![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Voornamelijk bij de faculteitskringen zo. En vermits er niet veel rokers zijn in onze kring vind ik dat ergens wel terecht. Bij de traditionele clubs wordt er echter nog volop gerookt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() Bende zielige bangerikken!!!!!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ps: pas toch maar op, met zoveel typende Neanderthalers op het internet weet je maar nooit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan jij inderdaad niet. Meer nog: dat kan jij zelfs niet van kortbij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah? Als ik in mijn telefoonboek onder "baseballpolitieker" kijk, vind ik al jouw persoonlijke gegevens? Sterk...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() *Knip*
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 4 september 2007 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() *Knip*
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 4 september 2007 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() *Knip*
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 4 september 2007 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Burger
|
![]() Ze kunnen wel in de buurt komen van waar je woont: http://mijnip.com/
Maar vraag me niet hoe die jongen dat van plan is uit te dokteren ![]() En zelfs dan kunnen ze je niets maken. Iedereen heeft zijn vrije meningsuiting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Misschien toch interessant indien het IP van de poster bij de moderators is opgeslagen, even te checken of hij niet overeenkomt met een andere gebruiker.
Lees Bruno en zijn vriendjes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Gezellig toch ? Dat is ook de reden waarom ik de meeste forummeeting bijwoon. De meeste mensen zijn geen sluipmoordende scherpslijpers..
ik denk dat je meer kans hebt om door iemand die geen internetkennis is om zeep geholpen te worden (een zatte snelheidsmaniak of zo)... Een mening uitgedragen door iemand die er zijn naam aan durft verbinden is volgens mij ook waardevoller dan wat anoniem gelul (pun intended).
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: