![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen leugenaar, moge mijn heer daarvan mij behoeden. En ik ben ook niet van mening veranderd tenzij het tegen de principes zijn van de boodschap van onze dierbare profeet mo7ammed sas !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 september 2007 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien zegt u dat u voor de vrijheid van mening bent. U bent helemaal niet voor de vrijheid van mening op godsdienstig vlak. Héélemaal niet. Zeer integendeel zelfs! Laatst gewijzigd door system : 2 september 2007 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Dat is zoals een oppoffering voor één leven om duizenden levens te redden ! Maar dat is een andere discussie. Gelieve de draad proper te houden van politieke inmeningen, want voor mij is politiek a dirty game !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 september 2007 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Binnen mijn "context" houd ik liever mijn "vrijheid" in het voorrang, in een maatschappij tussen andere mensen "respecteer" ik de vrijheid van de anderen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet "mijn" mening mag "verkopen" !
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat is een andere discussie.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 september 2007 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Surat 2 vers 28:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
De ritme of de kracht die de planeten in het universum in stand houdt ,houdt ook ons in het leven ! We kunnen enkel naar die richting wijzen ,meer niet ! De tekenen die de profeten bij zich hebben en de boeken die neergezonden (geopenbaard) zijn bij de profeten spreken intact over die richting !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 september 2007 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn probleem?
Religieuze freaks die niet aarzelen om ongelovigen of geloofsafvalligen ter dood te brengen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 2 september 2007 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het feit dat jij enerzijds opteert "om iemand in alle vrijheid te laten kiezen" staat in een schril contrast met anderzijds het feit dat jij geloofsafvalligen wenst te veroordelen tot de doodstraf. Ofwel ben jij gewoonweg te lomp om deze enorme tegenstelling niet in te zien ofwel ben jij aan het liegen dat het niet mooi meer is.
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn probleem?
Religieuze freaks die enerzijds niet aarzelen om ongelovigen of geloofsafvalligen ter dood te brengen en anderzijds op een enorm hypocriete wijze de "vrije keuze" promoten.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 2 september 2007 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Bedoelt u de ayatollahs ? of bedoelt u een arme sukkel zoals lincoln ?
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Whatever. M.a.w. iedereen die meent over leven en dood meent te kunnen beschikken in naam van één of andere obscure (woestijn)godheid.
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Da's toch een hoop tekst over dit soort onzin...
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |