![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Nee, kind laatst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geeft niks: het gebeuren vond plaats blijkbaar in 2003. zo te zien heeft U geen links gevolgd waar meer informatie in stond. Zelfs als het gebeuren in 2007 plaatsvond en "de patient" niet weet hoeveel embryos worden ingeplant... behalve als ze die vraag stelt VLAK VOOR DE ANAESTESIE.... vind jij dat dan nog normaal?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit is de reden waarom ik er als rechter "node" mee zou instemmen, maar persoonlijk denk ik niet dat deze "kinderkamerinrichtende" dames in staat zijn om één, laat staan twee kinderen op te voeden, als ze zulke claims wensen te maken. Iedereen met kinderen weet dat vb. driejarigen doodeenvoudig om op te eten zijn. Op zo'n ogenblik een klacht indienen omwille van dus één ongewenst kind als gevolg van IVF lijkt me gewoonweg hallucinant! bij de meeste mensen die IVF toepassen gaat het over kinderWENS. Uiteraard bij iedereen liefst ééntje (desnoods om mee te beginnen). Nooit heb ik van een ouderpaar dat GEWENST IVF gebruikte om kind(eren) te krijgen, gingen procederen omdat er eentje teveel uit het buisje gekropen was. Het idee alleen al laat me gewoonweg - en ik vind dat icoontje niet - Laat dan toch mensen die wérkelijk een kinderwens hebben, deze beide meisjes opvoeden? Sorry, maar voor deze dames heb ik enkel een zeer diepe minachting.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 20:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is zijn taak om te weten waarmee hij bezig is, en om de embryoloog te verwittigen. Dat heeft hij niet gedaan, en hij geeft zijn fout ook toe. Er zijn trouwens mensen die de IVF procedure afbreken vlak voor de fertilisatie zelf. Vind je dat ze die embryo's dan toch nog in hun baarmoeder moeten gespitst worden?
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Nynorsk;2940296]wet van 2003. [quote]
Welke AUSTRALISCHE wet aub? Citaat:
Misschien kan U me duidelijke links geven waar staat wat standaard was voor AUSTRALIE in 2003? Citaat:
Als je als vrouw zelfs niet weet dat je EIGEN eicel kan splitsen in twee????? moet een DOKTER je dat uitleggen als je klaarligt om je te laten fertilizeren? en ja, ze wou er maar één, zoals de meeste vrouwen zelfs als ze neuken om bevrucht te worden. Wat ga je doen: in het vervolg je bevruchter aanklagen omdat er twee uitkomen? Citaat:
Daarom: voor madammeke géén kinderkes meer, niet ééntje, niet twee! Madammeke gelukkig, kindjes gelukkig en mensen die wèl kinderen willen hebben ook gelukkig. WIN WIN WIN!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 20:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() De kans op een tweeling is altijd aanwezig, ook als men via de natuurlijke weg in verwachting raakt. Dus het is geen ongewone situatie, of het nu om een natuurlijke bevruchting gaat of ivf. Natuurlijk kan het zo zijn dat er fouten zijn gemaakt door de desbetreffende arts, dat moet onderzocht worden en de arts moet hier vervolgens op worden aangesproken. Maar een schadevergoeding? Dat vraag je alleen aan wanneer je schade geleden hebt. Wat voor signaal geef je daarmee af aan je kinderen?
Het feit dat het om een homoseksueel echtpaar gaat, staat er natuurlijk helemaal buiten.
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sorry....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 20:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Vreemdeling
|
![]() Wat heeft dat te maken met haar geaardheid?
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar heeft niemand hier in de gaten dat indien deze bitches hun gelijk kunnen halen voor de rechtbank dit zou betekenen dat:
- elke vrouw die IVF ondergaat en ergens een kleine teveel, teweinig of mislukt krijgt: schadevergoeding kan eisen - elk koppel dat IVF ondergaat schadevergoeding kan eisen voor alle gehandicapte kinderen die eruit voort zouden kunnen vloeien: ze vroegen toch gewoon één kindje dat paste bij het behang? - als gevolg hiervan de mensen die écht kinderen wensen via IVF hier ZEER GROTE SCHADE DOOR KUNNEN ONDERVINDEN Niemand staat daar bij stil precies! Maar doctor toch, ik vroeg een wolk van één baby, en je geeft me een mongeaul! Dat is minstens twintig jaar schadevergoeding !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Een was welkom, het ander niet. En best zeg je niet welk dat welkom was, dan denken ze alle twee dat ze niet welkom waren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel circe? Deze vraag van Evil een beetje te moeilijk voor je?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
DE Amerikaanse waanzin staat voor de deur ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |