat met je aantal posts je iets zinnigs te zeggen had.
Mja, ze zeiden eens dat als men een miljoen apen een toetsenbord geeft, dat ze binnen een zekere tijd het volledige oeuvre van Shakespeare zullen schrijven. Jij bent het levende bewijs dat het niet zo is. Veel praat, weinig inhoud. "Duh" is geen argumentatie. Dit is het gebrek van de democratie. Als mensen zoals jij "duh" goed kunnen uitspreken, worden ze populair en komen ze aan de macht. Dit is de voorbije jaren ook in Amerika gebeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar dit is volgens de rest immoreel en kost teveel tijd en geld. Het uitschot gewoon van de wereld verwijderen is beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moet je ze beschermen, maar je moet ze even goed loslaten. Dat maken ze zelf wel duidelijk. Je moet als ouder vaak van je hart een steen maken, zoals ik al zei is het soms een beetje een Russische roulette. Tenminste als je ze niet wil opsluiten, ze niet permanent wil chaperoneren en ze zelf de wereld wil latren ontdekken (iets anders is toch niet mogelijk). Ik denk dat je als ouder de belangrijkste basis voor hun veiligheid legt in de eerste tien jaar van hun leven, als je nog wel de controle over heel hun leven hebt. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat nooit merken dat je een bepaalde wijk niet kent. Als ze je testen, draai dan desnoods de rollen om, door te doen alsof je hen niet begrepen hebt en hen zelf met uitleg te overladen. Laatst gewijzigd door Kortaf : 27 augustus 2007 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |