![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De ouders van An reageerden ook anders dan de ouders van Eefje, toch. Gelukkig worden we in ons dagelijks maar zelden geconfronteerd met ouders wiens kind vermist wordt. Hoe kunnen we dan in godsnaam bepalen wat een "normale" reactie is en wat niet.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus valt er toch wel degelijk iets aan op te merken, anders zouden onderzoekers dat niet doen. Ik zei dan ook al in die posting, dat ik niet weet wat er mis is, dat ik dat aan de politie en speurders overlaat. De Dutroux-periode is degoutant geweest, dat is wel iets heel anders dan de zaak Maddy lijkt me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dan zouden die ouders die tot het uiterste gaan om hun kind terug te vinden, al die maanden heel de media, en zo ook heel de wereld deftig misleid. Ik hoop alvast dat het alsnog anders uitdraait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook de ouders van An, Eefje, Julie en Melissa zijn jarenlang in de media door de modder gesleurd. Ik vergeet dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen zijn het op dit moment niet meer dan insinuaties. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De reacties van de ouders van Ann en Eefje waren oprecht.
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() Natuurlijk reageert iedereen op zijn/haar eigen manier , natuurlijk reageert iedereen anders , maar de moeder van Maddie reageert toch wel héél anders vind ik . In de tijd van An , Eefje , Julie en Melissa heb ik ook nooit iemand horen suggereren dat " de ouders er wel eens voor iets tussen zouden kunnen zitten " ! Zó anders is het dus .
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Gerry McCann's weblog: www.findmadeleine.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is er in godsnaam fout aan een audiëntie bij de paus? Mjin god, zijn jullie gewoon jaloers op de aandacht of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() W8&C
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 13 september 2007 om 10:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Persoonlijk heb ik toch op één of andere aparte manier een zekere bewondering voor die ouders en het spel dat ze gespeeld hebben.
Zo zijn ze er namelijk in geslaagd om zo'n anderhalf miljoen Euro te verzamelen, gestort door goedgelovige mensen die dachten het onderzoek te kunnen ondersteunen na de veelvuldige degelijk geacteerde oproepen van de ouders. In realiteit zal dit geld echter gebruikt worden door de ouders om hun eigen topadvocaten te betalen die er wellicht geen al te groot probleem van zullen maken om allerlei procedurefouten aan te halen. Mijn pluim dus voor de ouders die het goed gespeeld hebben en leve de ironie die ervoor kan zorgen dat de mensen die dachten met hun bijdrage de zoektocht naar een levende Maddie te bespoedigen juist het mogelijke vrijpleiten van de vermoedelijke schuldigen hebben gefinancierd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() 1/ Dat is, zoals de meeste zaken die jij in deze draad aanhaalt, een speculatie. Kan best, maar niet bevestigd.
2/ If so, wat dan in godsnaam nog? Zou jij een aangenomen kind niet even graag zien als je eigen kind? Kan het niveau nog lager? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat de "critici" het moeten hebben van dergelijke hoaxen, zegt veel over de viezigheid waarin ze zo graag zitten te dabben. http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6992397.stm Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 13 september 2007 om 11:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik mag gewoon hopen dat alle bruikbare pistes onderzocht worden, Kortaf, en een mogelijke betrokkenheid van de ouders is één van die pistes.