![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() PrisonPlanet uiteraard. http://www.prisonplanet.com/articles...ddle_class.htm
Ik vrees dat Gun dieper en dieper in het net van de believers verstrikt geraakt. Zelfs de mild kritische toon die ik vroeger bij hem af en toe meende te ontwaren is de laatste tijd verstomd. Hij is nu volledig bekeerd tot de kerk van Alex Jones. Allelujah. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De meeste bronvermeldingen daar zijn naar artikels op de eigen site
![]() Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 17 september 2007 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zeg Gentenaar, ik ken een inbreker die al meer dan 200 'kraken' op zijn palmares heeft, een echte professional. Zal ik hem naar uw huis sturen om een nieuw alarmsysteem te komen installeren? Want wat belangrijke zaken betreft, kan je enkel de professionals met ervaring vertrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
![]() Citaat:
W8&C, hoe langer hoe meer worden deze voorspellingen bewaarheid, wat die arme P ook tracht duidelijk te maken. Ben leuk boekje aan het lezen, probeer hem ook eens ... geen Prisonplanet, geen AJ, ... Sommigen ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Paracelsus : 18 september 2007 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
EDIT: Ik had het artikel van Gun uit trends over het hoofd gezien. Bedankt! Een zeer interessant artikel, dat ook mijn bovenste vraag beantwoord. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 18 september 2007 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "Oorlog in Irak draait vooral om olie"
De waarheid komt stap voor stap naar boven, er komt ook een dag waarin we 11 september, al qaida en NWO goed kunnen begrijpen. ma 17/09/07 - Volgens Alan Greenspan, de voormalige voorzitter van de Amerikaanse centrale bank, draait de oorlog in Irak wel degelijk om olie. Hij doet die uitspraak in zijn memoires die vandaag verschijnen. De commentaar van Greenspan is uiterst vervelend voor de regering-Bush. De officiële verklaring voor de oorlog is altijd geweest dat Saddam Hoessein vernietigingswapens wilde maken en dat hij een wrede dictator was. (AP) Maar in een interview met de krant The Washington Post licht Greenspan een controversiële passage in zijn boek toe, en daarin bevestigt hij wat iedereen al lange tijd vermoedt. Hij zegt daarin "bedroefd te zijn dat het politiek ongepast is om toe te geven wat iedereen eigenlijk al weet, dat de oorlog in Irak grotendeels om olie draait". Volgens Greenspan zou hij in 2003, voor de invasie in Irak, aan president Bush gezegd hebben dat het verwijderen van Saddam Hoessein cruciaal was voor het verzekeren van de olievoorraden in de wereld. Maar hij benadrukt dat hij niet weet of dat ook echt de aanleiding was voor de invasie. (Belga) "Ik beweer niet dat dat het motief was voor de oorlog. Maar als iemand me zou vragen of we er voordeel bij hebben dat Saddam weg is, dan is het antwoord ja", aldus Greenspan. Het voormalige hoofd van de Federal Reserve zegt voorts dat hij op het moment van de inval in Irak net als president Bush ervan overtuigd was dat Saddam massavernietigingswapens produceerde, "omdat hij zich gedroeg alsof hij iets te verbergen had". In zijn boek levert Greenspan voorts ook scherpe kritiek op het huidige economische bewind van Bush en waarschuwt hij voor het verlagen van de rentevoet omdat dat op lange termijn alleen maar tot inflatie leidt. De 81-jarige Greenspan stond 18 jaar aan het hoofd van de Federal Reserve. In januari 2006 ging hij met pensioen. http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...nspan_memoires
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 18 september 2007 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Iets beweren zonder bewijs trekt op niets en is niet en nooit logisch, dat kun je gewoon denken en denken is niet weten, wat we weten is dat een 80 jarige man, econoom, politicus, geleerde en de voorzitter van de Amerikaanse centrale bank dat gezegd heeft. EN PUNT AAN DE LIJN.
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me wel af welke factoren jij inbrengt om statistisch aan deze hogere score te komen...ben benieuwd
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij de eerste paar zinnen zitten al volgende fouten: Het grootste deel van de leningen van de USA komt van Azie en niet van de -Federale bank. China heeft zon 1 triljoen te goed van de USA, Japan 500 miljard. -Bij orkanen stijgt de olieprijs ook, dus zijn er op voorhand ook koopjes te doen. Er zijn zoveel altijd redenen om koopjes te doen. Nu heeft de beurs ook last van de hypotheekcrisis dus kan je nu ook koopjes doen bij de banken -enig benul van hoe leningen werken?????? Als je geld bijdrukt wordt het minder waard dus worden je leningen ook niks waard. De dollar: ga ik geen woorden aan vuilmaken. http://standaard.typepad.com/fortis/ lees het stuk van 24-07 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat geloof je nu toch zelf niet zeker? Bush en uiteraard vooral zijn achterban dachten daadwerkelijk dat er WMD's waren in Irak zeker. Aub zeg, u bent intelligent genoeg, u weet wel beter. En kom nu ook niet af met het toverwoordje "bron". Gezond verstand als bron is al meer als genoeg. Ze hadden een reden nodig die de publieke opinie kon overtuigen en ze hebben er eentje gevonden. Ze hebben het publiek voorgelogen, niet meer niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||||
|
![]() Komt Asshen Sukar alweer hoog van de toren kraaien?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() religieuze oorlog ? om olie? saddamswappens?
http://www.youtube.com/watch?v=a30rJQbDDno (Donald Trump about Bush) de kinderen van Jacobs willen hun beloofde land, de staat tussen Eufraat (Irak) en Nijl (Egypte) .. dus waarom zou dat niet mogelijk zijn? Citaat:
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 18 september 2007 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
omega.twoday.net/stories/1249196/ en.wikipedia.org/wiki/United_States_public_debthttp://www.bloomberg.com/apps/news?p...stE&refer=asia[/SIZE]http://www.abovetopsecret.com/forum/thread282556/pg1 Citaat:
Tijdens het orkaanseizoen stijgt de olieprijs ook. Van voedsel stijgt de prijs ook door het verbouwen van biobrandstoffen. Citaat:
De dollar staat dan toch nu niet veel lager dan in 1999? Als je even de moeite had gedaan dat artikel te lezen, het ging over oliedollars. Samengevat hebben Rusland, Syrie en Koeweit hun link met de dollar laten varen omdat die oliedollars slecht voor hun economie waren. Een van de oorzaken dat de dollar zo gedaald is. Laatst gewijzigd door Asshen Sukar : 18 september 2007 om 21:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() At your service ![]()
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doordat je zelf zegt dat ik bron niet mag gebruiken haal je zelf al aan dat je ook niets hebt. Waarom zou ik niet achter een bron mogen vragen om de waarheid te weten? Op vlak van gezond verstand kun je heel wat conclusies trekken, of het altijd de waarheid is...totaal iets anders. Feiten zijn er nodig om met je gezond verstand een conclusie te trekken, zomaar wat conclusies maken...dat noem ik geen gezond verstand. Voor mij was 1 reden al meer dan genoeg...Saddam WMD's of niet.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 september 2007 om 07:38. |
||
![]() |
![]() |