![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt alles voor "Load" neem ik aan.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk vind ik het al rommel vanaf Metallica aka the black album
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 6 september 2007 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() ik luister naar veel muziek, zelfs uiteenlopende genres.
Met stip op nr. éen staat Oasis. Ik ben al jarenlang fan en dat zal zo blijven. ![]() Samen met Blur hebben ze de UK op z'n kop gezet in de jaren '90, al moet ik zeggen dat ik toen nog te klein was om dat echt te volgen allemaal.. In diezelfde Britpop scène zit ook Travis, Supergrass, Shed Seven, Pulp, Suede, etc. Voor de rest (oldies): the Beatles (heb ik alles van ![]() Van hedendaagse muziek: Radiohead, The prodigy (iets harder ![]() En dan totaal iets anders: latino- en spaanstalige chill zoals manu chao |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Mijn gedacht, "Justice" is de laatste goeie. Toen intro's van "Blackened" bevoorbeeld nog langer duurden dan hun huidige popsongs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun black album vind ik nu net hun laatste goeie, maar de gustibus etc. We zijn het er tenminste over eens dat ze vroeger véél beter waren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mijzelf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() Van niemand.
Zelfs de beste zangers of acteurs of schrijvers maken soms iets dat op niks trekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Muziek (op dit moment): Bat for Lashes, Qntal, Sonic Youth, Regina Spektor
Schrijvers: Rowling (blijft fantastisch) en Martin (idem) TV: The West Wing en Coupling |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Ik weet niet wiens fan ik ben.
![]() |
#75 |
|
![]() Heu en wie heeft er hier fans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kocht vorige week nog een 32 pagina boekje van 11cm bij 18cm.
Voor 200 euro. Omdat Franquins handtekening erin staat... Ik heb bij mijn vrouw ook geprobeerd met:"Ik ben nu eenmaal een fan", maar dat pakte precies toch niet echt. Maar hier pakt dat natuurlijk wel. Franquin dus. Mijn levensdoel is heel zijn oeuvre in eerste druk bijeen te verzamelen. Wish me luck! (En een lang leven) Sinds Franquin mijn intresse helemaal opslorpt ben ik erover aan't verzinnen om alles van Hermann van de hand te doen. Ik vind de oudere strips van Hermann nog steeds geweldig maar zijn huidige werk ligt me niet echt. Liefhebbers?