![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een contract?
Is dat iets dat niet een papiertje met een wettelijke overeenkomst die door niemand méér met de voeten wordt getreden dan door politieke partijen? Die maken zelfs van de grondwet een vodje papier als hen dat beter uitkomt!
![]() |
#62 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kader dit ook maar in Knuppel.
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn geen haar beter dan eender wie. Jammer genoeg ook geen haar slechter.
![]() |
![]() |
#69 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De democraten van spirit, Sp.a, en VLD hebben de 2/3 meerderheid geleverd. Dat ze zich onthouden hebben was een vergissing welke is recht gezet geworden door annemans. Maar dat telt niet mee voor de blinde mollen. IK had zelfs voor de drempel gekozen. N-VA heeft GEEN enkele reden van bestaan. Alleen om wat gasten in het fluweel te zetten. Gasten die eerst de partijfinanciering er hebben doorgedrukt (eigen zak eerst). De CD&V heeft het paard van Troje binnengehaald. De NV-A heeft nog niets anders meegemaakt of een verdeeldheid. De Ancioux is er al lang uit, en ze hebben nog steeds ruzie onder elkaar. Armoe troef. Alleen eigen zak telt! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
2°: er is geen ruzien in de N-VA, maar er zijn natuurlijk wel verschillende meningen
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Fernand
U zegt het Blok heeft zich onthouden met de kiesdrempel. Denkt u nu werkelijk dat we achterlijk zijn, en niet weten dat het zich onthouden van het BLOK voldoende was om de 2/3 meerderheid zeker te behalen. Bij de partij-standpunten van het blok lees je: Citaat:
Partij-standpunten zijn plots waardeloos geworden! Uit electoraal belang heeft het Blok samen met spirit deze kiesdrempel mogelijk gemaakt. Het Blok is hypocriet en even leugenachtig als de VLD En verdeeldheid zaaien onder de mensen lijkt wel het streefdoel van het blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een partij welke zich zo vijandig opsteld, daar moet ge geen medelijden mee hebben. Het was Bourgeois die het Vlaams Blok bij rechtbank wilde laten verbieden! Daarmee heb ik geen medelijden. Ik zou meer respect hebben gehad wanneer de N-VA alleen naar de kiezing was gegaan! Dan hadden ze getoont dat ze Vlaams en rechtlijnig waren. Nu hebben ze een kartel voor de postjes. amen en uit! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er kan hier maar 1 les uit getrokken worden, we hebben hier te maken met een valse leugenachtige partij, met uitschot in de onderste regionen en witte boorden criminelen aan de top. Ik neem hier geen woord van terug! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Giserke ge schreef hier enkele postings geleden over de overeenkomst CDV-NVA : dat ze een contract hadden.
Sorry maar het geschreven woord van eender welke politieker is minder waard dan de waarde van het papier waar het opgeschreven staat. Ofwel zijde gij nog zo naief maar ik nie meer. Moest ik nen Bub-man zijn dan zou ik schrijven : POLITIEKERS = LEUGENAARS. Met dien verstande dat mijn = juist is. 'k zou zelfs voor het woord politiekers ALLE durven zetten. Dan zal ik nog voor 99,99 % gelijk hebben. 'k zijn nu eenmaal zelf die 0.01 % he. Maar ik beschouw mij niet echt als ne politieker. Eerder nen amateur-politieker.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- we voeren samen de campagne, waar de plaatsen die N-VA krijgen afgesproken zijn - Waar er raakvlakken zijn zal er samengewerkt worden, zoals onderwijs, gezinsbeleid, socialenzekerheid. Ik weet niet wat hier fout aan is? - Geert heeft een wetsvoorstel ingediend die is aangenomen door de meerderheid EN de CD&V. In dat wetsvoorstel staat dat wanneer 2 partijen gezamenlijk op een lijst staan na de verkiezingen kunnen zetelen als 2 afzonderlijke fracties. Op voorwaarde dat ze 5 verkozenen hebben, want dat is nu ook de voorwaarde om als fractie te worden erkend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Waarom zijn de VB eigelijk niet blij dat er een sterk Vlaams kartel komt?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |