![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt de liberaal die het blijkbaar liberaal vindt om mensen te verbieden om te gaan wonen waar ze willen en het normaal vindt om bij anderen in hun huis te komen wonen. Enfin, kwestie van poets wederom poets kan dat tellen.
Nu goed; ernstig nu.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Maar dat alles bijzonder snel gaat is geen mythe. In Oostende, de stad waar ik opgegroeid ben, herken ik het straatbeeld niet meer. Dit komt over gans België, vergis je niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Je hebt me verkeerd begrepen. Ik was enkel uw vrijheid in vraag aan het stellen. Wat is uw vrijheid? Hoe ver gaat die? Daarom enkele vergelijkingen opgesteld. Maar soit ik ben ook geen liberaal, ik zit bij een liberale partij. Big difference.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin; wat is er verandert? Een verloedering van allemaal mensen die misdaden willen plegen, de Westerse waarden willen ondermijnen en lui zijn? Die de Shari'a willen invoeren? Citaat:
Ook de Moslimwereld gaat de huidige demografische ontwikkeling niet volhouden. Dat is als zeggen in de jaren '50 dat die babyboom zich ging blijven voorttrekken. Enfin, even terzijde. Je weet toch dat immigranten na 1 generatie zich al aangepast hebben aan de nataliteitsgraad van het gastland? Enfin, socio-economisch nog dit en dat. Natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in geval je daar eigendomsrechten onder verstaat, dan komen we voor je deur kamperen als dat goed is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin; in principiele discussies gaat die eigenlijk vrij ver. Maar ook beleidsmatig zie ik echt geen noodzaak om te zeggen tegen mensen waar ze wel en niet mogen wonen. Enfin, dan maakt het natuurlijk nog uit of het uitkeringstrekkers zijn - waar je gerust wel wat invloed over kunt uitoefenen - of mensen die zelf voor hun geld werken - waar dat voor mij dan weer onbespreekbaar is - etc.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En uw belachelijke voorbeelden doen uiteraard niets terzake. De islam brengt Oostende niets goeds, en dus is er niemand happig op. Moeilijk te begrijpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Engelse sociologieboekje dat ik hier heb liggen, dat 3 kilo weegt ofzo. :')
Enfin, gelul zou ik het niet noemen, ik stel dat eigenlijk ook maar empirisch vast hier in het Atheneum A'pen aan de Rooseveltplaats. Enfin, zover dat het mogelijk is, natuurlijk. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die dat niet leuk vinden. Et alors? Wat wil je nu dat ik zeg? De islam is slecht? Er zijn slechte moslims? Islam buiten?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In antwoord op uw vragen. Neen, dat is het niet. Neen.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, daar zijn al studies naar gedaan. Dat klopt. Enig idee naar de oorzaken daarachter? Edit: Enfin, ja. Dat klopt mits een hoop nuanceringen, etc.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 10 september 2007 om 13:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() What the hell?
Citaat:
Citaat:
Vrijheid is dat niemand anders je met jouw zaken bemoeit. Iemand die naast je komt wonen en vrij over zijn eigendommen beschikt bemoeit zich niet met jouw zaken. Enfin, met jullie omgeving wel, maar de openbare weg is nu eenmaal openbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Et alors? Dat er veel mensen zijn die er grote problemen mee hebben. Meer niet. Als jij daar de gevolgen niet van inziet, doe dan verder met je indirecte aanmoedigingen, want het conflict wordt verder op de spits gedreven. Jij vindt dat er niets ondernomen moet worden tegen de islam en zo leg je mee de basis voor een burgeroorlog. When the going get's though, the though get going. Jij mankt nu al achterop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||